fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 led 2025 01:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 19:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nech si to seřídit podle budíka ,nedělej to podle zvuku.To je má rada jak to uděláš záleží na Tobě

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 20:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
uz jsem predbezne domluvenej v servisu, na motor si moc netroufam, elektriku si udelam celou sam to neni problem :D

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2007 20:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No bez spárových měrek toho moc nenaměříš :lol: No když jsem měl odpojenej snímač na 3 vstřiku tak se mi ten motor taky docela solidně klepal a byl hlučnej ale v otáčkách ten chod motoru už byl lepší. Jenže ty tam ten snímač nemáš tak nic no.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 zář 2007 06:35 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
pokud jsi to už nedělal tak prd spravíš - zavez to někomu kdo to zná a nešpekuluj - na čerpadle a rozvodech toho špatným zásahem víc poděláš než uděláš.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 21:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
tak uz mam auto v servisu a vule ventilu je uplne jina nez je predepsana a nejsou tlaky caa 13baru :(

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 22:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No že nejsou tlaky to může znamenat to, že ti odešli tou repasovanouhlavou pístní kroužky, nežralo ti to olej poslední dobou? A nebo ti tam v té hlavě nechal starý ohlý ventily a ten tlak ti utíká kolem nich ,ono by klidně stačilo kdyby tam nechal starý vodítka to by to taky ideálně nemuselo sedět, protože budou vydřený. A nebo ti špatně nastavil rozvody posunul je o zub nebo o dva a trochu se ti to potkávalo a proto to dělalo ten bordel.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: hlučnost motoru
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 15:55 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
Zdarec lidi. cca před měsícem jsem si koupil eskorta a od té doby "vychytávám mouchy". Takže silenbloky na ramenech, tlumiče, brzdy, filtry, olej ... Ale mám pocit že má dost hlučný motor. Jakoby se tam něco klepalo a naráželo do něčeho. Zvenku to není slyšet. Pouze v autě vevnitř. No a nemůžu najít co to dělá. Není někdo z Vás domácích opravářů tady poblíž Liberce a neměl by chuť na to kouknout. Díkec

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 16:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
tak můj problém je vcelku vyřešen, jiné vůle ventilů, pístní kroužky v kelu a o vstřikách ani nemluvím. Když přežije zimu tak se možná dočká GO

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 19:27 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
odletelo píše:
tak můj problém je vcelku vyřešen, jiné vůle ventilů, pístní kroužky v kelu a o vstřikách ani nemluvím. Když přežije zimu tak se možná dočká GO


Nestraš, tak blbý to snad není. Nepoznalo by se to co říkáš třeba na spotřebě, špatných startech...... ?????

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 19:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
stary špatný, tedkon je ještě docela teplo ale až budou mrazy to bude něco natočit. Spotřeba je tak v normálu, ale spotřeba oleje je v nenormálu. no jo Ford použil blbej material a to je celý, prostě drahá sranda

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 19:38 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
Po výměně oleje mám najeto cca 2.000 km a nic, voda taky nemizí. Mám k němu servisní knížku (je z německa) a má najeto 180.000 km. Fakt myslíš že je to tak blbý

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Naposledy upravil čiko dne 09 říj 2007 20:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 19:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
mě se na tom podepsali dva automechanici, tedkon jsem to měl u třetího a to je docela borec. Když budu realizovat výměnu kroužku tak si to budu bělat sám páč automechanici jsou drahý... kolik mám najeto je ve hvězdách, počítám tak okolo 260 000

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 19:53 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
Hm, tak přesně toho se bojím. U forda se nedoplatím a jak poznat šikovného domácího opraváře od ukecaného ale nešikovného opraváře???
Přesně z tohohle důvodu hledám někoho šikovného, kdo se s tím sveze a reálně řekne co a jak

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 20:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
To je právě ono, v dnešní době je problém sehnat dobrého opraváře kterej ti řekne co a jak a nebude si vymejšlet

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 20:07 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
jo, jo, tak přesně toho potřebuju sehnat. Každopádně doufám že to nebude tak zlý jak říkáš. Zní to prostě jako by něco nedrželo a klepalo do karoserie. Navíc to po ohřátí dost ztichne. A ještě - známý (co mi dělal tlumiče a ramena) říkal že se mu nezdá silenblok na převodovce. Že je to prý nějak spadlé lehce dolů.

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Naposledy upravil čiko dne 10 říj 2007 07:52, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 21:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 bře 2007 22:37
Příspěvky: 159
Bydliště: Praha
Nevím jestli je silenblok teplotně závislej, spíš bych to pochopil, že po přidání plynu to ztichne. Silenblok je dost pravděpodobnej, že to bude tím

_________________
VW Golf III Match 1.9D
Ford Fiesta XR2i, 76KW, r.v. 1990 - prodáno
Ford Fiesta 1.8D CL , 44KW, r.v. 1990 prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2007 07:46 
Offline
Nováček

Registrován: 08 říj 2007 15:46
Příspěvky: 31
Bydliště: Liberec
OK, prostě to nechám vyměnit a uvidí se. Pak napíšu jak to dopadlo.

_________________
1,8 TD, 51 kW, r.v. 96, combi, Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: cerpadlo
PříspěvekNapsal: 19 bře 2008 13:00 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2008 09:44
Příspěvky: 2
Bydliště: slovensko
Tak som prebehol skoro cele forum, co sa tyka hlucnosti a otacok...
Hlavne preco mi brutalne klesnu otacky po zahriati motora som sa snazil zistit. A dospel som k tomu, ze najskor to bude posunuty predstrik cerpadla, ked mi ho menili za ine, asi sa netrafili do jeho "povahy"...
No, moja stara fiesta 1,8D uz asi nebude nikdy velmi tichsia :(

_________________
striko


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz