fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2007 22:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
To George V.: Ahoj,rad bych se zeptal na tvuj postup opravy karoserie. Doporucoval jsi epoxidove tmely s kovovym plnicem. Nedavno jsem byl nucen na aute opravit kus lemu, bohuzel jsem v tu cvili nesehnal nic jineho nez epoxidovy tmel s laminatovymi vlakny-vysledek je ponekud hrubsi povrch, ktery budu muset asi jeste pretahnout nejakym jemnejsim tmelem nez to striknu vrchni barvou.

Proto bych se chtel zeptat, zda ten epoxidovy tmel s kovem ma po vytvrzeni v podstate hladkou strukturu (napriklad po naneseni sterkou) nebo je taky jeste nutna nejaka dalsi vrstva nejakeho jemnejsiho materialu pred vlastnim nastrikem konecneho laku. Resp. pokud by ti nevadilo popsat tvuj postup a konkretni vyzkousene materialy budu velmi vdecny.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 zář 2007 10:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Nepoužívám epoxidový tmel ale lepidlo (momentálně Alteco 3TON, tvrdne 45min, dělá se i rychleschnoucí). Postup je jednoduchý. Odstraním rez (většinou jsem skrz... :lol: ), "nakonzervuju" odrezovačem, aspoň 3x, nechám uschnout. Trochu odmastím (kde to jde). Rozmíchám epoxid, poměr 1:1. Napatlám to tam, třeba plochým párátkem. Pokud řeším "díru" tak se snažím, aby dobře zatekl i "za plech" z druhé strany (samozřejmě z druhé strany se musí mít o co opřít (u mne většinou o podběh),aby nevytekl). Během tuhnutí pak vyrovnávám povrch. Mně to jde nejlépe prstem (namočeným třeba do mýdlového roztoku, solviny, nebo "pastovitého" mýdla - prodávali to kdysi v kelímku v Lidlu).Po vyhlazení to zůstane docela lesklé, ale je dobré po vytvrdnutí (ideálně po 24 hod) to zbrousit (třeba jemným šmirglem 200 - 600) do roviny laku a pak i třeba vyleštit 2000 šmirglem pod vodou. Dájí se s tím takto dělat i poměrně tenounké vrstvičky; proti běžným tmelům to má výhodu, že krásně přilne ke kovu a nemá moc tendenci podrezávat. Protože jsou v povrchu po vybroušení občas vidět bublinky, je dobré opravované místo stříknout plničem a zaleštit. Toť můj postup.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz