fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 20:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: šaltra
PříspěvekNapsal: 06 úno 2005 15:53 
dosn píše:
.....jednou jsme s kamošem zkracovali o cca 5cm šaltru na Pumě......kino na nově!!! Řezali jsme to pilkou,šlo to dost blbě,je to dost tvrdá kulatina,no a pak vyřezat závit(mám dojem že to byl M10)to bylo strašný! Chladili jsme to olejem vratidlu zavazela palubka,šaltru musel držet kamoš hasákem,protože blicky byly slabý!!Orvaný to bylo jak samec,ale nakonec se podařilo a výsledek byl fakt super.
no to muselo bejt vzruso.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2005 18:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
hele já to řezal relativně nedavno pilkou.... cca 10min a nebyl to žádnej med, ale v pohodě to uděláš jen nespechej a pořádně si to nečím zapři ať to nelítá... v ruce to jen tak neudržíš. Jak psal Majky alternativky jsou většinou na červíky a je to snadné. Jinak zkrátil jsem to cca o těch 5cm... (jde taky o to jakou hlavu kupíš, já koupil celkem vysokou viz foto http://ford_macicek.borec.net/obr/14.jpg ) a řezal jsem to cca 1cm pod tím zuzením.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 13:46 
zitra zkracuju.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 14:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
pošli co jsi si koupil za hlavu

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 15:07 
zatim tam budu davat origos co tam byla jen ji zkratim o kus zavitu a asi do ni dam diodu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 16:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
diodu ne to je blbost dej si do ní topné tělísko pak budeš řadit jako drak :lol:

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 16:29 
dobrej napad ot ji nemusim ani zkracovat ne??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2005 17:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2004 16:43
Příspěvky: 7
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Já jsem to vzal pilkou na železo asi o 5 cm, koupil jsem si hlavici s těma posr.... červikama, které mi tam vůbec nedržely, tak jsem tam fouknul trošku vlasenkáče a mám klid.... :lol:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2005 20:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Taky sem se rozhodl pro radikální řez a takhle to dopadlo:
Obrázek Obrázek
řadí se s ní docela dobře, ale ty dodávané redukce nejsou nic moc - musel jsem ji dost upravit, abych to tam nacpal.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2005 00:57 
Xfield píše:
Taky sem se rozhodl pro radikální řez a takhle to dopadlo:
Obrázek Obrázek
řadí se s ní docela dobře, ale ty dodávané redukce nejsou nic moc - musel jsem ji dost upravit, abych to tam nacpal.
tom as na radiu taky aux neo tam mas tu kazetu co z ni vede ten kabel??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2005 02:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Staci koupit nejakou hlavici co je duta (asi vestina) a tu plastovou redukci (co se dava na tyc, na kterou pak prijde nova hlavice) nahore uriznout aby ta tyc razeni prosla az uplne nahoru.
Nemusis nic rezat, a radicku mas tak o 5cm kratsi. Odpada problem se zavitem rezanim a nevratnosti takoveho zakroku. Je z toho luxusni vyskove stavitelna radici paka, staci jen pripadne povolit, posunout vys a zase utahnout.

Je spis otazka, proz tu radici paku vubec zkracovat. Vzhledove budiz, ale cim kratsi paka, tim dal je od volantu = horsi ovladani auta. Osobne spis uvazuju o prodlouzeni (delaji se na to specialni hlavice) a short shiftu, aby se zbytecne neprodlouzila draha razeni.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2005 10:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
->> axetom
ten drát vede z kazety

->>PH
v podstatě jsem to nainstaloval tak jak popisuješ, ale zkrácení páky bych tímto způsobem nedosáhl - orig. hlavice má ten závit taky hluboko zapuštěnej, takže vrchol obou by nakonec skončil zhruba stejně vysoko - proto jsem si pomohl pilkou.
Důvod:
a/ líbí se mi to
b/dosáhnu na ni stejně dobře jako předtím
c/řazení mi připadá přesnější (páka se mi nevrací do středové polohy-pružinka KO-takže jsem musel 3 a 4 někdy "hledat")

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 01:17 
zatim zkraceno o 1 cm :D sem to jen zkousel a jde to dobre akorat sem si poskrabal barvu na radicce(mam tu tyc namodro nastrikanou)chystam se koupit hlavici a zkratit jeste o 5 cm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 05:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Ja mam na skodovce hlavici ve tvaru lebky (byla nejlevnejsi a kupodivu padne perfektne do ruky), stena je tak max 4mm silna, takze je to jako kdybys sundal origo hlavici a radil jen tou tyckou. U sady to dela kolem tech 5cm. Na Fordovi jem to jeste neresil, ale to co tam je mi nijak dlouhe nepripadne, takze asi vymenim jen hlavici, pripadne casem poridim short shift.

Mimochodem, nevite nekdo, co je spatne, kdyz se nevraci do neutralni polohy (nepruzi)?

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 07:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
V převodovce jsou nějaký pružinky, který tu páku vrací zpátky - když nevrací, tak je s něma něco v nepořádku. Taky mě to podkalo, ale nechám to tak - oprava by byla příliš nákladná a už sem si zvykl.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 08:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
hmmm, tak to nezni mo pozitivne. Krome toho, ze se nevraci tak jak by mela radici paka mi jeste drhne dvojka. A co se mi momentalne opravdu nechce, tak jeste shanet nekoho, kdo mi to spravi (pripadne celou prevodovku) :cry:

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 09:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
PH píše:
Staci koupit nejakou hlavici co je duta (asi vestina) a tu plastovou redukci (co se dava na tyc, na kterou pak prijde nova hlavice) nahore uriznout aby ta tyc razeni prosla az uplne nahoru.
Nemusis nic rezat, a radicku mas tak o 5cm kratsi. Odpada problem se zavitem rezanim a nevratnosti takoveho zakroku. Je z toho luxusni vyskove stavitelna radici paka, staci jen pripadne povolit, posunout vys a zase utahnout.

Je spis otazka, proz tu radici paku vubec zkracovat. Vzhledove budiz, ale cim kratsi paka, tim dal je od volantu = horsi ovladani auta. Osobne spis uvazuju o prodlouzeni (delaji se na to specialni hlavice) a short shiftu, aby se zbytecne neprodlouzila draha razeni.


No já jsem koupil jinou hlavici, protože ta originální mi vůbec neseděla a když jsem tam dal tu co jsem si koupil (bez řezání) tak to bylo podstatně vyšší. Proto jsem to zkoušel proměřit a zkracoval. Poprvé jsem docílil stejné výšky, ale bylo to nezvykle lehké a na můj vkus dlouhý krok, tak jsem to ještě zkusil zkrátit a to už jsem to bral od voka a zkoušel poprvé šel 1/2cm a pak znova a na tom jsem skončil, celkem 4-5cm zkráceno (neměřil jsem to jen co si pamatuji viz. foto Xfield asi stejná délka)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 13:51 
finalni-5cm hotovo a zatim tam mam standartni haůlvu na pace a jde to mnohem lepe radit,je to proste supr.vidim co tam mam za rychlosta a adrzi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 14:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ty pruzinky v prevodovce hlavne jistej nevypadavani rychlosti, jsou pod tema dvema bazmekama, co couhaj z prevodovky. Radici paka ma odpruzeni dole v tom domecku, jsou tam zboku dve sroubovaci zatky, pod nima perka. Nemusi se sundavat razeni, ale vetsina aut to tam ma kryty zaruvzdornym plechem a jde tamtudy vejfuk, takze neco z toho musi pryc,. A kdyz uz takhle odstrojis, je dobry cely razeni vyndat, vymejt, znova naplnit tukem a vychytat vule. Dost to pomuze.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 21:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Když sem koumal, jak to řazení spravit, tak sem si ten domeček prohlížel, ale žádný zátky ani šrouby nebo něco co by naznačovalo, jak to rozdělat, jsem nenašel - tak jsem si nechal zajít chuť a dávám si při řazení víc záležet, kam tu páku cpu.

Ale kdyby se do téhle opravy nějakej šikula pouštěl, docela by mě potěšilo, kdyby nafotil postup kudy se do toho leze.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz