fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: barva na motor
PříspěvekNapsal: 02 lis 2004 18:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
jakou mám použít barvu na blok motoru nemáte s tim někdo skušenosti :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2004 20:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
ja uz jsem si takhle motor zkraslil, http://guverner.ruk.cuni.cz/cida/ford/imagepages/IMG_1701.html, pouzil jsem barvu primo na to urcenou cca za 200,- za 150ml. Poradne jsem to odmastil technickym benzinem a pak to vyslo na 3 vrstvy. Ale vydrzelo to tak 3 mesice a pak se to zacalo na nekterych mistech odloupava, podle me teplotu to vydrzelo, ale asi sem to blbe odmastil. Holt to budu muset nejak opravit.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2004 21:47 
Zkusil bych Hamerit nebo se dá namíchat různý odstín barvy a je odolná do 650°C. Alespoň u nás ji namíchájí...tedy známej...co míchá barvy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007 20:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
Ja jsem dneska koupil stribrenku do 700°C, myslite ze to vydrzi i na svodech?

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007 21:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2006 17:11
Příspěvky: 382
Bydliště: Litovel
Na hliník je nejlíp použít reaktivní barvu jako základ a potom vypalovací barvu.Dobrej by byl taky komaxit.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V zetec L1H r.v.97
hatchback, tm.fialová metla, výbava GHIA
V rodině MONDEO 1.8 B5Y MK3 hatchback


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007 21:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
blok sem vzal hemrrajtem, chce to dost ocistit, v aute by se mi to delat nechtelo... a to viko by se snad nemelo nejak kriticky ohrivat

stribrenka na svodech asi jen chvili, zadnej zazrak to nebude

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007 21:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
svody kdyztak sopovat hlinikem... ale jestli myslis litinovy, tak pres ty snad radsi nejakej kryt...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2007 23:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Já plánuju že ho sundám a normálně vyleštím do stříbrna.Zkoušel sem to a leskne se jak kdyby byl v chromu.Nepoteče mi olej když víko sundám a pak ho tam spátky nasadím.Co těsnění?

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 08:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Těsnění pod víkem u Zetecu je gumové (nebo silikonové, pokud zainvestuješ :-D ), takže rozborku/sborku by mělo vydržet, pokud není zteřelé. Nejlevnější u Elitu za cca 450,-

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 08:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Těsnění by mělo vydržet. A když to náhodou poteče, tak to uvidíš a vyměníš.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 13:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Blok motoru jsem dělal vivelokem, víko je dobrý stříknout základovkou určenou na hliník, a na tom mám akrylkombinační barvu (vylepšeny nitro, nebo spíš ošizenej akrylát)
Na svodech a vlastně celém výfuku mám dobrou zkušenost s barvou od druchemy ( http://www.druchema.cz/index2.php?id_search=179&id=12&x[0]=0&x[1]=2; ) nejlepší žáruvzdorná stříbřenka co jsem měl

http://carekl.wz.cz/auto_foto/1_8i_motor3.jpg

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007 01:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
No presne tuhle stribrenku jsem koupil, tak uvidime :)

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2007 09:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 kvě 2006 19:12
Příspěvky: 85
Bydliště: Kadaň
Jak rekl Charlie vycistit do stribrna,pac musite brat v potaz ze kazda vrstva nateru znamena tepelnou izolaci :shock: Tak bacha ,at to neprezenete pri 135*C se olej vznecuje a hori (Podle druhu) :shock:

_________________
Ford Escort MK7 1.6 16V Zetec 95HP / 5850 ot.
--------------------------------------
Sluneční Folie LUMEN
Interier z RS2000
Alu kola SPEEDLINE 7Jx15
BARUM Bravuris 195/50R15
Přední maska v tahokovu
interiér s doplňkama imitace karbonu a podsvícený 2 neony
Brzdové kotouče BREMBO.
Sportovní vzduchový Filtr EUFAB
kit saní 3A-RACING USA & JACKY SPORT
Zapalovací svíčky DENSO iridium
Autoradio SONY CDX-GT100
Repro Pioneer TS-S15 TS-A1303i TS-A6904i
Repro Blaupunkt GT300
Kapacitor TOXIC 1F
Zesilovač COMODO 1000W 4-kanal
-----------------------------------------
KDN&KNO Sewer Street Tuning
www.sewertuning.tym.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 06:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2006 23:35
Příspěvky: 249
Bydliště: Hlučín
A jak čim nebo kde se necha to víko vyleštit do stříbrna? Případně za kolik?

_________________
minulost :-( : Ford Escort 1.6 16V MKVII 3dv. klima a vse v el.
součastnost: Alfa Romeo 156 1.9 JTd SW. Ford Ka 1.3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 94 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz