fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 říj 2024 00:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 srp 2007 23:32 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Tak jsem si zakoupil takový "fešný" malý tlakoměr 0-1,6 bar a chystám se ho nainstalovat do auta. Kam půjde už mám promyšleno. Kudy povede hadice taky, ale nevím, kam s tou hadici na potrubí. Myslíte, že je lepší aby byla zapojená před intercoolerem, nebo za a co nejblíž u motoru? Důvod instalace krom zábavy je i přesnost měřeného tlaku a poté případné seřízení.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2007 21:55 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Připojil jsem to za intercooler. Maximální trvalý tlak který to tlačí je 1,0 bar. Při prudkém sešlápnutí plynu vyletí tlak na vteřinku na 1,1 a pak drží zase 1,0bar. Ale co mě překvapilo, je že čím víc otáček, tím je tlak nižší. Začíná to tlačit už od volnoběhu (0,2) a stoupá až k 1,0 kdy je na otáčkoměru 2800ot. a potom tlak zase se stoupajícími otáčkami klesá někam k 0,8 bar. Má to tak být, nebo je něco špatně? Měřeno pod zatížením.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 12:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Zalezi kolik "sazi" de z motoru ven, kdyz tomu nalozis, tak de vice sazi a tim to vice tuci vrtulkou = vice tlaci, pak se ustali ve vyssich otackach smes (uz nebude presycena) a tim klesne i tlak - ja mam turbo s promenlivou geometrii lopatek a zde tento projev co popisujes nepozoruji

Jinak ja to kdysi napojil na regulaci turba (u origo turba)
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2007 19:43 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Napadlo mě, jestli to není tím, že je motor ve vysokých otáčkách a má velkou spotřebu vzduchu a už prostě turbo nestíhá plnit pod takovým tlakem. Jo četl jsem tu někde, že máš nějakou přestavbu. Tobě tlačí v celém rozsahu otáček stejný tlak? Původně jsem tu hadici chtěl připojit taky tam, ale pak jsem si řekl, že to vlastně není na potrubí a ani u motoru a já jsem chtěl mít přesný tlak, tak jsem vrtnul dirku hned za IC.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2007 07:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ted to mam pridelany jinak, mam to navrtany na vstupu vzduchu do IC - tlak by mel byt vsude stejny a rozhodne na budiku nepoznas (a i kdyby, tak to neni podstatny), jestli tam mas 0,9 ci 0,95atm - kor za jizdy

Kdyz tomu nalozim, tak mam po natlakovani na max tlak porad stejnej, kdyz jedu normalne, tak kdyz t rozjizdim, tak mam 1atm a dosazeni one rychlosti a ubrani plynu a udrzovani 90km/hod na petku mam tak 0,5-0,6 - ale zalezi jestli do kopce ci po rovine ci z kopce :) (jak jinak :) )

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2007 22:34 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Jo podle zatížení, to je jasné. Ale jaký máš tlak při max. zatížení třeba od 3000 do 4500ot.? Jinak jsem si nedávno dodělával takovou nádobku na vyrovnávaní tlaku. Třepala se mi ručička a to mě dost štvalo. Jak to máš ty?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2007 09:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Kdyz se ti trepe rucicka, staci zaskrtit hadicku

Mam to nastaveny na max tlak 1atm - po instalaci jsem chvili - asi 100km jezdil na 1,7atm, to byl rachot a nastesti uz neslo pridat na nafte :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2007 16:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Já mám tlakoměr naplněnej silikonovým olejem a ručička se nemá šanci zaklepat.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2007 21:47 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Na kolik tě přišel? Já mám obyčejný 40mm do 1,6 bar za 250kč a není to nic moc. Právě kvůli té ručičce. Když stojím na místě, tak se netřepe (vyrovnávač), ale při jízdě se přenášejí vibrace s přístrojovky a stojí to za prd.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 08:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Martin - zaskrt tu hadicku, ja ji mam skoro uplne zaskrcenou, cukala mi, podle me je to tim, jak motor nepravidelne odebira vzduch pres sani (jak se otviraj ventily)!!!!!!!!!
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 11:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
já mám budík připojen před turbem, ručička stoupá celkem rovnoměrně (od 2000rpm), když se na to šlápne, je trvale na 0,7 až 0,8 baru.
Jinak se ten budík dá dobře požívat jako ekonoměr.... :lol:

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 12:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
jj, jako ekonomer me to taky napadlo :)

Ale pred turbem? To si se nejak spletl ne?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2007 11:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
aha asi jo, před pikolou, za pikolou, dáme fotku, někdy :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2007 12:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Hermaaaaaaaaaaaaaanek :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2007 14:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
ACEMajky píše:
Hermaaaaaaaaaaaaaanek :)
:smt030

že ho teď v sobotu zas bylo....
ale zpátky, hadičku mám napojenou za turbem, mám udělanou rozdvojku tam co jde hadička dopředu k čerpadlu, aby přidalo naftu, když turbo tlačí...
Obrázek

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2007 14:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jj, taky moznost a jednoducha, staci jesno Tcko

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2007 21:36 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Tohle bych řekl, že není moc přesné. Sice tam tlak je, ale ne tlak v potrubí, ale někde v prostoru turbíny.

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2007 11:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
tlak musi byt vsude stejnej - fyzika

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2007 12:17 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Statický ano. Ale u proudících tekutin (a plyn je taky tekutina) se uplatňuje Bernoulliho rovnice kontinuity (zjednodušeně že tlak plus rychlost je konstantní, mimochodem tahle věc umožňuje letadlům létat ;-) )). Proto je pro nejpřesnější měření nejlepší připojit tlakoměr co nejblíže k motoru, ideální by bylo přímo na sací parohy a pokud možno ještě přes akumulační nádobu, která by fungovala jako vyrovnávač změn tlaku, které by vznikaly při otvírání a zavírání sacích ventilů).

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2007 12:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
A myslis ze ten ropzdil bude tak markantni? ja si myslim ze za jizdy ten rozdil ani nepozna

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz