fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 11:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 16:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Futy děkuji moc, už se těším až to hodím do auta zatím s tvejma destičkama :D Ty budeš takovýhle věci potřebovat do esca doufam...? Jsi mě překvapil těma wilwoodama, ono to tvoje auto bude dobrej sleeper, co? :D

Což nový auto se z toho nesnažim dělat, ale pomalu to přestává bejt fiesta... Třeba to řízení sem ani nechtěl nový, ale prostě jinak to nešlo a nějaký jetý by nebylo o moc levnější a doufat že bude ok? Ještě dodám že servo nebude zapojený, jde mi jen o to že má 2,6otáčky, non-servo má 4,1. Bude trochu posilovna, ikdyž ačkoliv na tom mám široký gumy, špéru, je to těžký na čumák a servo nikde tak dosud mi přišlo že jde krásně zlehka.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: podvozek
PříspěvekNapsal: 24 srp 2007 17:24 
Offline
Nováček

Registrován: 16 črc 2007 10:23
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 12
Jak máte na fiestách řešený podvozky? Pochlubte se. Mam XR2 z r.94, je pomerne nizko nad zemi, ale pry je to od roku 94 serie. Asi jo, pac je to relativne mekky.

Mam moznost koupit vyhodne tlumice Bilstein, jenomze na model 94+ je k mani pouze Bilstein B6, kterej je dvakrat drazsi nez B4, kterej je i na model -93. Prima komplet B12 je opet jen na -93. V cem je to jiny? Je v tom vubec nejakej rozdil? Na predchozi Fieste jsem mel stavitelny Koni, nebylo to spatny, ale je pomerne drahy.

Uvitam jaky koliv rady a zkusenosti:)

_________________
Ford Escort 1.6 XR3i Cabrio (1988) - minulost
Fiesta 1.8 XR2i 105hp (1992) - minulost
Fiesta 1.8 XR2i 130hp (1994) - minulost
Mondeo Combi 2.5 V6 Ghia Automat (1998)
Fiesta RS Turbo (1991)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2007 06:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Tak já mám taky a moc měkký mi to nepřijde. Na některejch českejch silnicích mi to pomalu vylámalo zuby. Jinak se mě zdá že leží hodně nízko. Ale to budou asi unavený pružiny. Jinak s těma tlumičema bilstein zkušenosti nemám takže ti nechci radit kraviny.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2007 07:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Nevim že by tam byl od 94 rozdíl proč by to nemělo pasovat. Já měl sériovej podvozek na fiestě jen chvilku, origo 130Hp XRko, ale už na odlehčenym autě - cca 850Kg a přišlo mi to fakt vysoký - jezdil jsem to v zimě, ty XR pružiny jsou celkem tvrdý.

Teď jezdim právě žlutý stavitelný Koni, časem možná HP nebo AVO coilovers, ale tohle funguje bez problému.

Ty Bilsteiny neznam, omrknu po netu. Bacha na snížený pružiny, na 1,8čce mi to na nich lehlo na zem že by se s tim nedalo jezdit, přitom přímo určený pro tenhle motor. A auto zas odlehčený.

Můžu poskytnout detailní fotky tlumiče z auta do 93... Ať můžeš porovnat. Futura bude mít o dost mladší auto, by mohl poradit.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 srp 2007 12:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Jak jsem psal asi ty pružiny co tam mám budou unavený ale na chodnik nezajrdu a na některejch silnicích škrtám takže bych určitě nesnižoval.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2007 21:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
celkem pokračuju ale fotit sem línej, a taky jsou to spíš věci co nejsou vidět moc...

svody omotaný Thermo-Tec páskou, nečekám od toho vlastně žádný zvýšení ničeho, natož výkonu... ale věřím že to dost pomůže snížit teplotu v motorovym prostoru, což není nikdy na škodu, kor když je to všechno tak na těsno
Obrázek

a hlavní brzdovej válec na kterej jsem se ptal v jinym tématu, koupil jsem novej (spíš repas to vypadá), celkem levně. Je to pro mk3 s ABS, průměr 23,81 myslim přesně. Ten starej už působil po sešlápnutí takovym "gumovym" dojmem. Výhod několik, pro mě teda - oba okruhy maj shodně M10x1 závit, ta pro SCS má jeden M12x1 na což se nedělá šroubení pro hadice kterejma to táhnu. A vzhledem k tomu že to má i dosedací plochu tak budu moct použít banja jak je na fotce a nebo jak to bylo dosud - zase šroubení přímé... uvidím až to budu montovat
Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 07:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jejda, ten valec se mi fakt libi, mozna budu muset na esco vy\myslet uplne jiny reseni brzdovyho valce, nez jaky tam je ted, uvazuju o posilovaci z fiany a takovejhle valec by se asi taky siknul.Ty Wilwoody jezdim uz druhej rok, akorat me zacina lizt na nervy vzdycky je na podzim a na jare menit s kolama, mozna fakt pudou na esco.
Bilsteiny znam jen poharovej podvozek, predek obracenej gard tlumice, takze tahlo tenke dole v pouzdre, tlustej vrsek nahore, pera vepredu i vzadu dve rozdilny. Tuhy jak sfina, dolu to slo tak o 60, na dobry silnici neuveritelny, ale na beznny jezdeni kdy je obcas potreba neco odstehovat proste nepouzitelny. Tak jsem je bouchnul, ovsem do dneska lituju.
Jinak pera mam vepredu esco RS 2000, vzadu nizsi fordovy z Si, tlumice jsem zkousel cerny Spax nestelovaci, pritvrzeny, mozna trosku moc na nase cesty, ted mam komplet cerveny Koni a myslim, ze jsem idealne vychytal kompromis na pohodli a jizdni vlastnosti, aspon pro moje potreby.
Bilstein je legenda, ale nechava si za to i zaplatit, tusim, ze cim vyssi cislo, tak je snad mozny i nejaky nastaveni, kazdopadne ta sada bude asi drazsi, nez cely auto.
Jo, na fiane je rozdil mezi tprednima tlumicema v prumeru Phersonu, do r 93 je to 45mm, od 94 46mm,ty mensi jdou do vetsi doury v tehlici s vlozkou z nerezovyho plisku nejlip, obracene jsem to nezkousel, roztahovat tehlici o 1mm mi prijde moc a vybrusovat, no mozna by to slo, ale v tech mensich je vetsi vyber ruznych moznosti.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 13:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak bilsteiny by se hodily, ale to je asi trochu jiná liga... Myslim že pro moje účely je HP naprosto dostačující, stejně jako AVO. Hlavně coilovery kvůli pružinám, takový ty "tuningový" podvozky dělaj tvrdej dojem hlavně tlumičem, takže se to pak chová trošku divně.

Futy: z RS2000 předky? seděj přesně do misek? jak jsi na tom s vejškou? Nejsem si jistej jestli moje žlutý Koni nemaj misku navařenou tak, aby se stejnou pružinou byl -20mm proti červenejm. Na -40 pružinách/žlutý to lehlo o víc než 6cm proti série/série a někdo mi to i říkal. Pokud by to bylo níž nevadí, to řeším vložkou nahoře pod axiální ložisko phersonu. Jen abych nebyl vejš a kdyby seděly tak to zkusím.

O tom průměru jsem ani nevěděl, a to myslim jedno z aut je ´94, se to lámalo mk3 / 3.5? Uvažoval jsem nechat vyfrézovat právě třeba o ten 1mm větší průměr, ale s větším negativním odklonem. Což ovšem ještě zhorší nedostatek místa mezi pneu a tlumičem, takže budu řešit jinak, lépe. Myslim že to tak mělo pár cupovejch, každopádně ty to maj řešený málem každá jinak, ale o dost větší negativ proti sérii - ale mk4...

A futy nikdy mi nerikej komu a za kolik jsi strelil ty bilsteiny :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2007 15:38 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Sumu za Bilsteiny ti rikat nebudu, jeste dneska si trham vlasy, kdyz si na to vzpomenu, nekoupil jsem je za moc a pryc sly jeste za min. Jen koukat se na ne byla krasa. No nic. Ale kdybys nekde na tuhle sdadu narazil, tak pro tvy potreby by to bylo asi dokonaly, slintal bys. RS pera jdou na misky perfektne, ale musi to bejt pred tim 95, nebo 96, proste ty do misek, ne vnejskem, ty sirsi. Jsou tuzsi , snizeny tak akorat na beznej provoz, takze pro mne akorat. Pro tebe by to mozna chtelo jeste tak centacek dohnat na hornim ulozeni. Zadek na RS mam sice taky, ale nedaval jsem ho, bylo by to moc tvrdy a odskakovalo, zadni tlumice mam taky nastaveny na mensi utlum, na roletach je to vlacnejsi a min to pochoduje, na dobry silnici je to sice horsi, ale kde je u nas vic metru slusny silnice.
Co jsem koukal, tak zluty Koni maji snad i kratsi pistnici a i pri nejmekcim nastaveni jsou pekne tvrdy, takze proto jsem vzal cerveny, tam je rozsah nastaveni na beznej provoz naprosto vyhovujici a na tovarne nizsi pera jsou akorat.
HP by mohly bejt hodne muziky za rozumny penize, jinak kdyz to tak prekopavas tak zvaz moznost dat misto Phersona-tlumice jen trubku do tehlice, na ni zavitnici a matice, 2,1/4 palce pero delky a zatizeni dle libosti na stelovani vejsky a do trubky tuhostne stelovaci patronu, klidne i Bilstein s tim tlustym nahore,at se to neohejba.Navic patrony maji BMW E30, Opely, a asi i hodne jinejch, takze vyber by byl a podle vahy predku by se tutove vybralo.Mrkni se na konstrukci predku Gr 4 Bilstein u staryho esca, neco takovyho by slo udelat i u fiany. A kdyby se udelalo i vrchni ulozeni, dal by se tam stelovat odklon i zaklon. Pritom jde o relativne dostupny veci, pokud je soustruh,freza a matros.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2007 10:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
bohužel na to teď nemám čas a jsem rád když do víkendu budu brzdit, a nové řízení bude fungovat jak má... pak asi plánuju řešit ten motor... a... a... :D

ale nápad je to dobrej, použít upravený tlumiče z nečeho težkýho, zrovna ta e30 v 6válci by mohla bejt dostupná a vyhovující, a přes to coilovery, pružiny už si člověk vybere, ty nejsou až tak drahý

jde hlavně o předek, zadek je vzhledem k váze sranda...

až to bude aktuální zkusím ale to HP - co za kolik... ono jestli si řekne něco přes 20 za kit, vše nový, repasovatelný a v tý kvalitě, tak je otázka zda se vyplatí řešit to nějak sám když při použití kvalitních věcí se pod půlku rozhodně nedostanu, o zkušenostech nemluvě... ale to časem, tohle funguje

občas se objeví kit AVO nebo podobný, jetý... ale AVO zrovna není repasovatelný tak se toho bojim

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2007 11:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
HP jsem zkousel na esco, uz delali nekomu, ale jen za predek to predbezne odhadli na 15 a to je jen klasickej Pherson, a klasicky pero, o stelovani zadnam se nemluvilo. Takze kdyz vezmu, ze v tomhle pripade se da sehnat Bilstein s coilovrem vymakany a celej komplet pres 300 liber, jedina vyhoda u HP je ta opravitelnost.Zkus se jeste mrknout, jestli nenarazis na Ledy, tam jsem zahlidnul zminku, ze jsou repasovatelny. Jinak patrony do BMW se daji sehnat Koni i Bilstein za relativne slusny prachy, akorat bacha, jsou tam taky dva prumery podle r,vyr., ale ten mensi je tusim 45mm, takze kdyby to melo bejt v trubce tak 3mm silny, mozna by nastal problem s tehlici nasi. Ale ten by tutove nenastal, kdyz bys pouzil ty Bilstein s tahlem dole, tam mauze mit trubka steny silny jako hovado.Kdybys zjistil cislo ty vlozky, co se do tech poharovek pouzivala, nebo nejaky podobny, dalo by se to pouzdro celkem slusne udelat, ja je sice prodal, ale aspon jsem si je omeril a nakreslil lehce.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2007 22:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
dnes najeto přes 100km na novejch brzdách, s novou zadní nápravou a pár změnama, dojmy vcelku dobrý, ikdyž já od toho vždycky čekám asi až moc :D ještě to není pořádně zaběhnutý a brzdí to slušně, akorát ikdyž je tam vlastně vše nový nebo repas tak se mi ten pedál zdá furt gumovej, ten náběh stále není to co chci, uvidím, zejtra to zkusím s DS3000 deskama

nemůžu si nějak zvyknout že ručka teď nefunguje jako parkovací... aretaci dodělám až bude čas

kus brzd pod kapotou:
Obrázek

svody... thermotec značně změnil barvu za doprovodu neuvěřitelného smradu a kouře
Obrázek

"maličko" zredukovanej interiér, palubovka v tomhle příplatkovém provedení se podstatně líp montuje, spolu s chybějícím topením to působí dojmem že je tam spousta místa. Ještě proběhne další redukce kabeláže, teď nebyl čas zjišťovat co všechno můžu dát pryč
Obrázek

detail na ručku... hodně lidí ji nechává svisle - stylem wrc, ale já se tam s tím prostě nevejdu, nehledě na to že tohle není rallyčko a ručku používám za jízdy vyjímečně, kopcový auta častěji nemaj vůbec
Obrázek

a tady první "závada" :D závažíčko jedno ošklivé.... nevešlo se do ráfku s novejma třmenama... ještě že slicky nevyvažuju... tyhle už taky ne :D
Obrázek

strmé řízení s odpojeným servem v pohodě, jen tam mám trochu moc ohnutej jeden kloub a ten tam dělá trošku blbosti, uvidím v neděli co to bude dělat při "ostrém" použití, ale přijde to asi předělat

zejtra zkusím umejt a nafotit na těch ošklivejch černejch kolech :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2007 19:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak fotky auta na kolech ještě nebudou, ale aspoň hotový brzdy...

ty předky z RS2000 i kotouče seděj bez sebemenších úprav, akorát na sériovym autě budou potřeba jiné hadice k brzdám (šroubení fiesta / banjo escort)
Obrázek
Obrázek

a zadek... tady je naopak vše jinak a nutno vyrábět, na těch mondeo brzdičích nemám ovládání mechanické ručky, proto vypadaj divně
(kdo by to chtěl dělat tak by měly pasovat i z 4/5dv kterej má brzdič před osou kola)
Obrázek
telefon trochu nepobral to žluté osvětlení


a první zkušenost s deskama: zapůjčené Fritechy brzděj dobře, ale to co dělaj DS3000 je nesrovnatelné :D na druhou stranu podle množství vytvořeného prachu a bordelu co z toho lítá bude životnost někde jinde, zdá se že to hlavně žere kotouč

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2007 20:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Koukám, žes zas pokročil. Pěkná prácička. Jinak mě zaujak ten rozhovor o těch tlumičích. Ty kity jsou tak hrozně drahý.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2007 22:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak to řízení už funguje přesně jak jsem si představoval, brzdy se uvidí na okruhu a stále uvažuju zkusit bez posilovače, nebo zmenšit krok pedálu za použití posilovače - změna páky, teď je to docela "přeposilovaný". Do budoucna počítám s tím že nebudu mít kde brát podtlak v sání :-D Žádné turbo, ale 4klapka... Což ale vcelku není problém, vyřešeno u každého TD například.

Dneska končil na e-bay AVO coilover kit, najeto pár km, vypadal fakt dobře... když sem tam koukal naposled tak byl asi 250GBP... Chce to hledat, třeba tohle bych klidně zkusil kdybych teď neměl v plánu úplně jiné investice. Novej stojí něco přes 500GBP. Mě zaujal futy tím RS escortem, to budu muset zkusit jestli seženu pružiny. Zkusil bych klidně i zadky, ty není problém zkrátit.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2007 07:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Do tech prednich trmenu jde klidne dat i sroubeni primy, jako ma fiana v serii, protoze jsem pri vymenach trmenu nechtel sroubovat celou hadici, hodil jsem na konec hadice presuvnou matici a do vsech trmenu sroubeni, ktery ma venku vnejsi zavit na presuvku, nipl se tomu snad rika.Tak jde jednoduse jen odpojit hadice u trmenu, jinak se s ni nemusi hejbat, skoro nic ani nevytece pri prehazovani trmenu.
Pera na coilovers maji treba u Burtona dost, je tam tabulka s delkou a zatizenim, takze mit jen predstavu, co by bylo vhodny, nebo se odpichnout od neceho podobne tezkyho. Co vim, tak v Plzni delaj pera na miru, takze jen vedet, co chtit, udajne jedno ne vic, jak litr.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 14:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Před chvílí jsem to byl zvážit, trošku zklamanej, minulé vážení skutečně proběhlo na váze která ukazuje co po ní člověk chce :D

auto s plnou nádrží: 870Kg

se mnou to dělá 970Kg - pro ty kdo mě neznaj nejsem až tak kulového tvaru, ale mám 2metry :-D

předek:zadek 65:35
L:P přesně 50:50

a jednotlivá kola:

LP:30 PP:33


LZ:20 PZ:17

ty procenta neseděj úplně přesně, váha bohužel zaokrouhlovala na desítky kg, ale věřím že přesná, holt to váží i náklaďáky

v 800Kg jsem přestal věřit, ale pod 850 to snad stáhnu, na 2litrový auto to je stále slušný, ty poměry vycházej dle mého vkusu hezky

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 14:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Se neflak, hezky to je. Taky by me zajimalo, kolik ta moje mrcha vazi, casem mozna zvazim nekde.Na dalsi razanti snizovani vahy by asi chtelo nejaky skla makrolon a kapotu a kufr neco lehciho, mozna i plochu dveri.Tam by se mohla udelat i nejaka desitka kilo, pri tom, jak poctive to delas by to ani nebylo prehnany. Jestli je to ovsem povolena uprava.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2007 17:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
noooo... okna boční nejsou moc těžký, to je odhadem tak 10-15kg na celym autě i se zadním, ale časem asi jo, hodně předpokládám ušetřím vystříháním vnitřku dveří a lehkejma tapecama, a přední kapota je asi nejtěžší kde se dá ušetřit, zadní je vcelku lehká odstrojená. Ale furt chci aby to zůstalo plechový auto, "N"ko ani "ST" už nejsem takže ubírat na plechu můžu. Holt 35Kg rám no... A pár dalších výztuh.

Zajímavý novinky a fotky by měly bejt zejtra. Dnes jsem si ale v garáži všiml tohoto:

1,8 Zetec silvertop z fiesty 93
Obrázek

a 2,0 Zetec silvertop z mondea 93
Obrázek

takže ejhle, ten 2.0 si přímo říká o IB5 se startérem vzadu :D Futy jak vypadá tvůj blok? Myslim že jsou i 2,0 který tam nemaj díru, jako ten můj 1,8????

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 17:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak nějaký fotky, dnes změna která je skutečně vidět, ztratilo to kus původního kouzla - nenápadné auto, ale vcelku se mi to líbí. Akorát je to auto hrozně malý, ty čísla a obdélník je nejmenší co dovoluje FIA, a stále to působí veliký. Původní záměr byl držet se tmavších barev ale nakonec to musela být bílá, tak rovnou všude. Snažil jsem se decentně, ale když už, tak ať je to vidět... A jsou na tom rovnou ty černý kola - jo, jak kanáldekly, bílá by možná byla lepší, tohle určitě praktičtější, stejně budou furt v barvě brzdového prachu :D Celej víkend budem v Milovicích, kdyby se někdo chtěl jen mrknout, nebo zajezdit, propozice na stránkách který už sem tu psal někde.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz