fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 27 čer 2007 19:33 
Offline
Nováček

Registrován: 05 pro 2006 14:48
Příspěvky: 2
Bydliště: Štúrova 621 Krušovce
Zdravim vas, chcel by som poradit mal som motor 66kw ale zadrel sa a kupiil som motor 51kW ale dal som tam turbo z toho mojho a zda sa mi ze nejde ale na tom motore 51kW nejde ziadna hadicka z cerpadla do turba a z toho mojho isla na co sluzi ta hadicka mam prehodit cerpadlo PORADTE MI DAKUJEM

_________________
ŠMOTLÁK MÁRIO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2007 10:17 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Ahoj , ta hadička vede k turbokorektoru na vstřik. čerpadle , který je ovládán podtlakem ze sání . Řídí se tím množství nafty . Pokud to čerpadlo pro TD máš , tak ho vyměň .
Nevím jak dlouho ti nový motor vydrží , není totiž dimenzován pro turbo . V TD motoru jsou mnohem vyšší tlaky než v D motoru .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2007 10:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
ale 51kw má taky turbo!! mělo by to vše fachat,... :!:

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2007 16:07 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Máš pravdu , turbo má . Nějak mě unikly ty KW . Mělo by tedy stačit vyměnit vstřik. čerpadlo .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2007 17:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Jedinej rozdíl mezi TD51kW a TD66kW je přece intercooler

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2007 22:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
mrJekill píše:
Jedinej rozdíl mezi TD51kW a TD66kW je přece intercooler

řekl bych i velikost turba nebo??

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 čer 2007 18:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Turba jsou stejný.Výkon z 51kW na 66kW ti dělá schlazení vzduchu v cooleru.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2007 02:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
mrJekill píše:
Turba jsou stejný.Výkon z 51kW na 66kW ti dělá schlazení vzduchu v cooleru.
:shock: :wink:

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 čer 2007 23:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
.............a turbokolektor :)

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2007 03:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
to je co??

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2007 23:28 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Turbokorektor je umístěn na horní části vstřik. čerpadla a je ovládán podtlakem ze sání . Sepne turbo , zvýší se podtlak v sání a čerpadlo začne dávat víc nafty do vstřiků .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2007 16:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Asi tak nějak,ale mám takový matný tušení,že to neovládá podtlak ze sání,nýbrž přetlak s turba.Mám na tu samou hadičku napojenej budík tlaku turba.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2007 21:50 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Nejsnažší by bylo tu hadičku u čerpadla odpojit a hned bychom věděli jestli je tam podtlak , nebo přetlak . Bohužel nemám turbo tak to nemůžu vyzkoušet .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2007 01:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
co všechno tedy je potřeba k tomu to překopat na silnější verzi?? a jakej je postup?? sory za OT

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 črc 2007 15:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Cooler a čerpadlo

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2007 10:52 
Offline
Nováček

Registrován: 16 dub 2007 00:21
Příspěvky: 3
Bydliště: Sokolov
No tak teď jste mi dali brouka do hlavy ! to by se zas hned jezdilo jinak !! :D pls. napište přesně co sehnat montáž už nějak zvládnu dík :D

_________________
Ford Focus 1.8 Tdci 150 HP (Chip)

Death: Ford Escort 1.8 Td 71 HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2009 13:52 
a je není teda potřeba etště to turbo z tý šestašedesátky jak tady někdo psal nahoře?? víte to jistě že je to jen cooler a čerpadlo??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009 19:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
nic není jistý a hlavně teď už je to asi dááávno vyřešeno :-D

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 15:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
zkoumal jsem to a na 51kW turbo nedáš sériovej IC, protože 66kW má vývod vzduchu z turba kolmo nahoru a 51kW ho má naklopenej jakoby dovnitř auta, takže kdybyste chtěli dát cooler na 51kW turbo, tak by Vám jeho druhá strana nevyšla na hliníkový sání, který se mimojiné kvůli cooleru musí taky vyměnit(51kW připojije se od řidiče, 66kW připojuje se od spolujezdce), takže musíte prohodit komplet turbo i s parohama, protože na 51kW je turbo a parohy jeden kus, kdežto 66kW je oddělitelné.
To už mi lepší připadá FMIC (intercooler vpředu chlazenej přímo náporem)

EDIT: Udělal jsem schéma, ze kterého to vyplívá
Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 17:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Kdepak u 51kW je turbo spojene hadici,ale narvat do 5o mm vstup a vystup vzduchu by byl trochu pro :-D blem.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 136 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz