fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 08:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To M. - poslal jsem ti ty fotky.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 10:54 
Diky moc, na prvni pohled ten Tvuj motor ale vypada uplne jinak nez muj. Co to mas za rok? ja 11/97.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 12:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
M. píše:
Diky moc, na prvni pohled ten Tvuj motor ale vypada uplne jinak nez muj. Co to mas za rok? ja 11/97.

Ja mam 5/96, vice mam ve svem "podpisu"

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2005 12:55 
Tak to nekdy v 96/97 prekopali... zlata stodvaca, tam to vypadalo 15 let stejne :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Čidlo teploty motoru - kod 116
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 10:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Mám déle trvající problém, část už jsem zde publikoval, teď jsem provedl další pokusy - diag. mi při statickém testu vybliká 116 - čidlo teploty motoru mimo rozsah.

Takže vzal jsem ohmetr, včera při -2st. 105 kOhm, předtím bylo kolem nuly to ukazovalo cca 90kOhm. To je podle mě (i p.Etzolda) OK.
Dobrá, tak kabely. Měřil jsem odpor až na pinu 7 u ŘJ a byl stejný.
Říkám si, koupím odporový trimr, vrazím ho místo čidla, nastavím tabulkovou hodnotu a mělo by to být OK. Bohužel tomu tak není. Zkoušel jsem s tím různě točit, diagnostika mi vyblikala 111 až když odpor čidla byl cca 35 KOhm a méně. Další tabulkové hodnoty (např. 250 KOhm,) neakceptovala.
Usoudil jsem, že čidlem to nebude - podle mě ŘJ nepozná rozdíl mezi odporem a čidlem, napětí na kabelech je (včera cca 3.8 V).

Pokud by čidlo i kabely byly OK, tak podle Etzolda je závada v ŘJ (což se mi moc nezdá a nelíbí).
Pravdou je, že jeden z kabelů, co vedou od čidla, je připojený neoriginální odbočkou na kostru (to ale stejně má být), ale signalizuje mi to to, že s tím už někdy někdo něco dělal.....

Ještě mám nápad, připojit odpor (čidlo) přímo blízko na konektro ŘJ (=přemostit kabely) a uvidíme. Máte někdo nějaký nápad ? Díky

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 16:39 
V poslední době řeším ten samý problém. Studený motor při diagnoctice chyba 116, nastartuji-chcípnu - udělám diagnostiku a nic. Proměření měřákem OK dle tabulky. Motor má taky snahu chcípnou, většinou chcípne. Vyzkoušeny různé varianty tady z fóra, výsledek žádný. Zatím zkouším a nevím, čidlo jsem ještě neměnil.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 16:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Bohuzel jinej napad nemam, ale nemuze to bejt taky tim, ze to cidlo muze v urcitym rozsahu mit tabulkovy hodnoty, ale pri jiny teplote uz to tak nejni? Idealni by asi bylo mit fungl novy na vyzkouseni. Ono na spravnejch hodnotach podle mejch zkusenosti fakt zmetec stoji a pada a bud jede jako pila, nebo problemy.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2005 20:47 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Já jsem různě zkoušel měřit čidlo teploty pro řídící jednotku při studeném, teplém, poloteplém motoru a čidlo vykazovalo správné hodnoty dle tabulky v Etzoldovi. Na emisích jsem se nevešel do hodnot - moc bohatá směs. Jakmile technik odpojil kontakt od čidla a tím přešla jednotka do stavu, kdy je motor ideálně teplý, tak emise v normě. Koupil jsem tedy nové čidlo a od té doby je to lepší - klesla spotřeba, volnoběh také v pořádku a indikátor lambda sondy neukazuje stále bohatou směs.
Takže tabulky netabulky, původní čidlo tvrdilo jednotce, že je motor stále studený.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 08:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To Kamil K: Máme úúúplně stejnou závadu, taky mi stačí nastartovat a za chvílí chcípnout a už 111. V zimě má snahu studený motor chcípat, jakmile se trochu zahřeje tak už ne.


To Futura: Jenže mně se při diagnostice teplota nemění, vůbec jsem u toho nestartoval, takže čidlo mělo pořád teplotu okolí (dejme tomu +- 1 st.), takže ŘJ podle odporu změří čidlo - pokud jsou nějaké odchylky pri jiných teplotách, tak to by se neprojevilo....myslím.

To Mrazik: je to zajímavý.

Vypadá to, že to budu muset buď já nebo někdo jiný (Co KAMILE K ? :) ) risknout a koupit nový čidlo....

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 09:42 
Kdybych opravdu aspoň na 95 % věděl, že to čidlo je opravdu v háji, což asi je nebo měl dostatek financí tak ho okamžitě koupím, jelikož mě to už štve. Teď pokud vím, že má někdo stejný problém, tak už si zjistím ceny, jen co bude čas. Při nejhorším alespoň nějaká součást bude zase nová.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 12:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
To čidlo teploty pro řídící jednotku stojí u Forda kolem 600 Kč.
Můžete to zjistit na emisích, zda motor dává a kdy bohatou směs nebo si sestrojit indikátor lambda sondy.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2005 13:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Jo muzu potvrdit cenu cidla, je to opravdu tak. Indikator lambda sondy mam sestrojeny, nemam ho vsak namontovany, neni cas :-(

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 21:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Jeste prosim vas poradte blbymu. Jakzeto zjistim, co mam za ŘJ, jestli je to IV nebo V? Nějak jsem z ní nic nevyčetl, jenom že je to Made in Mexico a pak spousta čísel

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 09:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. mělo by to na řídící jednotce napsané. Koukni na ni ještě jednou a uvidíš, zda tam je EEC-IV nebo EEC-V. Pokud nenajdeš, můžeš se ještě podívat do tabulky typy motorů, kde také najdeš typ.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 10:40 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
2 Mrazik: Diky moc, motor L1H, takze RJ by mela byt EEC IV. Zajimavy je, ze v tabulce u L1H je uveden vykon 65kW, ale ja mam na motoru a v technicaku 66kW :shock:
A u EEC IV vzdycky musi byt ten triradovej konektor, na kterej se da namastit diagnostika? Ja ho fakt totiz jeste nenasel :oops:

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 11:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. nemusí, bohužel nemusí. Pokud u spolujezdce najdeš takový ten dvouřadý hodně PINový konektor, tak ten je určen k diagnostice. Ale můžeš se pokusit jako JSMACH v tomto tématu někde zpočátku, to napojist přímo na diagnostické PINy řídící jednotky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 12:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
2 Mrazik: No a jsme doma :x presne tak, u spolujezdce je ten konektor, ten jsem nasel. takze ja si muzu o blikacce nechat jen zdat... abych to nejak napojoval na RJ, takovej kanon zase nejsem :shock: zkusim to tu jeste prostudovat...
Teda ne ze bych tu diagnostiku nejak urgentne potreboval, zatim se zda byt vsechno v poradku, ale je to asi sikovna vec...
Kazdopadne diky moc za rady...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 12:31 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
jsmach píše:
ahoj, dnes jsem chtěl diagnostikovat své autíčko a přes konektor ODB to nešlo, s PC neznačkového servismana to nekomunikovalo a třípolový konektor na vyblikávaní tam nemám zapojen (datum výroby únor 1997).

Přistoupil jsem proto k demontáži modulu ECC IV (pravý přední podběh u nohou spolujezdce), sundal jsem konektor a do volné dírky č.17 jsem připojil klasicky LED a do dírky č. 48 kus drátu, pak jsem to opět smontoval. Opačné konce LED (katoda přes odpor 2K2) a drátu jsem připojil na kostru a vše funguje, diagnostika běží jak při vypnutém motoru (naštěstí samé 111), tak při nastartování a sešlápnutí brzdy (pro spuštění testu).


Prosim Te, ty tam mas nejaka cisla na tech pinech? tech pinu je tam cca 16 (2x8) jestli se nemylim, jak muze mit nektery z nich cislo 17 a 48?

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 13:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. malá číslíčka jsou na konektoru, ale bohužel by jsi ho musel vyndat, jsou z vnitřní strany.
Tady máš schéma jednotlivých PINů na řídící jednotce a podle toho najdeš PIN 17 a 48 :
http://www.fordfans.cz/download/elchema/EEC-IV_PIN.jpg

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 13:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
2 Mrazik: Diky moc. Ja jsem nenasel ani tenhle konektor, resp. nasel jsem konektor na RJ, ale mel jen dve rady pinu...
kdybych tam nasel tenhlen triradej, tak co s tim tedy mam delat? z toho vedou draty ke konektoru u spolujezdce? zkusim jeste vyndat ten konektor u spolujezdce, ale zdalo se mi to tam dost utopeny a nedostupny, tak nevim :shock:

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz