fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 14:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George a co ti to dela, kdyz das plyn na podlahu ? Bylo by zajimave vedet kolik voltu jde do ridici jednotky od senzoru skritici klapky pri tom plnem plynu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2007 06:26 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Plný plyn "používám" jenom na 4. a 5. st., jinde mám 6000ot. tak na půl plynu. Při plném plynu auto v podstatě nereaguje. Když při takových 120 na 5 přidám, tak auto reaguje úplně stejně (ne li lépe) když ten plyn pomalu přidám i když ho zadupnu do podlahy. Při plynovém pedále na podlaze je škrtící klapka nadoraz, to jsem si ověřil. Jinak se auto chová úplně normálně, žádný cukání, emisema jsem prolez legálně bez problémů.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2007 14:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
George V. píše:
Plný plyn "používám" jenom na 4. a 5. st., jinde mám 6000ot. tak na půl plynu. Při plném plynu auto v podstatě nereaguje. Když při takových 120 na 5 přidám, tak auto reaguje úplně stejně (ne li lépe) když ten plyn pomalu přidám i když ho zadupnu do podlahy. Při plynovém pedále na podlaze je škrtící klapka nadoraz, to jsem si ověřil. Jinak se auto chová úplně normálně, žádný cukání, emisema jsem prolez legálně bez problémů.


tobě to točí 6000 ot/min na pul plynu? :shock: ,a když daš plný tak kolik?

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2007 06:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Na dvojku v pohodě... a víc jak 6500 to netočí, bo mám omezovač.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2007 21:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
To Janezz:

Včera jsme jsme prováděli s bratránkem na letišti test na sprint(1,6CVH KE-Jetronic vs. 1,6 Zetec)výsledky testíku jsou takovéto:CVH má opravdu větší zrychlení a to na jedničku už o půl auta 8) celkový čas nevíme nebyl kdo by ho změřil.Zetec by ale na jisto vyhrál kdyby se jela delší trasa. :roll:

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 09:26 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To Prochy:

Na jakou vzdálenost to bylo? Jestli to bylo aspoň 500m, tak s tím Zetecem na to šel špatně. Pokud by bratránek řadil 1, 2 a točil kam to půjde a pak třeba 4 nebo 5, tak by ses nechyt... CVH určitě bude mít velmi dobrý nástup z nízkých otáček, ale pak bude vadnout, tipuju někde nad 4000ot., pak se už musí řadit, kdežto Zetec táhne až do 6000 pořád. Ale stejně si pořád myslím, že na normální (a úsporné) ježdění je lepší CVH, Zetec je spíš na "závodění".

Ale ještě jedna věc mě napadá - není ten tvůj Escort Mk. IV kapánek lehčí?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 09:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Kdysi jsem chvili jezdil s 1,6 77kW, r.v. nekde kolem 1989 (snad EFi), motor uz zral olej jak prase, ale jezdilo to suprove a mimo mesto spotreba 6,5 nebyla problem. Na normalni jezdeni to urcite bylo lepsi nez Zetec, ale holt vyvoj jde kupredu a ekologie ma cim dal vetsi vahu. Kazdopadne Zetec vubec neni spatnej motor, kdyby nebyl tak blbe udelanej volnobeznej ventil, tak je je to vlastne bezudrzbovy :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 09:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Prochy: Dva ruzni lide auta moc objektivne nezmeri a kolikrat jste to zkouseli?

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 11:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To M.:

Mimo město do 6,5 jezdí bez problémů i Zetec; ten má problém spíše ve městě (a obzvláště studený). Tady by pomohly kratší kvalty, aby se dalo jezdit bez problémů 50 na 4ku.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2006 20:55
Příspěvky: 381
Bydliště: Stará Huť
To George V. : No bylo to max. 200m http://www.mapy.cz/?mapType=ophoto&zoom ... apParams=1
Od komunikace co dělí letiště směrem doprava po první oblouk. Tam začal Prochy brzdit :smt102 je tam zlom a on si nebyl jist jak to tam vypadá. S tou hmotností, to nás ani trochu nenapadlo :-) Jo a start byl bez startéra, takže kdo dřív vyjel tak měl krapet výhodu :roll: a byl pouze jeden pokus takže výsledek je spíš zkreslující. Takže otázka, který motor je lepší je stále otevřena :-)

_________________
Ford Fiesta XR2i 16v - 10/93, 96kW -Obrázek
Volvo V70 D5 - 02/04, 120kW - Stříbrňák Obrázek
Bylo:Volvo S80 D5 - 02/04, 120kW - Černoch
Volvo 850 2,5T AWD - 11/96, 142kW
Ford Escort Saphir 1,6 16v - 11/94, 65kW - 2x airbag, servo, el okna, RS/XR paket
Ford Fiesta 1,4 CVH Weber 2V TLDM - 9/89, 53kW - modrá metla, ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 12:19 
na zetecu mě sere, že když mám puštěnou klimu a 4 lidi v autě, jedu po wokresce, a přijde kopec, tak sem absolutně v prdeli. myslim, že by mi to nandala i škůdka 105tka...prostě nejde rozdejchat. ale to bude asi těma dlouhejma kvaltama, který jsou zase dobrý na dálnici atd. takže si nevybereš..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 14:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
To M.:

Mimo město do 6,5 jezdí bez problémů i Zetec; ten má problém spíše ve městě (a obzvláště studený). Tady by pomohly kratší kvalty, aby se dalo jezdit bez problémů 50 na 4ku.


jasne, i se zetecem se da mimo mesto do 6,5, ale ten EFi mel o 11kW vic (to musi bejt znat) a nebyl dlouho pred smrti :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 14:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
pivik: 105ka by ti to asi nenandala, ale jestli jedes po okresce kilo, tak mas na petku 2500ot. a to je do kopce malo. zalezi taky jak prudkej je to kopec, koukam, ze jsi z pelhrimova, na vysocine ty kopce obcas jsou, ze jo? :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2007 16:07 
M. píše:
pivik: 105ka by ti to asi nenandala, ale jestli jedes po okresce kilo, tak mas na petku 2500ot. a to je do kopce malo. zalezi taky jak prudkej je to kopec, koukam, ze jsi z pelhrimova, na vysocine ty kopce obcas jsou, ze jo? :-D


právě že tady pár slušnejch krpálů máme, takže vim vo co gou...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 09:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pivik tak podradim na 3, plnej plyn az do omezovace, pak za 4 :-)))))))

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 10:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Tak v Kameni se uvidí, zda zetec, nebo CVH...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 15:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ja tam asi nebudu tak co chcete srovnavat :-D ne, blba poznamka, ikdyz nevim jestli je tu jinej zetec kteryho bych se mel bat? Lukas prohlasil ze mi to asi jede lip ale nikdy sme nikde nezkouseli

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 19:28 
mrazik píše:
Pivik tak podradim na 3, plnej plyn az do omezovace, pak za 4 :-)))))))


ale pak ta spoptřeba... :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2007 21:00 
Offline
Nováček

Registrován: 22 bře 2007 13:28
Příspěvky: 26
Bydliště: Dubí, teď Paha
Spotřeba neni všechno, že? 8)

_________________
Nyní: FoFo 1.8TDCi 74KW, 6/03

Ex: Ford Escort 1.8 16V, světle modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2007 09:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To pivik:

...a to myslíš, že při plným plynu na 5.tku při 2000ot. to jako nežere?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz