fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 04 říj 2024 01:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Baterie na 1,8D
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 13:05 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 17:01
Příspěvky: 30
Bydliště: Soběslav
Jaká má být v tomto escortu baterie (kapacita)? Nějaká odzkoušená kvalita popř. typy na na startování, žhavím dokud cvakne relé. Ale těžko mi to točí, mám špatnou baterii - chystám se koupit novou. Také nevím jaká se tam vejde je to escort MK5 rv 92 dííííks

_________________
Ford Escort 1,8D Mk5-6 rv 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: baterie 1.8 D
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 16:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
aspoň 75 ah

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 16:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
A Banner.......

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 zář 2007 20:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Taky si potom vyměň kabely od baterky ke startéru a ke kostře za silnější. Sám budeš překvapen,jak bude rychlejc točit. :!:

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Kabely
PříspěvekNapsal: 19 zář 2007 09:10 
Offline
Nováček

Registrován: 10 úno 2007 14:42
Příspěvky: 23
Bydliště: Hustopeče
Ahoj,prosimte,kde koupim tz silnejsi kabelz od baterie ke start0ru a na kostru<<Díky

_________________
Ford Escort 1.8D combi 3dvířko


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2007 13:41 
Je někde známo co se tam dávalo na Mk4 a na Mk5? Tedy rozměry? Co by tam mohlo jít tak nejvíc, aby to ještě bylo snesitelné? Kámoška tam má baterku 60ku Stellar kupovanou předminulou zimu v prosinci, čili starou ani ne 2 roky a už to "houby točí",minulá zima přitom byla mírná.Předtím tam měla Akumu 72. Není 75 zbytečná a vejde se vůbec délkou na lůžko od Mk4? Předpokládám, že bateriová lůžka Mk4 a Mk5 mají odlišné rozměry základny...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Baterie 1.8D
PříspěvekNapsal: 19 zář 2007 14:34 
Offline
Nováček

Registrován: 10 úno 2007 14:42
Příspěvky: 23
Bydliště: Hustopeče
75Ah se vejde do lůžka FE MKIV,spíš přemýšlím zda tam nedám 80Ah....Diesel:čím silnější tím lepší,ale můžete někdo poradit na ty kabely??

_________________
Ford Escort 1.8D combi 3dvířko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2007 15:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Takovej kabel hotovej nekoupíš. To si musíš buď vyrobit,nebo poprosit nějakého kamaráda elektrikáře. Já si přesně poměřil délku kabelů a v práci jsem vyhrabal přiměřeně silný "svařovací"kabel. Nejméně tak průřez 50mm2.Čm silnější,tím menší úbytky napětí. Na konce je potřeba nalisovat koncovky s dírama na šroub příslušného průměru,podle toho kam příjde koncovka našroubovat. Altík a kostra má myslím 8ku díru.A konce u baterie jsou různé.To musíš podle tvé baterky. Ale fakt pokud máš možnost,tak doporučuju.

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 07:01 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Přesně tak - baterku co nejsilnější - změřit ďouru pro baterku a do ní koupit to nejsilnější co tam ještě vleze a máš zlatý klid. Taky jsem to tak udělal a i jsem kvůli tomu klidně vyměnil kontakty na kulaté.

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 17:51 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Co zn. Perion? Jaké máte zkušenosti? Teď ji tady mají v akci 74Ah (650A) za 1835,- Slušná cena, ale aby to nebyla nějaká blamáž.
Teda já tu samou mám teď v autě. Ale nevím, jak dlouho tam je, je to dědictví po předch. majiteli. A už mě 2x nechala ve štychu. Jednou teda moji vinou (zapomenutá světla, ale ne moc dlouho) a podruhý když jsem měnil paliv. filtr a odvzdušňoval. Druhej den jsem nenatočil. Tak zamýšlím záměnu na zimu.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Naposledy upravil Niraj dne 20 zář 2007 19:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 18:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
mrJekill píše:
A Banner.......
:smt045 :smt045 :smt045 :smt023 :smt020

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: baterka
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 20:22 
Offline
Nováček

Registrován: 18 čer 2007 19:36
Příspěvky: 9
Bydliště: Pardubice
já mám teda 1.8TD MK VII, takže rozměry neporadim. pořídil sem tam Vartu, nějakou tu jejich lepší edici (kapacita byla jen o málo vyšší, ale parametrově měla asi o 200A větší max. start. proud než jiný renomovaný značky) a subjektivně se mi zdálo startování v zimě lepší.
Ale obecně tipuju, že u nový baterky nebude na začátku při normálních podmínkách moc velkej rozdíl mezi noname, Banner nebo Varta apod. Ten rozdíl se pozná v mrazu nebo třeba po roce nebo dvou životnosti.
Ale určitě se hodí mít dobře vyčištěný kontakty, oxidy moc nevoděj a každá špína udělá docela slušnej úbytek, takže je potřeba kontakty kabelů dočista.

_________________
Escort 1.8TD 51kW '97 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: baterka
PříspěvekNapsal: 20 zář 2007 20:29 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
MartinPoky píše:
parametrově měla asi o 200A větší max. start. proud než jiný renomovaný značky


Kolikpak ta tvoje Varta teda má?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Záruka 2 roky...
PříspěvekNapsal: 02 říj 2007 17:22 
Baterky maj záruku 2 roky, proto je výrobci upečou tak, aby aspoň ty 2 roky vydržely a pak, majiteli, starej se, plať jak mourovatej...V jednom z vozů mám předraženou STELLARku z Makra(1307 vč.DPH), 60Ah,ještě v záruce asi 2,5 měsíce a teď před zimou trnu, kdy mě nechá ve štychu. Obecně teď v létě zdražily všechny hlavní značky, např. Varta o 10-15%,Teď už kvalitku, pánové, máme za draho...Do nějaké škodárničky se občas např. V Tescu dá koupit cca 44-45 Ah batarka noname po slevě (né, že by tekla, ale prostě Tesco slevy "umí") i za 500, jenže do nějakých náročnějších strojoven je to horší. Sázím na Vartu, Banner event. z našich Akumu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říj 2007 17:59 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Jo, a když jsme u těch baterií a proudů. U baterie je ještě hodnota toho proudu (asi jakej proud je schopná jednorázově dát???) To je jedno, je mi taky jasný, že čím víc, tím líp.

Jak potom ale dimenzujete startovací kabely? Podle tohodle proudu? To se mi moc nezdá. V obchodech (Hornabach a spol.) jsem viděl startovací kabely na 100 a 200 A. Nedovedu si představit ty lana na 650A (moje baterka), nebo i víc.

Jaký kabely používáte vy? Řekněme třeba právě na takovou 74Ah baterku?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 říj 2007 21:04 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Startovací kabely mám dělané ze starých kabelů od svářečky . Měl jsem ty kupované , měly být na 400A , ale diesela se mi nikdy nepodařilo nastartovat . Akorát hezky topily , benzin jsem nastartoval v pohodě .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 15:42 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2006 18:39
Příspěvky: 32
Bydliště: Prostějov
Startovací kabely: koupit v supermarketu pro zatížení co největším proudem a okamžitě z nich použít jen ty svorky a dráty vyměnit za silnější aspoň s průřezem 25mm2. To samé s kabely od baterky ke startéru. Originál zahodit a použít s průřezem aspoň 50mm2. Startér točí potom jak pominutej. V zimě start na "drc".

_________________
Ford Esort 1.8D 11/1991 Ghia,najeto 250tis.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 17:31 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Jo aha. Ale to už jsou pořádný lana 50mm2. Kde to sháníte. Karel píše že ze svářečky.... když má tu možnost. Kdybych tátoj rozebral svářečku ... šťastnej by nebyl. Myslím si, že by ho neuspokojila ani ukázka skvělého nastartování v zimě :D
Zkrátka, dají se někde oficiálně koupit?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 18:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Namátkou třeba zde: http://www.a-inzerce.cz/stroje/111929-k ... arecce.htm

Strejda Google najde vše :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 říj 2007 21:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
hlavně ne akumu ta mi vydržela pouze ty 2 roky.

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz