fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: V mrazu Fiesta Nestartuje
PříspěvekNapsal: 14 pro 2004 20:17 
Ahoj všichni mám fiestu 1.4 r.v.91 a v mrazu nestartuje,startér točí,ale motor nenaskočí. Zjistil jsem že to nehází jiskru. Měnily mi nejaký modul zapalování a cívku ale je to stále stejné. Prosím o radu. Předem díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 08:37 
Kedysi som mal nieco podobne na Escorte. Ked bolo minus natocol az po dlhom toceni, alebo vobec. Testy vo Forde OK. Nakoniec to bola zla kostra na EDIS module.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Ještě jednou prosba
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 15:50 
Ahoj,děkuju za odpověď jem mi prosím napis co ten EDIS modul vlastně je a kde zhruba je. jěště jednou děkuju.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 19:11 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Neviem kde to je na Fieste, ale na Escorte to je na blatniku ked pozeras zpredu do motora, mala cierna krabicka asi 10x6cm z nej idu kable na zapalovaciu cievku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Díky
PříspěvekNapsal: 16 pro 2004 23:54 
Moc děkuju za odpověď,ale potřeboval bych vědět jak spravit tu špatnou kostru.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2004 08:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Na fiane bejva edis na desce na pricce pred vetrakem topeni.Ukostreni by asi melo byt samoreznymi srouby i kdyz jinak je tam kostra vedena jeste zvlast pres RJ aspon podle schematka. Mel by to byt hnedy drat. Mozna by stacilo povolit a zase pritahnout upevnovaci srouby.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2004 09:24 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Kostra zo zvazku kablov mi nestacila, musel som dat kablik pod sroub, ktory drzi EDIS.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2004 10:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jojo, to by urco nebylo marny ten kablik zvlast, v etzoldovi se u RS2000 dokonce doporucuje dat ho rovnou na minus baterky.Takze tady by to mohlo pomoct taky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Všem díky
PříspěvekNapsal: 18 pro 2004 11:59 
ahoj,všem díky za vaše poznatky,vyzkouším to. Snad se mi ten ukosřovací drát povede najít a bude to fungovat. nejsem mechanik,ale tohle snad nějak zvládnu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Zoufalství
PříspěvekNapsal: 21 pro 2004 12:42 
Ahoj lidičky,ukostření EDIS modulu nepomohlo,ani přímo na mínus baterky. Nenapadá vás jěště něco? Kamarád říkal,že to může být nějaký snímač klikovky,ale že tam mám nějakej o 1cm delší něž na jaky koliv fiestě. prosím pomozte.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2004 14:39 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Snimac sa da vuskusat obycajnym ohmetrom, musi sa ti menit odpor, ked budes prednim pohybovat niecim kovovym. Ten EDIS modul si ukstril tak, ze si dal kostru pod sroub co drzi modul na kastli?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Stále Nestartuje
PříspěvekNapsal: 20 úno 2005 20:50 
Prosím Všechny o pomoc,ukostření EDIS modulu nepomohlo,a to ani daním mínus přímo na baterku nenapada ještě někoho něco?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 09:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Co kabely a svicky? Tady by opravdu mohlo pomoct jen prohazovani jednotlivych veci za jiny, pokud by se nasla ta moznost. Je to nejlevnejsi a rekl bych, ze i dost rychly. Okruh je omezenej jen na zapalovani, kdyz to nehazi jiskru.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 10:07 
Nepomáhá nic,kabely svíčky, cívka vše bylo měněno a pořád nic.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 11:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele, nema nahodou to auto cidlo otacek kliky? Tam by mohla bejt zrada. Je vedle starteru,do skrine spojky, je v nem konektor. Nic jinyho me nenapada. Ale u mne slo desne blbe ven a to jsem mel motor venku. Mozna by melo jit promerit, ale to fakt nevim jak.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 13:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To čidlo pro snímání otáček kliky je nejlíp proměřit na osciloskopu.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 13:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ted me jeste napadla zasadni vec, nemas ty nahodou rozdelovac jeste?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 14:21 
Mám,co tam může být špatně?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 úno 2005 15:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud vada neni v nicem jinym, pocitam , ze asi ne, potom uz zbejva jedine rozdelovac, kdyz to nehazi jiskru. Bohuzel nejaky techtle mechtle s rozdelovacem jsem mel naposledy pred 20 lety, takze i kdybych nesenilnel, je to dost dlouho, abych mohl fundovane radit. Urcite bych ho minimalne otevrel a prejel vizualne, jestli nekde neco neplanda, nebo neni neco divnyho. Jinak bych asi vymontoval a nechal nekde v autoelektrice proverit. On by mozna stacil i nekdo s chytrou knizkou na esco na miste, musis sam posoudit, co je pro tebe lepsi. Ale zatim jedina neproverena soucast zapalovani je rozdelovac a bez overeni jeho spravny funkce budes pri hledani dal jen tapat.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 úno 2005 12:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Rozdělovač by to mohl klidně dělat, zkontroluj palec rozdělovače, potom jestli na něj dosedá z vrchu ten uhlík a taky se podívej popřípadně očisti víčko rozdělovače zevnitř jestli není zasviněný popřipadně ještě jukni zda tam nemáš upálený kontakty.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 80 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz