fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2007 18:01 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2007 10:14
Příspěvky: 26
Bydliště: Most
HELPHELPHELP...co dal,kdyz nepomuze vycisteni voln. ventilu?Jak dulezite je zresetovat RJ?Nekdo rika,ze to zapotrebi neni,nekdo rika ze to je veledulezite...otacky motoru mam po vycisteni ventilu,skrt. klapky atd. stale budto vysoke nebo nizke.Opet staci nekde zstavit,chcipnout to,znovu natocit a chvili je klid,pak se otacky vraci ke 2000 ot/min i vyse/a pak zase opet ten "tempomat"....uz nevim co s tim,sem na pokraji rozhodnuti to strcit do Forda...zkuste mi nekdo,prosim, "neco poradit...diky

_________________
v současnosti zatim bez OA :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 19:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
já ho musel čistit dvakrát za sebou než bal pokoj a resetovat určitě!!!!! ještě koukni na škrtící klapku jestli není špinavá

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2007 20:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
Honzík píše:
já ho musel čistit dvakrát za sebou než bal pokoj a resetovat určitě!!!!! ještě koukni na škrtící klapku jestli není špinavá

Říkáš dvakrát. Já ho čistil jednou a nic moc změna. A ta škrtící klapka ta se čistí jak?

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 09:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
sundaš hadici od sání vemeš třeba benzín nebo tak podobně a pořádně to kolo klapky vyčistíš i pod ní udělaš reset ŘJ a hotovo nic na tom není

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 13:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
Takže takové to kulaté to je ta škrtící klapka? Stačí tedy sundat jen to plastové a pak to vyčistit jen po obvodu a kam dosáhnu? na tohle jsem jantar :oops:

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 15:43 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2007 10:14
Příspěvky: 26
Bydliště: Most
...voln. ventil je vycistenej asi tak 3x,ted tam mam dokonce jinej a stale si to dela co chce.Nicmene ted po nastartovani studeneho motoru to volnobeh temer nedrzi,ma snahu chcipat.Kdyz v tu chvili jdu zmerit napeti na konektoru voln. ventilu,tak je ta cca 13V jak ma asi bejt.Cili clovek by rek,ze ventil asi nemaka,rikam to dobre?Po mirnem ohrati motoru k "N" se volnobeh srovna,jak ma byt,tj. 900,ale uz zacina byt citit jak se auto obcas snazi "tempomatovat"...po uplnem ohrati motoru je volnobeh mezi 2000 a 4000 ot,jak kdy....skoro se mi chce napsat,jak se mu asi chce :-( .Kdyz motor v tech vysokych otackach chcipnu a opet nastartuju,tak otacky po startu zustanou na 900 a pak se postupne po chvili zacnou zvysovat....vycerpavajici,co?Verte mi,zue sem z toho naprasky... :cry:
Jak se ma chovat ten ventil,kdyz ho pripojim ke zdroji napeti?Nekde ve foru sem cet,ze ma cvakat...ten muj se ani nehne.Da se promerit ta civka,ktera ho ovlada,popr. jaky hodnoty by mela vykazovat?Jak promerit ten potenciometr u skrtici klapky a opet,jaky hodnoty bych mel najit?
Kluciiii,HELP,piste...nechci kupovat jiny auto,HELP !

_________________
v současnosti zatim bez OA :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2007 15:47 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2007 10:14
Příspěvky: 26
Bydliště: Most
jeste jednu vec,abych vas nemystifikoval => ten nahradni ventil co jsem tam daval je z vrakace a nemam jistotu,ze je OK.Cili pokud sem tam dal i druhej ventil,kterej je v haji,tak mam teda asi fakt pech... :x

_________________
v současnosti zatim bez OA :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 14:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2005 13:04
Příspěvky: 13
Bydliště: Olomouc
Mě začaly dělat otáčky neplechu před dvěma lety. Mechanik mi vyčistil volnoběžný ventil (sprej na karburátory+hadřík). Reset ŘJ jsem nedělal. Týden se to chovalo pořád stejně, až zázrakem po týdnu, kdy jsem to chtěl zavétzt do Forda, se to uklidnilo. Tak to vydrželo 2 roky, před pár dny zase začaly viset otáčky, tak zkusím proceduru absolvovat znova.

_________________
Fiesta 05/99, 1.3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 15:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
to Bumbak.Vyčisti pořádně v tech. benzínu a prostříkej WD.To stejný se škrtící klapkou.Smotuj prostříkni konektory kontoxem a nauč novejm hodnotám.Pokud to nepomůže a měřený hodnoty ti říkaj k.o tak kup novej.Kámoš takhle z vrakáče koupil váhu vzduchu za 1500 a za 3 měsíce byla taky k.o.Třeba ti ostatní poradí líp.Hodně štěstí

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 15:46 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2007 10:14
Příspěvky: 26
Bydliště: Most
onysx píše:
to Bumbak.Vyčisti pořádně v tech. benzínu a prostříkej WD.To stejný se škrtící klapkou.Smotuj prostříkni konektory kontoxem a nauč novejm hodnotám.Pokud to nepomůže a měřený hodnoty ti říkaj k.o tak kup novej.Kámoš takhle z vrakáče koupil váhu vzduchu za 1500 a za 3 měsíce byla taky k.o.Třeba ti ostatní poradí líp.Hodně štěstí


To onysx: jj,diky,uz se to tahne docela dlouho,tak uz bych si snad zaslouzil i tu pauzu,jak pise DJAX.Spoustu veci sem o mym volnobehu napsal i sem:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=10692
...ted pro zmenu opet litaj volnobezny otacky,ale mam pifku na senzor polohy skrtici klapky.Tak jdu nejdriv prolizt fora,pak se kdyz tak ozvu...

_________________
v současnosti zatim bez OA :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 16:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
No jasně.Já měl taky problém s těma lítajícíma otáčkama.Taky jsem měl strach z toho poťáku škrtící klapky.Dokonce i tu váhu vzduchu jsem řešil a nakonec volnoběžnej ventyl.Dal jsem 4000,-a mám pokoj.Teda relativně.objevují se jiný záhady a trable.Díky tomuhle foru je to ale daleko jednoduší.Dík všem chlapy

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 16:13 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2007 10:14
Příspěvky: 26
Bydliště: Most
onysx píše:
No jasně.Já měl taky problém s těma lítajícíma otáčkama.Taky jsem měl strach z toho poťáku škrtící klapky.Dokonce i tu váhu vzduchu jsem řešil a nakonec volnoběžnej ventyl.Dal jsem 4000,-a mám pokoj.Teda relativně.objevují se jiný záhady a trable.Díky tomuhle foru je to ale daleko jednoduší.Dík všem chlapy


...ono se to prave tak chova,ze to vypada na ten senzor,protoze kdyz mam pri volnobehu otacky na cca 2000 a ten senzor v tu chvili odpojim,tak otacky jdou okamzite dolu na svejch 900 a jsou OK....po opetovnym pripojeni konektoru k senzoru otacky stale na 900,ale po chvili jizdy zase jdou nahoru...

_________________
v současnosti zatim bez OA :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 16:20 
Offline
Nováček

Registrován: 17 led 2007 10:14
Příspěvky: 26
Bydliště: Most
Bumbak píše:
onysx píše:
No jasně.Já měl taky problém s těma lítajícíma otáčkama.Taky jsem měl strach z toho poťáku škrtící klapky.Dokonce i tu váhu vzduchu jsem řešil a nakonec volnoběžnej ventyl.Dal jsem 4000,-a mám pokoj.Teda relativně.objevují se jiný záhady a trable.Díky tomuhle foru je to ale daleko jednoduší.Dík všem chlapy


...ono se to prave tak chova,ze to vypada na ten senzor,protoze kdyz mam pri volnobehu otacky na cca 2000 a ten senzor v tu chvili odpojim,tak otacky jdou okamzite dolu na svejch 900 a jsou OK....po opetovnym pripojeni konektoru k senzoru otacky stale na 900,ale po chvili jizdy zase jdou nahoru...


to ALL: omlouvam se, tema o tomhle senzoru sem nepatri,uz ani carku... :wink:

_________________
v současnosti zatim bez OA :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 čer 2007 13:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2007 21:21
Příspěvky: 143
Bydliště: Karlovarsko - Sokolov
Tak ventil vyčištěn ještě jednou a i s klapkou. Už je to dva dny a zatím je konečně klid. Ráno to nemá tendenci zdechnout a odpoledne nemám tempomat. otáčky padaj tak jak maj. Doufám, že to vydrží a nevykydne se něco jiného :D

_________________
Ford Escort kombi ghia,95 , 1,6 16V Zetec
dříve Fiesta 92 1,3i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2007 21:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 21:43
Příspěvky: 328
Bydliště: Brno
Pri cisteni v. ventilu sem zjistil ze mi v tom kuse ktery je na nem namontovan,na kterem je konektor a stitek ford, cosi beha. Ne volne,ale po ose,podelne. To je v poradku?

_________________
Forda by měli rozdávat za trest
Moje hračka: N7A
služebák: Astra 1,6 Enjoy, rv. 09 - Googlecar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2008 19:20 
Offline
Nováček

Registrován: 16 kvě 2007 08:03
Příspěvky: 14
Bydliště: Bzenica
Zdravím!

Potreboval by som poradiť, vymontoval som volnobežný ventil, vycistil som ho a chcel vyskusat. Ale po pripojeni na 12V v nom len tak lupne a na tom gumenom vaceku medzi tymi dvoma otvormi nevidiet na pohlad ziadny pohyb.
Mam taky pocit ze je v haji, nemilim sa?
Mohol by mi niekto napisat ako by sa mal spravne spravat ten ventil? (myslim pohyb toho sedla)
vdaka

_________________
Ford Escort combi, 1998, 1.8 ZETEC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2008 18:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 pro 2007 14:37
Příspěvky: 62
Bydliště: CZECH REPUBLIC
am problem dnes sem chtel vycistit volnobeznej ventil odsroubil jsem vsechny sroubky ale ten posledni dole nechce ven brani mu tam ten konektor ale je uz vysroubenej víc jak do pulky takze ale vubec nejde otrhnout a bojim se zabrat ze neco poskodim ale jak to tady ctu tak asi budu muset zabrat a vypacit ho a druha vec nez ho sundam mam odpojit baterku nebo staci az ho budu nasazovat dik

_________________
pafel ford escort kupe rok vyroby 94 motor 1.6,16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2008 08:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2008 22:30
Příspěvky: 224
Bydliště: Česká Třebová
nechapu co ti tam může překážet,ale každopádně v tomdle ti násilí a páčení fakt nepomůže...na kolika ti to drží šroubech?1.6 ta tam má 3?Musí ti jít vyšroubovat...baterku nemusíš odpojovat ubec

_________________
Škoda Felicia pick-up 1.9D
Escort RS2000 (4x4-R.I.P.)-předohrab,r.93 http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10152
http://www.hondacrx.yc.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz