fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rychlosti na jednotlivy stupne
PříspěvekNapsal: 02 čer 2004 13:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
tak jsem dneska trosku potrapil motor a otestoval az kam se da vytocit, slo to tak do 6500 ot/min v kazdym rychlostnim stupni (1,2,3) a pozoroval jsem jaky jsou dosazeny rychlosti. U jednicky to bylo neco malo pres 50km/h, dvoja 98km/h a trojka neco malo pres 145km/h, ctyrku a petku jsem uz nezkousel, ale mam dojem ze cturku uz jsem nekdy rozjel na 180km/h.
Motor jak u tech 6500 ot se zastavil a vic ani tuk, necim jetli je tam nejaky omezovac nebo uz to nevzlada motor. V navodu k escortu pisou maximalni kratkodobe otacky u 1.6 jsou 6175.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2004 17:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Já to teda přes 6200 netrápil a ani nebudu...

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2004 18:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Ja to teda vzhledem ke spotrebe netrapim ani nad 5k! :oops:

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2004 19:07 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
normalne takhle taky nejezdim, to byl jenom test.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2004 23:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
taky sem zkousel ale jen k 6000 jelikoz max. kratkodoby otacky ma tenhle motor uvedeny 6170ot/min

jednicka uz se nepamatuju, dvojka sla skoro kilo, trojka 140, ctyrka 180 a petka po delsim rozjezdu dala ty 2kila ale tam uz bybi sila, rozsah otacek stale je

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2004 05:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já to obvykle taky točím asi do 4000-4500ot., někdy ale naložim i kolem 5000-5500 (vyhnat pavouky z motoru :) ). Samozřejmě točit se to dá přes 6000, ale to fakt jen pro test (mám svůj motor rád). Motor už má něco najeto, tak tam určitě leckde vůle jsou. Ale na druhou stranu pokud píšou "vydrží krátkodobě 6175ot.", tak by snes klidně 6500, protože je tam v konstrukci vždycky rezerva (možná i větší - kdyby to pustil omezovač otáček).
1.6cvh EFi, 77kW, r.91


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2004 06:25 
Zajimaji mne optimalni rychlosti pro razeni jednotlivych stupnu. V prirucce sice cosi takoveho je, ale jezdit se podle toho moc neda (snad jen, kdyz honite spotrebu). Jak radite vy?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2004 07:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Já to taky takhle honil jenom asi dvakrát, jinak to nemá smysl. (I když vyhnat pavouky někde okolo 5000 člověk občas musí, to je jasný :) )

Jinak by mě taky zajímalo, co píše George: v kolika s tímhle motorem řadíte? Řekněme ideální případ - rovina, nikam se neženu a chci normálně akcelerovat z nuly... Já mám pořád pocit, že ten motor točim moc málo.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2004 08:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
Ja tak pri normalni jizde radim kolem 2500-3000, nekdy pri razatnejsim rozjezu az u tech 6000 (to kdyz me nekdo nasere a chci se ho zbavit). A po praze kdyz udrzuju rychlost kolem 60km tak jezdim na 4. a je tam nejakych 2000ot

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Otáčky vs. řazení
PříspěvekNapsal: 03 čer 2004 10:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Záleží na podmínkách (kopec/rovina, zatížení auta, jízda na pohodu) - ale obvykle řadim nahoru taky kolem 2500-3000ot. když chci jet pohodově. To se další rychlost ujme mírně pod 2000ot. To je na potřebu bych řek nejlepší. Když chci akcelerovat rychlejš, tak řadim i 3500-4000. Ale když jedu déle nějakou rychlostí, tak se snažím držet otáčky vždy kde je max.krouťák (asi 2800ot. - 1.6cvh EFi, 77kW). Je fakt, že tenhle motor má docela rád vyšší otáčky, ale jízdě kolem 2000 se vůbec nebrání a docela táhne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2004 22:52 
Mám 1.6 Efi 77Kw a jednou sem zkusil co to dá a docela mě překvapil má nalítáno 120tkm (i když tomu moc nevěřím v bazaru se na mě moc usmívali) a dal sem mu na zkoušku Shell V-Racin 99+ a mastil sem si to v 5 lidech Liberec - Mladá Boleslav a v 6000 sem tam měl 200 a šel by dál já myslím že hranice by byla tak 210 ale už ho trápit nebudu vono taky když máte laděnej vejfuk a spolucestující začnou kolem 180 brečet a modlit se tak to není nějaký to pravý ořechový :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2004 21:36 
Já teda řadím tak kolem 2000 ot. 55 na pětku, nedávám plnej...

A 2 jede 98, 3 tak 147, 4 asi 180 a pětka po rovině 195

1.6 16V

Jeto vysokootáčkovej stroj, 5000ot není vymetání pavučinek z výfuku..když vytáčím, řadím mezi 5500 a 6000

A na 5500 každých 1000km, k svátju :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 16:29 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Mohl by někdo kdo má 1.4 86-90 napsat kolik má otáček: I-40
II-70, III-100, IV-130, V-150 (rychlosti podle tachometru). Aspoň přibližně. Nemám otáčkoměr a na sluch je to asi maximum. Dál nemám nervy a srdce motor motat víc.


---------------------------------
Escort 1.4 3-dv, rv 90, MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Otáčky
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 19:05 
Připadá mi zbytečné takhle motor trápit. Ale krátkodobě to asi nevadí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2004 20:06 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
Pro Petra
normálně takhle samozřejmě nejezdím. Tohle byl jenom test, byl zahřátej motor tak jsem vyvětral ventily. Jinak bych musel vozit cisternu s benzínem a měnit motor jak u F1


--------------------------
Escort 1.4, 3-dv, rv 90, Mk IV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 10:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
To SALEM:
I/40/5000 , II/70/5000 , III/100/4500 , IV/130/4000 , V/150/3600
(Při těch 5000 ot. už jsem docela trpěl - normálně bych to tak nevytáčel!). Měřeno na rovince za pěkného počasí. Těch 150km/h jsem samozřejmě měřil na dálnici v Německu :lol:

Než jsem sehnal svého současného Escortíka s otáčkoměrem, měl jsem taky ten typ s hodinama, ale da se zvyknout. Většinou jsem řadil III/40, IV/60, V/90. Moc jsem ho nešetřil, ale spotřeba se dala držet i na 6,6l/100km.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 10:27 
No tak ja mam na jednotku 50, dvojka 90, trojka 140, stvorka 170 a max 205km/h na 5 stupni. Otacky okolo 5500, ide to cooolovo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Ahojte
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 10:29 
No tak ja mam na jednotku 50, dvojka 90, trojka 140, stvorka 170 a max 205km/h na 5 stupni. Otacky okolo 5500, ide to cooolovo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 zář 2004 10:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Když jedu 150km/h tak mám 4000ot/min s pneu 195/50 R15

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 15:54 
Offline
Forďák

Registrován: 27 bře 2004 10:30
Příspěvky: 64
Bydliště: Žabčice
TO Xfield

Dík moc za informace

-------------------
Escort 1.4, rv.90, 3dv, Mk IV


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz