Jimmy píše:
Jde o to, že zatím jsem vždycky nastartoval. Bez větších problémů. Pro jistotu teď vozím v autě nabíječku. Trochu mě zarazilo to rychlé vyšťavení, při nastavování světel.
Už zkouším snad všechno, protože cítím, že to nejede tak jak by mělo. Asi by dost pomohla diagnostika - je taky možné, že ten MAF co jsem koupil už bude taky v né úplně ideálním stavu. Jenže těch 20stránek diagnostiky se mi louskat moc nechce a stejně je to víceméně pro MKVI.
Ahoj,zkus taky změřit multimetrem (za dvě stovky v každym supermarketu) napětí na baterce při zaplym motoru a taky zkus přidávat plyn,rozhodně by mělo být asi 13 V a víc a to i při volnoběhu.
Jinak k tomu zkomírání motoru:Není možné,aby baterka odebírala ze soustavy tolik proudu,že by to bylo znát jakkoli na výkonu vozidla,Maximální možná proudová zátěž vycucávaná z alternátoru má vliv tak akorát snížení volnoběžných otáček o cca 20-50/min.,což je tak malá hodnota,že není čitelná na otáčkoměru,pouze podle zvuku.
Ale je možný,že kombinace vymlácená baterka+starší altík+koroze na kontaktech má za příčinu nedostatek proudu pro vznik kvalitní jiskry,ale to by zas při přidání plynu mělo bejt v poho..
Moje rada:změř baterku samotnou,změř jestli a kolik dobíjí altík,zkontroluj všechny hlavní kontakty u tlustejch kabelů včetně kostry,všude natříkej kontaktol a se všim všelijak lomcuj,je to ford,určitě ho přemluvíš..A taky mě napadlo,kdybys byl už hodně bezradnej,kókni na takovou tu kapsli s pojistkama u baterky a hlavně na pojistkovou skříň,někde tu je návod,vezmi lupu a důkladně zkontroluj všechny ty cínový bobečky