fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Starter
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 09:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2006 22:30
Příspěvky: 3
Bydliště: Most
STARTOVÁNÍ - d 1.8 - občas při otočení klíčku ani neškitne, :!: po několika minutách je pak třeba vše OK. letos mi to udělal asi 6x a vždy když je horko, nebo po delší jízdě ( asi řádně horké komponenty? ) Nechce se mi hnedka měnit třeba starter......

_________________
Ford Escort RS 1.8 D r.1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 09:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Měl jsem to samé na MK5. Nakonec to vyřešila repase starteru za cca 2000kč.

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 10:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
Jo to mohu jenom potvrdit. Nic jinýho než repase to nevyřeší. Já sem za ní dával 1500 a bylo to hotový do druhýho dne.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 10:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
taky jsem to řešil před časem je to mnohdy na dlouhý lokty ,je třeba zjistit jestli tam jde proud / pokud tam je imobilizer / tak vyřadit, u starších aut už blbne spínačka ,civka starteru ,uhliky - třeba jít postupně a hledat závadu vím že to je mnohdy obtížné ,když se to projevuje jen občas ,u mně to bylo prodřeny drát ktery jde k civce a sem tam se opiral o lanko tachometru a skratoval ,ale přišel jsem na to až po uplnem rozebrání všeho co stím souvisí ,takže lovu zdar :D :-D

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 11:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No podle toho co popisuje, tak je problém se startérem. POstupně se to bude vyskytovat častějš, až to pak nenastartuje vůbec. Bude to hlavně vyběhanej pastorek. Repase startéru to vyřeší.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 13:00 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 19:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Karel1 píše:
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .
kde ze co propojit ? a tu pojistkovku si celou rozebral a propajel ?

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2007 20:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 kvě 2007 21:08
Příspěvky: 20
Bydliště: Poprad
Karel1 píše:
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .
mne blbol ten konektor co je pri baterke.tiez sa mi stalo ze obcas nechcelo pretocit motor.len som to precistil a uz mi to slape.

_________________
FORD ESCORT 1,8 16V xr3 r.v.92 cierne 130hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 00:00 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Citace:
kde ze co propojit ? a tu pojistkovku si celou rozebral a propajel ?


Ten konektor je kousek od plus kontaktu baterie , je tam jedinej .Bohužel nemám foťák abych to vyfotil .
Pojistovku jsem přepájel celou podle návodu zde na foru . Originální propojky tištěných desek jsem přeštípal a nahradil drátem . Je to rychleší než je odpájet . Jak jsem už napsal dělal jsem vše podle zde umístěného návodu a cca 2 roky mám pokoj .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 07:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Karel1 píše:
Citace:
kde ze co propojit ? a tu pojistkovku si celou rozebral a propajel ?


Ten konektor je kousek od plus kontaktu baterie , je tam jedinej .Bohužel nemám foťák abych to vyfotil .
Pojistovku jsem přepájel celou podle návodu zde na foru . Originální propojky tištěných desek jsem přeštípal a nahradil drátem . Je to rychleší než je odpájet . Jak jsem už napsal dělal jsem vše podle zde umístěného návodu a cca 2 roky mám pokoj .
tak si myslim ze me to nemine a budu to muset taky propajet ...uvidim jestli se to startovani zlepsi

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2007 13:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 16:29
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha City
Je možný aby ten kontakt taky vybíjel baterii? Měl sem to tedď tejden v garage a baterka uplně kaput. Mám totiž stejný problém se startováním. Někdy jakoby se nechytal kontakt ve spínačce. Dneska ráno otočím klíčkem, nic, držím asi pět sek. a najednou to cinklo a jelo..

_________________
1977 Granada MK1 Coupe
1988 Escort XR3i Cabro
1991 Scorpio 2.9i 24v Cosworth / Recaro, Koni, 18" Azev, Superchip, Mohawk body kit /
1992 Escort RS 2000
2006 Focus 2,0 i SPORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2007 20:38 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 20:03
Příspěvky: 29
Bydliště: NITRA
tak problem zo startovanim riesim aj ja no ta poistka alebo relatko ako tu pisete ma nenapadlo.starter som rozobral premazal aj cievku to bolo poriatku. ale zas mi to spravilo a robi to ked ide ventylator. ja som to viriesil za tial tak ze aby som zistil presnu zavadu ci je kabel zly alebo cievka alebo spinacka tak ze som si natiahol kabel s cievky ku baterke a ked mi neslo nastartovat normalne tak som prilozil kabel a chytilo. tak terz skumam spinacku a kablik tym som zistil ze civka je ok...no pozrem ten konektor. uz som chcel prerobit startovanie na priamo na tlacitko.samozrejme dat aj poistku medzi to. asi to aj spravim.....

_________________
FORD ESCORT 18 16V KOMBI ROK 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2007 21:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Karel1 píše:
Měl jsem podobný problém se starterem na Escortu 1.8D . Nechal jsem jej zrepasovat za cca. 1800Kč . Zhruba měsíc startoval v pohodě , ale pak ani ťuk . Po otočení klíče ve spínačce naběhly budíky , ale starter nic . Dočetl jsem se že u Escortů často odchází spínací skříňka , zkusil jsem ji propojit natvrdo , ovšem ani to nepomohlo . Nakonec jsem přepájel pojistkovou skříňku a od té doby nemám se startováním sebemenší problémy . Nevím jak je to u Mondea , ale u Escortu je u baterky který když se rozpojí a ta část co je blíž k motoru se propojí drátem , tak startuješ . Pozor na zařazenou rychlost ! Startoval jsem takhle asi 14 dní .
Ten konektor je zhruba v úrovni plus kontaktu baterie . Můj Escort 1.8D rv. 1991 .


Tak to je asi pešek když ti to zdechne na křižovatce :lol: :lol:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 20:58 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Na křižovatce mi auto naštěstí nikdy nechcíplo .
Teď mám jiný problém , zajímá mě jestli starter z Fiesty 1.8D je stejný se starterem pro Escort 1.8D . Koukal jsem na výrobní číslo a podle katalogu od Bosche tam mám startér určený pro Fiestu 1.8D . Jde mě o to jestli jsou stejný výkonově . Díky

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 21:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
No pokud jsou stejný motory tak ho tam vraž, a kdyby nebyly a strtéry byly stejný tak bych se toho taky nebál :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2007 23:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Startéry na 1,8D maj tři výkonový modifikace, ale dají se vzájemně prohazovat, příruby jsou stejný, ford používal stejný motor i do fiesty, měl by pasovat i z td verzí.....jen z motoru 1,6D ne, má jinou přírubu....držel bych se jen výrobce....Bosch za Bosch....neměnit za jiné značky kvůli konektorům(Magnetti Marelli, Hitachi)....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2007 00:43 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Díky Všem za info !

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: startér néééé
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 15:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
Pánové musim vám sdělit mou zkušenost!!! Než začněte vraždit a mordovat startér a cívku přesvědčte se, zda máte v pohodě spínací skříňku a ostatní vedení. Od skříňky vede modrobílý vodič, malého průžezu a v místech u baterky je konektorem spojen konektorem se silnějším červeno černym. Většinou je problém po cestě, protože cívka startéru je dvojitá. První, která má velkej výkon, aby přitáhla pastorek a sepla motor startéru a druhá se přepojí po sepnutí startéru a je jen udržovací. Pžipravte si kus silnějšího drátu a až nebude auto startovat tak zkuste přímo na startéru spojit trvalejch 12V z baterky na spínání startéru. Trvalejch 12V je tlustej přívod na cívce s delšim šroubem a vede přímo na baterku. a spínání je na klíč 10 již jmenovaná červeno bílý vodič. POZOR NA KVALT, ať vás nepřejede vaše vlastní auto!! Pokud bude auto startovat hned, tak je chyba jak jsem řikal... doporučuju přidat relé tak, aby spínací skříňka spínala jej a to následně spínalo startér. Musí být konstruováno aspoň na 30A. Při manipulaci a zkoušení dávejte bacha, ať neshoříte, nic příjemnýho...

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz