fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 21:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak se mi dnes dvakrát stalo že krátce po nastartování mi auto chcíplo a nešlo znova nastartovat - točilo to naprázdno až jsem zkusil natlakovat pumpičkou u filtru naftu při sepnutém klíčku a pak to už chytlo. Když se to stalo podruhé tak jak to začínalo chcípat tak jsem zkoušel přidat rychle plyn a na chviličku to pomohlo, ale cítil jsem jak mi to pod pedálem vadne a na plyn nereaguje až to zase chcíplo a pak už nešlo nastartovat. Teď si uvědomuji že nedávno mi to chcíplo taky ale na opětovné startování to po chvíli naskočilo a na podzim se mi to stalo když jsem měl zdvihnutý předek a auto se potom zhouplo dolů - to jsem popisoval ve fóru zde: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED+nafty a od té doby byl klid tak už jsem nějak na to nějak zapomněl. Dnes to po chcípnutí poprvé točilo dlouho naprázdno až jsem zkusil tu pumpičku a podruhé jsem šel najisto. Celý zbytek dne a to jsem toho najezdil dost to bylo v pohodě při studeném i teplém motoru.. Co si tak pamatuji z fóra tak mne napadlo padání nafty. Vůbec ale netuším co by to mohlo způsobovat. Jo vlastně trošku mě něco napadá ale nevím jestli jsem na správné stopě. Když jsem tlakoval tou pumpou tak přes ni prosakovala nafta - že by byla vadná právě ta pumpa nebo to prosakování při natlakování je normální?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 18:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Pokud ti kdekoliv prosakuje nafta,tak jsi si vlastne i odpovedel sam.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 19:17 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Karel píše:
Pokud ti kdekoliv prosakuje nafta,tak jsi si vlastne i odpovedel sam.


Dnes bylo šest startů bez potíží. Tak nevím co si o tom mám myslet. Tchán říkal že mohl jen být nějaký bordel v naftě a s prosakující pumpou to nemusí vůbec souviset. On ale neměl nikdy ropáka tak nevím jestli mu můžu věřit. To prosakování nafty přes ruční pumpičku při natlakování je teda na závadu? Začalo to prosakovat až když jsem to opravdu natlakoval. Znamená to teda výměnu té pumpy? Někde ve fóru jsem četl že u Forda stojí přes dva tisíce, ale zrovna ty jsi myslím Karle psal že existuje nějaká sada na opravu. Můžeš mi napsat něco bližšího?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 09:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Jo prodává se opravná sada.Jsou dva druhy podle velikosti membrány a té objímky okolo toho "Ťupátka - tlačítka". Jedna je běžně k dostání u Kelly a druhou co jsem potřeboval na 1,6D jsem nikde nesehnal.
Vyřešil jsem to utěsněním silikonem zvenku okolo. Sice nesmí dojít nafta,ale už mi pak nepadala.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 09:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
PADY píše:
Jo prodává se opravná sada.Jsou dva druhy podle velikosti membrány a té objímky okolo toho "Ťupátka - tlačítka". Jedna je běžně k dostání u Kelly a druhou co jsem potřeboval na 1,6D jsem nikde nesehnal.
Vyřešil jsem to utěsněním silikonem zvenku okolo. Sice nesmí dojít nafta,ale už mi pak nepadala.


A myslíš že je to přesně to co potřebuju když mi z pumpičky při natlakování nafta prosakuje, ale pumpička funguje?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 10:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Když může nafta ven,může i vzduch dovnitř.
Já tam měl prasklou membránu.Jak jsme dělali čerpadlo a vstřiky stále jsme pumpovali,až odešla ůplně a bralo si to tam vzduch.
Zkusil bych to okolo zatěsnit silikonem,mě to pomohlo.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 11:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
PADY píše:
Když může nafta ven,může i vzduch dovnitř.
Já tam měl prasklou membránu.Jak jsme dělali čerpadlo a vstřiky stále jsme pumpovali,až odešla ůplně a bralo si to tam vzduch.
Zkusil bych to okolo zatěsnit silikonem,mě to pomohlo.


A nevíš kolik cca stojí ta opravná sada?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 11:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Cenu si již nepamatuji,řešil jsem to minulý podzim. A stím silikonem to jezdilo až do tohoto dubna. A věřím,že když napojím baterku naskočí hned.
Má to jen jednu nevýhodu - nesmí dojít nafta.
Co si ještě vzpomínám rozdíl v průměru je max. 1 cm,takže pozor. Když to nenajdeš podle katalogu,nebo čísla,můžeš to rozebrat a změřit, jenom se to celé vycvaklo,až jsem se divil,že to takhle funguje.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 13:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
No já jsem hned v polední pauze skočil k prodejci co bere od Autokelly a díval se do katalogu a nic takového tam neměl. Naproti něho byl Autobenex a ti říkali že tu opravnou sadu mají jen na francouze - renault, citroen, peugeot ale na Forda ne, ale že možná by to mohlo pasovat, že je potřeba to přeměřit a stálo to u nich kolem pětikila.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 13:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak mám nový poznatek - zkusil jsem zavolat do Pragopalu který jsem objevil právě když jsem tady ve fóru vyhledával a tam mi chlapík říkal, že to padání je na 99% kvůli membrány v té ruční pumpě - že bude prasklá a přes ni to prosakuje a pokud půjde vytáhnout tak ta membrána stojí 94Kč a pokud ta membrána u Escorta vytáhnout nejde tak celá pumpa stojí 1248,-.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 14:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Že by Bosch,nebo Lucas ? S tou membránou jsem to již psal. Já jsem se tenkrát taky dopracoval jen k té jedné sadě (membrána,víčko a ještě něco tam bylo). Potom jsem tam chtěl dát celý jiný kus držáku filtru s pumpou.
Nakonec to vyřešil silikon.
Jinak jsi našel co se jistě bude hodit. Dej vědět jak jsi dopad.Možná by to nebylo špatné hodit to i do rubriky "Ceny".

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2006 19:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak pokud nekdo shanite,tak jsem dostal kontakt na vymenu vnitrku ty pumpy.Autodíly Jaroslav Kučera, tel.474 342 210,posila pry i na dobirky.Snad to bude mit.Osobne jsem to bohudik nepotreboval.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 13:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
2Marpie: ted sem měl o víkendu úplně stejný problém. Ujel sem cca 200km, auto sem odstavil, a ráno sem nastartoval, auto po cca 3 sekundích chcíplo. Musel jsem zhruba 15 sekund točit aby se nastartovalo. Samo že z výfuku černej dým jako kráva....
Pak už startoval dobře.

Zatím to nechávám. Uvidím co bude dál.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2006 14:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
herma píše:
2Marpie: ted sem měl o víkendu úplně stejný problém. Ujel sem cca 200km, auto sem odstavil, a ráno sem nastartoval, auto po cca 3 sekundích chcíplo. Musel jsem zhruba 15 sekund točit aby se nastartovalo. Samo že z výfuku černej dým jako kráva....
Pak už startoval dobře.
zatím to nechávám. Uvidím co bude dál.


No jestli ti to kouřilo při startování tak to spíš vypadá na něco jiného - černý dým znamená že ti tam nafta šla. Ale nechtěla chytnout a prolítla do výfuku, tak to černě kouřilo. Jsem laik ale myslím si, že to by bylo něco jiného. Žhaviče?????? Mi tam nafta nešla a vůbec aspoň myslím to nekouřilo. Jestli Ti to zakouřilo po startu tak by to mohlo být to samé protože tam najednou přišla nafta která se nestihla spálit. Já jsem to ale musel natlakovat pumpičkou na filtru abych vůbec nastartoval. Od té doby startuju normálně, ale raději v té pumpičce nechám vyměnit membránu.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2006 13:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak abych nezapomněl ještě sem píšu, že problém je snad odstraněn. Byla to opravdu prasklá membrána v ruční pumpě. Na www.rall.cz mi byla sehnána opravná sada, která obsahovala jen membránu a ten vrchní plíšek. Stálo to necelých 300. Jinak co jsem zjišťoval se většinou prodává sada i s pružinou a kolečkem a myslím tlačítkem, které ale potřeba měnit nebyla a pak to stojí více než 500,-. Po výměně je klid.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 09:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze diky Marpiemu mam vymenenou take membranu u rucni pumpy, jenom sem pri odvzdusnovani prisel na jednu vec, kdyz sem na volnobeh pridal plyn na max, tak se po chvili normalne podtlakem sam zamackl ten spuntik, co se jim pumpuje rucne nafta - dela vam to taky s origo cerpadlem?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz