fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 30 zář 2024 10:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 23:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Martin 1,6 píše:


Včera se mi stala dost nepříjemná věc. Ale nemyslím si, že by to mohlo nějak souviset s problémem. Když jsem stál v koloně tak si čerpadlo dalo plný plyn a ručička vyletěla až do červeného pole. Potom jsem normálně nastartoval a pokračoval v jízdě. A žádné vytočení se neopakovalo. Co by to mohlo být? Regulátor otáček?....
No a já si myslím, že to zrovna s tím souviset může....tohle opravdu udělat turbokorektor umí, došlo k tomu, že tam nateklo tolik nafty, kolik jen mohlo a tím se z turbokorektoru stal "druhej plně sešlápnutej plynovej pedál a zastavilo se to až na cca 5200 otáčkách "omezovače" vstřikovacího čerpadla....a pak ten tvůj druhej extrém, auto jede jakoby líně a nezahulí....když turbokorektor nejede, je to v podstatě jen "diesel" s dostatkem vzduchu v sání od turba, které ale jen dává vzduch, nikoliv však adekvátně k množství plněneho vzduchu i nafty a motor není přeplňovanej ale jen pouze dobře provzdušněnej...takže takovej ekologickej pouhej diesel...a propad z 66kw na +- 44kw je už hodně znát....tudíž bych šel po tom stavu turbokorektoru

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 01:03 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Vypadá to na protrženou membránu v turbokorektoru . Zkus odpojit hadičku od turbokorektoru ( vypadá jako hříbek a je nahoře na vstřikovacím čerpadle ) , pokud ti z turbokorektoru poteče nafta , je to vadná membrána . Když je protržená dostává se nafta do sání a s nasávaným vzduchem se dostane do válců kde schoří . Projeví se to krátkodobým zvýšením otáček .
Ta membrána jde údajně nahradit upravenou škodováckou memránou z palivového čerpadla .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: to znám
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 08:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
Martin 1,6 píše:
Pro Walkera: V tom si myslím, že je ta příčina. Zkrátka se domnívám, že můj motor dostává málo nafty. Spotřebu mám pořád stejnou. Na 1000km 63-65 litrů nafty. Včera jel zrovna za mnou bratr s Escortem, tak jsem jel v různých režimech a taky říkal, že nic. Ani obláček. Jinak s tím předstihem, bych to vyloučil. Protože téměř rok to jezdilo dobře. Když jsem tomu šlápnul, tak to zakouřilo jako zprávný diesel a prostě jelo. A měsíc už pozoruju, že nezakouří a slabě táhne. Co je nastaveno ti neřeknu ( má to na svědomí býv. majitel a nevím kdy s ním budu)

Včera se mi stala dost nepříjemná věc. Ale nemyslím si, že by to mohlo nějak souviset s problémem. Když jsem stál v koloně a popotahoval auto bez plynu!!!, tak si čerpadlo dalo plný plyn a ručička vyletěla až do červeného pole. Kdybych nevyšláp spojku a nechcípnul to klíčem, tak jsem najel do Fobie přede mnou. Potom jsem normálně nastartoval a pokračoval v jízdě. A žádné vytočení se neopakovalo. Co by to mohlo být? Regulátor otáček? Viděl jsem doslova roztrhaný motor z Š706MTS a traktoru, ale u auta???

Něco podobnyho se mi stalo na srazu,couval sem,dal jsem trochu plynu a pustil spojku a vyletěl jsem jak kdybych měl plnej. Od ty doby už je to zas v pohodě.

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 09:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Souhlas s Wolkerem

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 19:15 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Tak jsem se na to byl teď podívat a je to tak. Sundal jsem tu hadičku a vyteklo trochu nafty. Je to tahle věc? Viz foto. Jak se to rozebírá? Povolením toho šroubku? Dá se to rozebrat vyházet ven, zadeklovat a jezdit chvíli bez toho než seženu nové díly? Jestli tohle způsobovalo i zvýšení otáček, tak co způsobuje stejný problém u 1,8D? Známému dělá přesně to samé na Orionu 96. Tam přece žádný turbokorektor není. Nebo se mýlím?
Obrázek

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2007 19:44 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Dá se nahradit membrána podobným spůsobem i na mém čerpadle jako zde? Píše se tam něco o vodě, ale co by dělala voda v mém čerpadle? http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... r&start=20

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2007 09:35 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Zde je článek popisující opravu tubokorektoru , není to sice na Forda , ale možná ti pomůže . http://www.cxclub.cz/13_navody/turbokorektor/turbokorektor.htm

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz