Jirka H píše:
v létě 2004 jsem koupil Esco 1.8D (44 kW, 1996) a zatím jsem velmi spokojen, cena 88 tKč, najeto ca.150 tkm (snad), spotřeba 5,3 v létě a 5,7 v zimě (jen krátké trasy do 30 km, v podhůří Krkonoš), nové žhavičky a vypínací selenoid na čerpadle Lucas (Diesel-servis v Polsku = levné). Emise prošly bez problémů.
Bavil jsem se z chlapama z depa (skoro všichni mají nafťáka) a ty mi řekli, že při dobrý údržbě, pravidelným oleji a rozumné noze na plynu prý velmi vysoká životnost motoru - to dřív schnije karoserie ! Vstřiky je vhodné preventivně proměřit, ale nechám to až na jaro, dal jsem si cíl jezdit pod 5,0 l !!! Jde přece o náklady a ty jsou za palivo největší a spotřeba signalizuje i kondici motoru, to je jasný...
Taky jsem rád, že v motoru není žádná elektronika, motor je jednoduchý. Jezdil jsem dosud s benzínen a pořád se sraly nějaký čidla, ale teď už bych zpátky asi nešel, fakt není důvod...
těším se na diskuzi
..no ja zase jezdil s dieselem v peugeotovi a nikdy vic, to je nazor od nazoru, ale docela me prekvapilo, ze ti "chlapy z depa" rekli, ze ti driv schnije, to je pekna blbost. Uz jsem videl hodne aut a escort od roku 1995 uz je na tom s odolnosti proti korozi dobre.