fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 17:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uduseny, liny, nejde do otacek
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 19:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
ted na vikend jsem jel na chalupu jen s pritelkyni - je to cca 150km,z toho asi 100 po dalnici. To auto je proste uplne zdechly. Napada me plno veci, nedavno se mi podarilo o chloupek prelit olej - co to muze zpusobit?. Taky mam KO katak, jeste nedavno mlatil jako vysypany, ale podle me se ucpal nebo neco...a taky ty zdvihatka. Dale jsem tu cetl, ze kdyz to v nizsich otackach pri pridani plynu cukne, muze to byt kabelama a svickama. Zitra je vymenim. Ale to auto proste vubec nejede. At s klimou nebo bez ni, nebo sam ci naplnen, jakmile se to zahreje, jako by nekdo drzel ruku na vyfuku, nejde to vytocit, kdyz seslapnu plyn, jen to HUCI a nic se nedeje. Drive i do kopce, kdyz sem i nalozeny dupl na 3ku na plyn, rozjelo se to klidne na 150...ted ani tuk....buuu :(

nevite nekdo poradit, kde zacit?

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 19:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Hele, ten kat bych řešil v prvé řadě!!! Není až tak šílený problém to po autem rozpojit a podívat se jestli v něm něcop je, nebo je to vysypaný a ucpaný - řešení, vymlátit ven, nebo místo něj instalovat trubku
Cukání dělá třeba i čidlo polohy škrticí klapky....atd...atp..ideální je to probrat nad autem v reále s někým povolaným (absolutně netvrdím že to musím být já), než laborovat a měnit zbytečně dobré věci (a nakonec to bdue ten blbej kat).

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 19:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
Urcite, katalyzator je na prvnim miste, jenze 12k za novej nedam (ani nemam), chci zkusit koupit nejaky starsi na vrakacu (volal sem do Holubic tady u Brna, prej do 2k podle stavu, to obetuju, horsi nez muj byt snad nemuze). Co se svicek a kabelu tyce, myslim ze prinejmensim svicky tomu neuskodi. Vymenil sem zatim vsechno krom rozvodu (na ty nemam, resp. nevim, kolik me to vyjde s origo dilama) podle intervalu, abych mel jistotu. Jeste tedy svicky. Kabely kdyztak v druhe fazi.

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 21:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To bych už raději za tři litry koupil nějaký nový univerzál, než tam dávat katalyzátor z vrakoviště v diskutabilním stavu za dva litry.
Obrázek

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 21:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To bych už raději za tři litry koupil nějaký nový univerzál, než tam dávat katalyzátor z vrakoviště v diskutabilním stavu za dva litry.
Mimochodem, našel jsem v katalogu Elitu katalyzátor Rosi (asi origo) za 24 462,83 CZK Obrázek

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 21:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
No, musím se pochlubot, že nějaký nevysypaný zetecový mám a dva litry za něj rozhodně nechci....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 21:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
Anglicaku, a kolik bys za nej chtel? ;-). Jde mi o to, jestli je pouzitelny. Muj je vysypany. Kdyz sem na to prisel, zdalo se mi, ze to jezdi lip a min zere. Ale minuly tyden jsem jel do Jizerskych hor, asi 250km z Brna a po ceste to proste bylo desne liny. Tak spatne mi to driv nejezdilo. Chci ho vymenit. Podle me solidni starsi je lepsi nez novy. Teda vzhledem k tomu, ze auto nehodlam mit navzdy, jeste par let a papalala, takze do toho nedam 12k za novy. A universal nechci, neverim jim. Co je universal, stoji zaprd. Podle mych zkusenosti. Musi se urezat, navarit....atd. Proc by Ford delal takovy a makovy na sva auta?protoze jsou spocteny presne pro ten a ten motor. Pak universalni nemusi mit ty vlastnosti, co maji mit, Jo, treba docili emisi, ale vykonove je to diskutabilni. Nasel jsem i polskej na zmetca, asi za 5k, jenze co je polsky, ruce pryc. Takze moc moznosti nemam, chci zkusit starsi. Bud budu mit stesti a jeste 20-30k odjezdi, nebo budu mit smulu a za 1k se vysype. Nevim, jak to jinak resit. Navic origo vymenim kus za kus i doma v garazi. Uni dam 2k jen za vevareni. A stary uz mam domluveny ve vykupu.

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 22:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
zase to tak nehrot... i originalni dily jsou v podstate univerzalni, aby se daly dat na co nejvetsi pocet aut. Kdyz si koupis nejaky jiny, treba pro jiny podobny motor, tak to vetsi rozdil nebude a za napasovani? navarit dve trubky je otazka chvilky a max. par stovek, kdyz ti to teda nikdo neudela zadarmo.
Doporucuju se domluvit s Anglicakem... muj vyfuk by mohl vypravet ,-)))

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2007 22:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
No za anglanem se stavim, jestli bude mit cas ;-). a s navarenim bych osobne problem nemel, mam kamarada, co je sikula a dela mi to za pusu. ale proste origo je origo a je jednodussi vymenit nez prevarit...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kat
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 07:22 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
tak podle popisu se mi kat rovněž vysypal a ucpal mi poslední díl výfuku. Auto jelo jak se tu popisuje. Po vytažení veškeré vaty jede jako raketa, ale na kouřivost s ním asi nemůžu. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 07:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Poslední díl Ti těžko ucpe, navíc určitě ne vatou.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 09:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
vymenil sem kat za starsi z vrakacu, po rozebrani stareho jsem zjistil jednu prepazku vzprucenou, vata je pryc...tak by me zajimalo kde skoncila :-)...kazdopadne to vali ted jak raketa...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 09:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
kat z vrakacu me nakonec stal litr...a starou hmotu posilam na vykup za 1040kc...takze sulnul ;-) a rozhodne to ted zase jezdi...

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 09:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
V katu je nějaká vata? Ta je jen v tlumiči, ne? :smt017

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 09:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
v katu je vata, ktera drzi ta keramicka telesa...teda aspon po rozrezani u toho, co drzelo, byla...u toho druheho ani prd...tak nevim, kam se podela :(

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 12:09 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
Nagant píše:
Poslední díl Ti těžko ucpe, navíc určitě ne vatou.

tak to nebyla vata, ale uhlíkový vlákna nebo co. Hlavně nevim, jak se až tam dostaly. Párkrát jsem je cestou do kopce vystřílel ven i s mourem a párkrát, zase když se atuo dusilo jsem mu pomohl háčkem, protože to bylo nacpaný v rouřě výfuku. Tak mi někdo řekněte, co mám shánět, protože to teď těžko projde kouřivostí. Měl jsem dojem, že to je z katu, kterej tím filtrem snižuje výkon. Taky auto teď podle výkonu má o 10 kW víc. Jinak růčo jsem vytáh chuchvalec jak kopací míč. Zas mi nehrálo, že by se to dostalo z katu přes přepážky až ven. Na tohle jsem bohužel laik. Klidně je možný, jak se tu uvádí, že může být zřejmě odrezlá vnitřní stěna tlumiče a výplň mezi vnitřní a vnější stěnou se táhne ven. Proto taky to množství. Tak to někdo rozsekněte, ať vím, kolik si připravit. :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 12:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
tak za me: z katu to urcite neni. To, ze by to vyprdelo to "tesneni", kterym jsou prepazky pripavneny do telesa, mozne je, u me se to stalo, u druhe (od motoru vzdalenejsi) prepazky...zkusim to teda protahnout dratem, jestli to tam nekde nezustalo...ale podle me je to pryc...kazdopadne tam je te vaty jen trocha - cca 10cm pruh o delce obvodu katu a sile cca 5mm...odhadem...

takze si myslim, ze spis ti tam neco vyhnilo a vytahl jsi to z tlumice...kazdopadne to ted asi bude rachotit ne?

a tech 10kw mas zmerenych?taky bych to bral :D, ale za sebe rikam, kdyz sem vymemnil kat, tak mam pocit ze to ma o 20kw vic...takze oproti drivejsimu vykonu to muze klidne sedet ;-)

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 13:43 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
kupodivu to má stejný zvuk. Když jsem to tahal, tak někdy se mi povedly v kuse i 3 metry černobílých vlasů, jindy jen černý chuchvalec. S těmi 10 kW to bylo obrazně, ale potom, co jsem ze stříbrný octavie, která se na mě lepila do kopce udělal antracitovou až černou, Ford zařehtal a v táhlým kopci, kde se pozná výkon, trhnul i Audi A 4, ta změna byla hodně patrná. Pak to zase přestalo jet, no a když jsem vytáhl háčkem poslední špunt, lítá to jak divý. Jen ještě zjistit spotřebu. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 13:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
to by me celkem zajimalo :D spotrebu zjisti, buhvico jesi vytahal...ja ted budu testovat novej kat a uvidim...jestli se to jeste zlepsi...potreboval bych treba zjistit tesnost vyfukoveho systemu...ale to se udela tezko...navic mi asi odchazi stredni dil vyfuku...teda slyset neni...ale kdyz byl dole, radeji sem to nezkoumal :D

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2007 14:06 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2007 07:08
Příspěvky: 19
Bydliště: Mimoň
tak střední díl jsem nedávno vyměnil, protože byl na odpis. Po výměně to ve spoji s posledním dílem začalo syčet, proto mi to přišlo, že je někde přicpaný. Mohla to být klidně izolace ze středního dílu, což by odpovídalo, protože jsem střední díl v tlumiči přepůlil a nic moc vaty tam nebylo. Tím jsi mě docela uklidnil, a nemusel bych se rok o výfuk starat. Až manželka zjistí spotřebu (je to její vozítko), dám vědět. čus


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz