fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2007 18:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
oživím tohle téma...

Dawe: zkoušel jsi to bez těch synchronů? Mám poslední dobou celkem problémy hlavně na dvojce. Trojka taky. Prostě v hodně vysokejch otáčkách většinou jen silně cvakne asi tak že tam synchrony sice jsou, ale na nic (rychlost zařazena velmi rychle a silou) ale občas se stane že se to takhle nepovede a pak trvá než tam kvalt dostanu... Má tedy smysl synchrony ven? viděl bych to jen stočit zuby, kolo tam nechat. Případně co to vzít třeba ob zub aby tam trochu místa bylo?

Nějaký BCčka tu mám (dlouhý), ale sem línej to zkoušet a přehazovat na základě "ničeho"

Pokud by tam ty kvalty šly, a vydrželo to aspoň 1000km nějak, jdu do toho. Zjevně to na slušně jedoucím motoru bude spotřebák...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz