fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ventilator topeni
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 17:01 
Offline
Nováček

Registrován: 21 srp 2007 16:44
Příspěvky: 1
Bydliště: Morava
Čaute forďáci, před dvěma lety jsem byl majitelem Escorta 91. rok. Dokonce jsem chodil celkem pravidelně na tohle fórum pro rady. Mám už ale jiný nick, jelikož se pod stávajícím nemůžu přihlásit. Podstatné je ale to, že jsem ho vyboural na námraze a tedy zrušil, což mě mrzelo! Bohužel neopravitelné. Nyní jsem vlastníkem fiatu Brava, což je taky fajn autíčko, snad mi to nezazlíváte :-)

Teď k otázce, bratr si dnes koupil Escorta 3dv. 91. rok 1,8D a nefunguje mu ventilator topeni ani na jeden stupen a netroubí klaxon, už si nepamatuju, jestli to náhodou není na společné pojistce, čímž by byl problém vyřešen. Popř. kde bych mohl hledat chybu? Další problém je otáčkoměr, nefunguje. Stejná otázka. Díky za případné rady.
Dejvff

_________________
dříve Ford Escort 91. rok 5dv. bílá barva

nyní Fiat Brava, 98. rok 5 dv. šedá metla, ABS, 2xAIRBG, klima, central, okna v elektrice, černé fólie...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 srp 2007 22:43 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Mrknul jsem do knížky. Ventilátor topení je pojistka č.14, houkačka (spolu s varovným osvštlením) pojistka č.20. Takže pospolu zapojený nejsou.
Otáčkoměr mi nešel při nízkých otáčkách, po prošlápnutí plynu na cca 3000ot. se rozěh. Byl to přerušenej kablík k alternátoru. Víc asi neporadím.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2007 08:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Ten otáčkoměr bývá to co říkal Niraj... TObě se nerozběhne po pořádném "prošlápnutí"?
Klaxon má kabely vedený dole pod chladičem a jsou na něm po cestě min. dva konektory, který působením soli a vody můžou bejt notně zkorodovaný, pokud vyčištění konektorů nepomůže, hledej kostru klaksonu-ta by mohly být taky zkorodovaná. No a ventilátor - jestli se nepletu, tak je přístupný po zvednutí haubny (fakt teď netuši jestli je to u tohohle auta, nebo ne) a tam opět stejný postup - projít kabely, konektory, kostu...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz