fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 16 lis 2024 22:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: motor jede jen na 3 válce
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2004 10:36 
Namáte někdo s tímto zkušenost ?

1.8 16V
- sem tam mi jede jen na3 válce, většinou při nízkých otáčkách
- při vyřazení a dojezdu např. na křižovatu to chcíplo nebo naopak otáčky se zvýšili ke 3000
- vyměnili jsem svíčky
- motor jsme rozebrali a je vidět, že jeden válec je zcela čistý (stříbrný) jako, že jen oplachovaný benzínem
- tlaky OK
- kabely OK

Díky za Vaše poznatky.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2004 10:54 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
zkuste ještě proklepnout EDIS - jednotku zapalování. A ty kabely bych pro jistotu vyměnil taky.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2004 11:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Viděl bych to stejně jako Marek, nebude "čím zapálit". Jestli svíčky dobré, tak pak kabely nebo EDIS, dál už je to společné pro všechny válce a ostatní fungujou. Ještě se mi honí hlavou myšlenka, že by nebylo "co zapálit" a válec je oplachován olejem. Tedy možnost, že by nechodil vstřikovač, nebo nedostával impuls k otevření. Jestli jsou tlaky dobré, tak nic jiného tam už není.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2004 07:56 
díky za připomínky
jednotku zapalování jsme vyměnili, ale s tím něco je
teď se problém přesunul do vyšších otáček, od cca 4000 nechce tahnout, zkusíme ještě vyměnit znovu trysku vstřikování a potom nás napadlo zkusit pročistit katalyzator, jestli se nezanes, jak auto běhalo dlouho na tri valce, a vlastne do vyfuku sel nespaleny benzin.

Jestli vas jeste neco napada, diky za komentar.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2004 10:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jestli je vstřikování dobré a odcházel tedy do vyfuku benzín, tak kat může být vypálený, ale že by ucpaný, to nevím. Navíc při tom jak jsi jezdil na 3 válce, tak lambda musela detekovat bohatou směs a neustále ubírala. Jak to předtím vlastně jelo? Teď to vynechávání ve vysokých otáčkách může také způsobovat palivový filtr.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2004 09:16 
kat jsme vyndali a vyzkouseli, jede to celkem slusne, jen nekdy opet pri vyssich otackach motor trochu ubere, ale kdyz uberu plyn a pomalu zase pridavam, tak se chytne a jde naplno.
Pred tim se to projevovalo tak, ze pri ustalene rychlosti (nejlepe na dalnici) pri stejnem plynu motor najednou prestal tahnout (pak jsme zjistili, ze jel na 3 valce), po chvilce se zase chytnul a jel naplno.
Palivový filtr zkusim (diky za radu) a pak zkusime vymazat a znovu nainstalovat ridici jednotku.
Diky, dam vedet o vyvoji.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2004 21:00 
V Etzoldovi pisou,ze motor ma jen dve civky, takze pali vzdy dva valce najednou.Ten druhy v dolni uvrati, takze naprazdno. Tak jestri ti to jede na tri a ne na dva tak bych to hledal ve vstriku- t.j. vstřik mechanicky, kabely, EDIS a podle schema to pujde i preas RJ.
A co test RJ ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2004 15:26 
tak, abych to shrnul:
vyměnil jsem vstřik - nebylo to ono
prověření tlaků - OK
vyměnil jsem svíčky - nebylo to ono
vyzkoušeli jiný kabely - nebylo to ono
vyměnil jsem cívku - zlepšilo se to
vyndali jsme katalyzátor - stále stejné
a teď zkusím test RJ
a pak lambdu

jinak jsem měl a stále ještě mám stejné nebo minimálně podobé poznazky jako jako v tématech: cukání motoru, poškubávání
prostě, když je to studený, tak to chcípá a cuká a pak to jede jakžtak
ale když chce člověk rychleji předjet a sešlápne plyn, tak mu to chvíli trvá než se probere a to si myslím, že není dobře :-))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2004 12:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2004 18:59
Příspěvky: 57
Bydliště: Karlovarsky
Už by ten problém se studeným motorem mohl někdo přijít :wink:
Jo, výměna zpětného ventilu v odsávání z klikovky(odlučovače oleje) taky nepomáhá :D

_________________
Fusion 1,4 TDCI , 2002



driv: Esco 1,6 CLX , 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz