fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 led 2025 01:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vymena vstrekovaciho čerpadla
PříspěvekNapsal: 11 čer 2007 21:38 
Offline
Nováček

Registrován: 05 pro 2006 14:48
Příspěvky: 2
Bydliště: Štúrova 621 Krušovce
Môže mi niekdo poradit ako by som vymeniil vstrekovacie čerpadlo na 1,8TD 66kW Diky

_________________
ŠMOTLÁK MÁRIO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: čerpadlo
PříspěvekNapsal: 23 říj 2007 23:17 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Ahoj já měníl čerpadlo na 1.8D rv92 je to v poho zaaretuješ vačku trnem takový podlouhlí otvor tam je díra to samé na čerpadlu a pak na boku motoru odšroubuješ víčko a nasadíš trn pro horní úvrať vymontuješ čerpadlo a dáš nové . S nastavením ti neporadím to právě testuju dělal jsem to včera pokud někdo ví jak nastavit poraďte budu rád. ps. je to popsané v tajné sekci první kniha o fordu.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 10:32 
Je někde schéma nákres toho trnu? A z jakého materiálu? Zhotoví ho průměrný frézař, soustružník?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: trn
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 14:34 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Jo v té knížce je trn rozkreslen ,ale mám pocit že je to pouze pro HU jinak na čerpadlo by měl bejt trn dle čerpadla buť 6 nebo 9 mm tak nějak je to tam popsaný tady je odkaz
Citace:
http://www.fordfans.cz/download/manual/epdf.rar
v kapitole 002 motor str1-58 nákres je na stránce 42.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 19:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006 22:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
Mala poznamka pokud budes menit cerpadlo ktery ma v sobe imobilizer (poznas podle klicku zda v nem je vlozen chip), budes potrebovat i puvodni klice a spinacku, popripade nekoho kdo dokaze sparovat soucasny klic s imobilizerem v jinem cerpadle teda jestli to jde. :(

_________________
Nic není tak složité, aby to nešlo jednoduše.
Ford Escort Combi 97 1.8 TD 51kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 22:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Diablo píše:
Mala poznamka pokud budes menit cerpadlo ktery ma v sobe imobilizer (poznas podle klicku zda v nem je vlozen chip), budes potrebovat i puvodni klice a spinacku, popripade nekoho kdo dokaze sparovat soucasny klic s imobilizerem v jinem cerpadle teda jestli to jde. :(


Staci prohodit elektroniku z puvodniho cerpadla

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: črpadlo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2007 22:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 zář 2007 17:34
Příspěvky: 36
Bydliště: Hradec Králové
Já to měl v poho nic takového tam nemám je to holt stařeček :)) Jinak už jsem to i nastavil docela v poho jen odvzdušnit je to problém trvá to dlouho. Už jsem chtěl letět za tím kdo mě prodal čerpadlo že je špatné ,ale chyba se našla zavzdušněno. Nakonec jsem to vymontoval zpět namontoval trubky a napojil naftu točil tak dlouho dokud nešla nafta (po první minutě jsem šel pro vrtačku a upevnil hřídel do vrtačky a pomalu točil :) ) a pak jsem namontoval vstřiky a točil dokud nezačala stříkat nafta. Pak jsem to tam namontoval zpět a nastavoval předvstřik to taky dalo chvilku ,ale podařilo se , ale budu muset ještě asi na jemné doladění předvstřiku abych měl jistotu.

_________________
Eta - HK Escort Kombi rv92 1.8D a Felina 1.3MPi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: otacky
PříspěvekNapsal: 19 bře 2008 10:15 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2008 09:44
Příspěvky: 2
Bydliště: slovensko
Nazdar, nechcem zacinat novu temu, tak dufam, ze si to niekto vsimne...
Mal som prasknute palivove cerpadlo (fiesta 1,8D r.v. 92), tak som ho dal vymenit za nejake z fiesty rovnakeho typu - fsetko funguje, ALE:
ked sa motor zohreje (v lete tak po 50 km) tak straasne klesnu otacky az zacne motor silno vibrovat.
Kedze sa v tom nevyznam, tak som len zvysil otacky (tym srobom, co natahuje plynove lanko :), A teda dost som ho posunul!
Tym padom su vsak za studena velmi vysoke!
V zime jazdi v pohode (aj je menej hlucne) az kym sa poriadne nezahreje...
Ten pan co mi to menil (domaci kutil, za par korun) sa mi do toho uz nechce ripat, asi nevie co je s tym :(
JEDNODUCHO KED JE MOTOR NORMALNE ZAHRIATY, KLESNU OTACKY
Co vy na to?
Vdaka

_________________
striko


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz