fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 07 říj 2024 06:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 07:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
mrazik: presne tak jsem to myslel. hezkym prikladem budiz Skoda 130RS, kroutak nic moc a presto vykon pres 100kW. Nechtel bych s ni v Jizerkach zavodit ani s escem :lol:

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 úno 2005 08:30 
To M:

Měl bych jenom připomínku k rozdílům škodováckých motorů 44/50kW. Nevím jak je to u motorů 1,4, ale u jejich předchůdců 1,3 z Felicií rozdíl ve výkonu nebyl dán jen ŘJ, ale provedením pístů. 50kW má rovné dno pístu, 44kW má ve dně pístu vybrání, což má za následek nižší kompresní poměr....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 08:47 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
To george V: Ano, to mas pravdu, u felicii se lisily tyto motory kompresnim pomerem, takto vyrabela skodovka modifikace motoru jiz dlouho predtim (S 110L/100LS, S120L/120LS, S135/136), motory s vyssim kompresnim pomerem maji samozrejme vyssi vykon. U Fabii to ale podle me tak neni. Tam to pry dela jen RJ.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 08:51 
To M.: Tak to potom musí mít chiptuningové firmy dobrý kšeft....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 09:13 
Myslím, že je tam aj úprava na sacom potrubí. K tým výkonom - neviem či ste viezli napríklad v VW POLO 1.4, výkon to malo len 44kW, ale motor neskutočne dobre ťahal. Rozdiel medzi felíciou 50kW a tou 1.4 bol pri bežnej jazde neuveriteľný, napriek silnejšiemu výkonu škodovky. Až pri vytáčaní, alebo plnom zaťažení bolo citelné výrazné ochabnutie. Pre bežnú jazdu je otázka prínosu 16V podľa mňa otázna - nutnosť stále auto držať nad hranicou 3000 ot, povedzme pod 2400 ot. - nepoužiteľné. Ale neskúšal som forda 16V, tam je to možno o dosť lepšie, takže to je čisto subjektívny názor.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 09:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To VW Polo 1,4 44kW má můj otec a je to opravdu velmi povedený motor. Ten zátah hned od spodu je lepší než u mého Esca 1,6 16v. Navíc spotřeba nejde nad 6 litrů ani při popojíždění po okolí.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 10:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
M., mrazik, all: ja jsem to myslel tak, ze ta uvaha, kterou jsem sem pastnul je ukradena z auto.cz... asi jsem mel udelat dvojtecku nebo tak neco...

priznam se, ze jsem se nad realnosti teto myslenky ani nemel cas zamyslet... byl patek... asi mate pravdu, ze by nakonec to vysokootackovejsi auto bylo rychlejsi!
ale ja bych stejne asi chtel ten prvni motor, ten nejslabsi... s takovym prubehem tocaku by to byla paradni jizda a jiste by mel mensi spotrebu nez ty ostatni, silnejsi

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Naposledy upravil johan dne 28 úno 2005 12:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 11:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V: s tim chiptunningem, nevim, jak by to pak bylo se zarukou skodovky, asi spatny :(
Majo: To saci potrubi tam mozna je jiny, ale to je detail, ty motory jsou opravdu v podstate totozny. Jinak jeste k tem vykonum a pocitum ze svezeni, hrozne zalezi na tom, v jakych otackach ten vykon je, pokud jeden motor ma 44kW ve 4800 rpm a jeden pri 6000rpm, tak ten prvni bude pocitove tahnout mnohem lepe
co se tyce forda 16V, ja jezdim v 1.6 a ta je slusne pruzna, od 2000 rpm to uz docela dobre tahne, for ma max Nm polozeny pomerne nizko vzhledem k tomu, ze jde o 16V.
parkrat jsem jel v Oplu corsa 1,4 44kW a to taky litalo velmi slusne. ale mam pocit, ze temhle malym autum dost pomaha jejich pomerne nizka hmotnost

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 11:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Standa píše:
To VW Polo 1,4 44kW má můj otec a je to opravdu velmi povedený motor. Ten zátah hned od spodu je lepší než u mého Esca 1,6 16v. Navíc spotřeba nejde nad 6 litrů ani při popojíždění po okolí.


A nebude to tim ze se 16V musi trosicku vice tocit ? :wink:

1.6 CVH ma lepsi zatah odspoda nez Zmetek, muzes srovnavast s tim, je to tomu blizsi.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 11:48 
To M.: Myslím, že auta s tímhle motorem jsou už stejně mimo záruku....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 12:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
george V: to je fakt :shock: nevim presne, jak se jmenuje ta firma, ale meli na www i grafy prubehu Nm a kW po chipnuti a myslim, ze u tehlech fabii to bylo docela znat. co ale dokazou udelat s 1,8 turbo od VW, to je neskutecny. otazka je, na kolik jsou delany klikovky, prevodovka...

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 12:17 
....a co tyhle firmy dokážou udělat s TDi od VW....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 12:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Dawe píše:

A nebude to tim ze se 16V musi trosicku vice tocit ? :wink:

1.6 CVH ma lepsi zatah odspoda nez Zmetek, muzes srovnavast s tim, je to tomu blizsi.


Je mi naprosto jasné že lepší srovnání je s motorem CVH, ale bohužel mám Zetec, takže to jaksi porovnat s CVH nemůžu. Šlo mi jen o to, že na 44kW, je svezení s tímto autíčkem velmi příjemné až překvapivé.
To jak je potřeba točit Zeteca mi vykládat nemusíš, mám s ním nejspíš najeto víc než ty.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 18:02 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Majo píše:
ono to má určitú logiku. Nižšie položený max. točák - jazda na menšie otáčky - menej benzínu. Ale keď budeš tú 1.4 točiť tam, kde jej to nesedí, tak to asi neni problém mať 9l spotrebu v meste.


..to nemusi vzdy platit, ze tocak niz, otacky niz=nizsi spotreba! Kamarad ma BMW 320i 6valec, 150PS, toci to max. 7000, kdyz s tim jezdi tak do 4500, tak na trase papa 6-7l!!!

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 18:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
M. píše:
to je pravda, ale technicky zaostaly motor bude mit zase nizsi ucinnost...
jinak co me jeste na fabkach 1,4 8V stvalo, bylo rozdeleni do tech dvou vykonovych verzi 44/50 kW, ktery by zpusoben jen jinym naprogramovanim RJ - tzn. naklady a vyrobni cena byla stejna. Coz je pekna pakarna, jakoby potencialnim zakaznikum vzkazovali - koukej to pekne zaplatit a jestli chces usetrit, tak my ti ten vykon trochu priskrtime :lol:



..tohle me zrovna nestvalo, protoze 44kw a 50kw, to bylo fuk, stejne to nejelo, dokonce jsem slysel, ze ta 44kw jezdi lip :-) ...to vis skodovky

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 18:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Majo píše:
Myslím, že je tam aj úprava na sacom potrubí. K tým výkonom - neviem či ste viezli napríklad v VW POLO 1.4, výkon to malo len 44kW, ale motor neskutočne dobre ťahal. Rozdiel medzi felíciou 50kW a tou 1.4 bol pri bežnej jazde neuveriteľný, napriek silnejšiemu výkonu škodovky. Až pri vytáčaní, alebo plnom zaťažení bolo citelné výrazné ochabnutie. Pre bežnú jazdu je otázka prínosu 16V podľa mňa otázna - nutnosť stále auto držať nad hranicou 3000 ot, povedzme pod 2400 ot. - nepoužiteľné. Ale neskúšal som forda 16V, tam je to možno o dosť lepšie, takže to je čisto subjektívny názor.



..no ja nevim, jak ostatni, ale ja nedrzim pri bezny jizde otacky nad 3000, jezdim kolem 2500, pres 3000 jen, kdyz predjizdim. Pri tech tvejch nepouzitelnejch 2400 jezdim v poho (to mi to jede lehce pres 90km/h)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 18:13 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
To VW Polo 1,4 44kW má můj otec a je to opravdu velmi povedený motor. Ten zátah hned od spodu je lepší než u mého Esca 1,6 16v. Navíc spotřeba nejde nad 6 litrů ani při popojíždění po okolí.


..ten motor povedenej je, ale lepsi zatah nez u tvyho esca? Tomu neverim. Vzdyt polo ma 116Nm pri 2800 a escort 134Nm pri 3000, to se mi nezda, ze by melo lip tahat...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2005 18:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
Dawe píše:

A nebude to tim ze se 16V musi trosicku vice tocit ? :wink:

1.6 CVH ma lepsi zatah odspoda nez Zmetek, muzes srovnavast s tim, je to tomu blizsi.


Je mi naprosto jasné že lepší srovnání je s motorem CVH, ale bohužel mám Zetec, takže to jaksi porovnat s CVH nemůžu. Šlo mi jen o to, že na 44kW, je svezení s tímto autíčkem velmi příjemné až překvapivé.
To jak je potřeba točit Zeteca mi vykládat nemusíš, mám s ním nejspíš najeto víc než ty.


...me by zajimalo, do kolika to tocis pri normalni jizde, ja se ke 3000 dostanu zridka..asi to je tim automatem nebo nevim.

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2005 00:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Standa píše:
Dawe píše:

A nebude to tim ze se 16V musi trosicku vice tocit ? :wink:

1.6 CVH ma lepsi zatah odspoda nez Zmetek, muzes srovnavast s tim, je to tomu blizsi.


Je mi naprosto jasné že lepší srovnání je s motorem CVH, ale bohužel mám Zetec, takže to jaksi porovnat s CVH nemůžu. Šlo mi jen o to, že na 44kW, je svezení s tímto autíčkem velmi příjemné až překvapivé.
To jak je potřeba točit Zeteca mi vykládat nemusíš, mám s ním nejspíš najeto víc než ty.


No tak to mas rozhodne, to Ti nikdo nebere :wink:

2carPWR: Pamatuju doby kdy deekay zmetka pred 5000 RPM neradil :lol:

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2005 07:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
carPWR píše:
...me by zajimalo, do kolika to tocis pri normalni jizde, ja se ke 3000 dostanu zridka..asi to je tim automatem nebo nevim.


Když chci jet svižněji tak řadím okolo 4500. Jelikož máš automat tak je tento údaj pro tebe skoro nepotřebný, jelikož ho neovlivníš. Když jedu na pohodu tak po rovince točím kolem 2500, z kopce klidně 1700 rpm.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz