fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2007 17:57 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Kde se takovýhle díkčí součástky dají koupit? Že koupím filtr palivovvej, nebo vzduchovej, to koupám v každým autu-motu. Větší (ale celý) díly se dají zakoupit v takových obchodech jako je ELIT, AUTO-KELLY, a tak. Ale kde sehnat náhr. díly právě jako tenhle termostat, zpětný ventil přepadu nafty, membránu do naftový pumpičky (tu mi sehnal nějak zázračně Marpie tam někde u nich), .... a takovýhle ty drobnosti? Dá se to někde na netu?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2007 22:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 21:07
Příspěvky: 68
Bydliště: Louny - okolí
dej si hledat tady na foru.už to tu kolegové rozebírali (ohřev)a je tam i odkaz na na ten termostat.jinak když to vyhřívání zapojíš přes spožďovací relé tak že bude na něm 12v až po nastartování tak tam ten termostat ani nemusí být.protékající nafta to v poho uchladí.

_________________
Ford Escort Combi 1.8TD 66kw 1998 abs,elektrony 14"Pneu AVON ZV3 185/60/14,klima,2airbaky,el. okna,servo,vyhřívané přední sklo,automatika světel,cyklovač stěračů s pamětí,komfortní blikání.Elektrický i vodní ohřev nafty - prosinec 2014 jel do šrotu pá pá
Prosinec 2014 :
Ford Mondeo 2.0 Tdci 96KW Duratorq DI CR (130PS) SPORT STORM combi r.2005 Černá Panther (met)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 11:33 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Jasně díky. To zpožďovací relé je dobrej nápad, já zase myslel, dát tam vypínač a po nastartování to zapnout. Mít tam třeba kontrolku (buď na přístrojovce s ostatníma kontrolkama, nebo přímo třea ve spínači). A až by se motor ohřál, tak to vypnout, popř. v mrazech to nechat třeba zapnutý furt. Právě jsem se ale bál, jestli se to nepřehřeje. Ale ta proudící nafta to asi fakt uchladí v poho.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 11:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Já věřím radši mechanice a vím,že teplovodní výměník se mi nikdy neposere a rozhodně nikdy nic nezapálí ani nepřehřeje.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 11:42 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
A jak to máš řešený?

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 12:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
já si tedy nejsem teď moc jistý, ale myslím, že ty tablety v průtokáči hřejí za dvou předpokladů:
1)že sepne termostatík, čili musí být zima
a za 2) musí běžet motor, zapnutý klíček nestačí

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 15:57 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2007 22:01
Příspěvky: 9
Bydliště: Žacléř
o jakým termostatu to mluvíš a kde je umístěnej a prosím vás nemate někdo na stáhnutí dokumentaci o escordech 1,8TD moc by mi to pomohlo r.v.95-99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 16:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
já mluvím o termostatu v černý škatulce = předehřev nafty. proto jsem použil výraz termostatík - je veliký asi jako knoflík...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 19:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 21:07
Příspěvky: 68
Bydliště: Louny - okolí
ten termostat (v černý krabičce) je v klidu sepnutý.rozepíná obvod při dosažený teplotě.když teplota klesne(průtokem nafty /odpory se ochladí/) tak zase sepne ohřívá a to se opakuje pořád dokola.
pod napětím je až při běžícím motoru tak že je splněná podmínka proti přehřátí(neběží motor neni průtok-běží motor je průtok=je chlazení).není se čeho bát jakmile vypneš motor není ohřívač napájen takže nehřeje.

_________________
Ford Escort Combi 1.8TD 66kw 1998 abs,elektrony 14"Pneu AVON ZV3 185/60/14,klima,2airbaky,el. okna,servo,vyhřívané přední sklo,automatika světel,cyklovač stěračů s pamětí,komfortní blikání.Elektrický i vodní ohřev nafty - prosinec 2014 jel do šrotu pá pá
Prosinec 2014 :
Ford Mondeo 2.0 Tdci 96KW Duratorq DI CR (130PS) SPORT STORM combi r.2005 Černá Panther (met)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 zář 2007 23:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
A co když se například slepí kontakty a hřeje furt,nebo zoxiduji a nehreje vůbec...................Prostě,čím víc součástek,tím víc možností závad.U vyměniku nic z toho nehrozí.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz