fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2007 21:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
děkuji, děkuji, vážím si kladných ohlasů hlavně od lidí komu už pár aut rukama prošlo...

asi nikdy to nemůže bejt hotový, prostě furt bude co zlepšovat... nápadů spousta ale realizace daleko... od záměru pustit se do dalšího auta jsem aspoň na čas upustil a věnuju se tomuhle

storr: tak doufám se zářím počítáš :D hele brzdy na feldě jezdil kámoš snad brzdiče právě z fiesty a na kotoučích z renaultu fuego nebo tak nějak... můžu zjistit

když už jsem se zmínil o září... tak pro všechny: měli by se jet 3 slalomy v milovicích a myslim že zajímavý... tak se přijeďte mrknout, odkza na stránky jsem tu už dával

2.0 bude běh na dlouhou trať :D vidím to na podzim, takže mym obdivuhodnym tempem asi ten příští :D cíl je stále stejnej: přiblížit se co nejvíc 200Hp a zkusit pod 800Kg... oba těžký ale nikoliv nereálný plány

a něco prozradit? ikdyž mam už klasickej zetec v garáži tak stále myslim na ST170... že sem si toho užil na střední tak nemám rád elektroniku... nevím jestli bude menší zlo elektrika z focuse, nebo megasquirt... láká mě tam i 6kvalt - spíš kvůli dimenzování. Celkově jde o to stanovit jestli stačí 170k dobře odladěnejch a fungujících nebo zkoušet víc, kde by se nevyplatilo vycházet z ST.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2007 22:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
:shock:

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 07:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no to je mazec pánové, fakt mazec.. tenhle člověk je do toho fakt blázen!!!
angli: a to víš, že kdosi kdesi v jiném tématu aniž by věděl o čem mluví nařkl Miloše a jeho fiestu z TUZINGU???

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 09:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
kvůli tomu ST170 motoru blázen? to je naopak nejrozumnější řešení a nejlevnější způsob jak se dostat na tyhle koně. Pokud ten motor můžu mít za cenu generálky + PiperCam kitu na klasickej silvertop. A to nepočítám hlavu s podstatně většíma kanálama, kovanej spodek by to mělo mít, a hlavně motor kterej bude mít nalítáno do 100tis a ne přes 200 jako asi každej silvertop. Ale co mě od toho odrazuje: elektro škrtící klapka, proměná délka sání, proměný časování sací vačky... prostě hromada blbostí po kterejch moc netoužím.

A do fiesty to vcelku sedne, o jedný kde byl vím... samozřejmě mimo čr.

Velká výhoda tam je že už je to perfektně naladěný, má to krouťák a slušnej výkon, ikdyž žádnej zázrak. Ale s těma 170Hp by to mohlo uhánět, stejně víc na silnici těžko přenesu předohrabem.

Uvidíme časem, že já něco psal :-D

LeMans: to vůbec neřeš, mě je fuk jak tomu kdo říká a co si kdo myslí, je to moje auto a já z něj mám radost...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 09:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
miloš: a tak to má být, mě jen štvalo, že někdo mluví o něčem o čem prdlajs ví.
a toho blázna jsem myslel jen a pouze v dobrém...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 10:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Hej pane! Dobrej cíl a přeju jeho dosáhnutí... jinak všechna čest, kdo umí ten umí... Smekám! A stejně jako Angličák... Jako jeden z mála se věnuješ tomu, čemu se říká TUNING... Ještě jednou BIG RESPECT!!!

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2007 17:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Jo to věřim, že z auta máš radost. Je fakt supr a kdybych měl takový tak bych byl taky spokojen. S tim motorem ti fandim, je to dobrej nápad. Já osobně bych chtěl fiestu dokopat přes 200hp, ale chtěl bych toho docílit pomocí dmychadla. Už jsem pár takovejch fiest viděl na netu. Jen co seženu dost peněz tak si nechám udělat svody, koupím nějakýho garetta a skusím to.

Jen nevím jak sehnat tu pomocnou řídící jednotku nebo třeba jetý svody z esca turbo. Ale to se nějak pořeší.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 09:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
V turbu jich jezdí dost, řešení víc... Asi rozumný oturbit tu 1,8 zetec, s 2.0 jsem se dočetl o nějakejch problémech. ECU bude problém asi největší, zase megasquirt je celkem levný řešení ale nikdy si nemůžeš bejt jistej že to dobře naladíš. Mechanicky je to zvládnutelný ikdyž místa ve fiestě moc není. Ideální převodovku se startérem vzadu, pak máš trochu plac před motorem, a IC uplně dopředu.

Já jdu cestou atmosféry kvůli slalomům, kdo viděl aspoň videa tak je vidět že rychlá reakce na plyn a plynulej zátah je nustností. A kolik dostaneš z toho turba? Pod cca 220Hp podle mě nemá smysl se s tím moc zabejvat, a to je výkon kterej těžko přeneseš, nemluvě o krouťáku kterej by to mělo mít.

Pak je možná zajímavější jít cestou 1,6 turbo, motory jsou, svody, turba, jednotky... jen se dostat na slušnej výkon. Bude to lehčí, a zůstaneš v nejaký rozumný kategorii a ne konkurovat EVu a imprezám.

U mě nejakj pokrok je, dneska, zejtra nafotím.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 09:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
milos.l píše:
V turbu jich jezdí dost, řešení víc... Asi rozumný oturbit tu 1,8 zetec, s 2.0 jsem se dočetl o nějakejch problémech. ECU bude problém asi největší, zase megasquirt je celkem levný řešení ale nikdy si nemůžeš bejt jistej že to dobře naladíš. Mechanicky je to zvládnutelný ikdyž místa ve fiestě moc není. Ideální převodovku se startérem vzadu, pak máš trochu plac před motorem, a IC uplně dopředu.

Já jdu cestou atmosféry kvůli slalomům, kdo viděl aspoň videa tak je vidět že rychlá reakce na plyn a plynulej zátah je nustností. A kolik dostaneš z toho turba? Pod cca 220Hp podle mě nemá smysl se s tím moc zabejvat, a to je výkon kterej těžko přeneseš, nemluvě o krouťáku kterej by to mělo mít.

Pak je možná zajímavější jít cestou 1,6 turbo, motory jsou, svody, turba, jednotky... jen se dostat na slušnej výkon. Bude to lehčí, a zůstaneš v nejaký rozumný kategorii a ne konkurovat EVu a imprezám.

U mě nejakj pokrok je, dneska, zejtra nafotím.


To ne ale bude konkurovat atmosférickým dvoulitrům.. což je otázka co je horší... turbo, kompresor = obsah x 1,3 = kubaturové zařazení.

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 16:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Já jsem viděl 1.6 turbo v tuning magazinu myslim že se ten článek jmenoval "Bílá vdova" a ten z tý 1.6-ky dostal 214 koní jinak jsem viděl na netu blátna, kterej má fiestu s 2.0 v turbu a ten má víc jak 400 koní. Myslim že si říká Sunny a jeho videa jsou na youtube.com. Jo 1.6 turbo je zajímavá, ale já neznám nikoho kdo by ji v čechách měl, ale prej jich tu pár jezdí.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 17:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Tak bych ti chtěl poděkovat za ten tip na megasquirt. jestli to bude umět řídit turbo tak do toho půjdu a přestavim si fiestu na turbo. Jo chci se zeptat nemáš nějakej překlad k tomu megasquirtu, já sice umim trochu anglicky, ale jsou tam věci kterým nerozumím. Ale pro mě je důležitý, že to prej umí řídit turbo. Jo taky nevím, kde ho sehnat, nezezdí tu někdo třeba do německa???

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2007 19:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Každej megasquirt "umí" turbo, je tam MAP tuším na 3bar, snad jde koupit i na 4. Překlad žádnej nemám, ta angličtina mi stačí. Než se pro to rozhodneš velmi dobře to všechno prostuduj, maj na netu fakt hromadu materiálů. Ono se to může jevit jednoduchý, ale úplná sranda to nebude. Sám to chci zkusit ale mám z toho respekt, aspoň že proti ostatním jednotkám je to levný. Ale spustě lidí to venku asi jezdí. Tady v čr vím o dvou lidech kdo s tim maj osobní zkušenosti ale moc sdílný nejsou, nebo spíš nemaj čas. Koupit treba na "DIY autotune", ty jsou jediný kde sem našel přímo interface na EEC-IV kabelovej svazek. Fakt není problém nechat poslat... Jo, taky koukni jestli jsou na netu dostupný aspoň basic mapy pro motor kterej bys chtěl.


A něco ode mě:
Obrázek

Obrázek

tam je ještě místa :D ...možná i závažíčko by se tam vešlo
Obrázek

Obrázek

foto na autě až nebude tak špinavý a bude se mi chtít to přehodit

Jinak firma Rogi - Vestec u Prahy - doporučuju, vyšlo to teda na 1900,- (cena stejná za jakoukoliv barvu a asi i velikost kol), super jednání, rychlost... přímo na kola tam maj celkem pěknou stříbrnou metlu, tohle a pak samý spíš obyč

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2007 11:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Tak jsem včera brouzdal na netu a nešel testy megasquirtu na suzuki swift 1300 docela to jelo. Prej instalace neni tak těžká. Až najdu ten odkaz tak to sem hodím. Jinak ty kola se mi docela líbí, sice světlý by byly lepší, ale tahle barva bude asi praktičtější.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2007 18:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ve swiftu to jezdil Lander, ale myslim že už přešel na jinou jednotku... instalace není těžká, naladit to pořádně už bude horší, ale když to zvládaj jiný, tak proč by to nejelo nám žejo?

jo, ty kola jsou tmavý... matná černá taková bejvá... v katalogu maj spoustu barev, ale když tam člověk přijede a vidí to v reálu tak v úvahu připadá bílá, stříbrná a tohle

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2007 18:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 12:00
Příspěvky: 806
Bydliště: Praha-východ
milos.l píše:
tak v úvahu připadá bílá, stříbrná a tohle


a tys vybral to nejhorší.... :twisted: :lol: :lol:

_________________
BMW E39 528i ´96, 18",Pioneer DEH-P7400MP, Angel Eyes + xenony
FORD Scorpio´90 2.0 DOHC Ghia, 16"
FORD Scorpio´95 2.0 16v Ghia, 17",Pioneer DEH-P6400R, xenony, K&N, volant dřevo-kůže
FORD Escort ´91 1.6 CVH Ghia, 15"
FORD Escort ´96 RS2000 editionF1
http://www.dilyford.wz.cz - Scorpio & Cortina díly
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2007 19:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
uvidí se na autě... mě se líbí jak je to auto ošklivý :-D

dnes jsem vyndal starou zadní nápravu, sundal všechny brzdy...

"novou" nápravu jsem "trošku" vyztužil...
Obrázek

možná až moc, uvidí se na autě, uzavřenej profil má skutečně několikanásobně větší modul pružnosti v krutu jak nám říkali ve škole :D stabilizátor potřeba určitě nebude, sem zvědavej jak se to bude chovat...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2007 19:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
nic sem dneska neudělal, ale byl jsem v garáži vyfotit nějaký díly, tady něco navíc:

rozdíl teda spíš ve zpracování než velikosti...
Obrázek

ty starý budou na prodej, dával jsem vše nový, najeto to má 967km za necelej rok, "trošku" svižněji teda...
přední kotouče barvu vidíte, popraskaný ani zvlněný nejsou, a potom co zažili si troufnu tvrdit že už snad ani žádnou blbost udělat nemůžou :D, origo ford
přední destičky Ferodo DS2500 - řekněme polozávodní, ale schváleny do provozu - maj homologaci, ještě změřím
zadní bubny nějaká druhovýroba, vypadaj dobře, vyhřátý nejsou, nechal bych i s nábojema a ložiskama klidně - ložiska původní
a pakny tam byly nový Ford, mám i lanko ručky stejně starý, údajně na fiestu, ale přijde mi dlouhý - mě to bylo fuk - nemám tam nádrž
jo, brzdiče samo nechám taky, nejradši prodám jako komplet, nejsou repasovaný - najeto cca 160tis...

tak pokud máte někdo zájem snad to sedne i na esco, prodám až otestuju nový, ale někdy příští tejden budou k mání, dám to do inzerce když se nikdo neozve

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2007 20:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
dneska stačila chvilka aby mě ford zas překvapil :D spíš nemile teda... výměna řízení za servořízení není tak snadná jak jsem čekal, ale půjde to... sloupek řízení je skutečně o dost jinej, pravděpodobně i díra a průchodka v kastli se musí upravit, to ještě uvidím, tak to vezmu trochu z gruntu a zrovna posunu volant do lepší pozice, tedy níž a vše mírně vzad.

Když už bude muset palubka ven do čehož se mi maximálně nechce tak vyházím topení a takový blbiny, do zimy uvidím jestli mi bude chybět. Stejně je v tom v zimě zima a v létě vedro. Jakožto další oblíbenou činnost jsem vyndal svody na který už mám dlouho koupenou thermo-tec pásku, jen jsem čekal jestli svody nebudou chtít někde prasknout. Už se toho ježka v kleci učím a i s vyndáním altíku a startéru zvládám do hodiny... oni Ashley vědí proč dělaj ty svody dvojdílný... ony pak jdou vyndat :D

Repásnutý řízení od TRW, mimochodem made in czech rep, hydraulická ručka Speedpro a omezovač Tilton:
Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 12:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tfffuuuj, takhle me nasirat, tak pekny veci sem davat! Ja budu chtit taky.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 15:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Supr práce. Jestli budeš pokračovat tímhle tempem tak budeš mít za chvíli nový auto.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz