O vikendu jsem nakonec s uspechem provedl na escu diagnostiku.
Popravde, tesil sem se na to jak malej kluk, rano jsem nemohl dospat
..
Mam esco , vyroba listopad 97, ale nevim jaky mam typ motoru..
mam na stitku napsany ANL .. a to sem tady v tabulce motoru nenasel
.
Mam EEC dole u spolujezdce, a je tam vyveden akorat ten OBD2 konektor.
Ridil jsem se prakticky radami, ktere tu jsou na 1. a 2. strance tohoto tematu. Takze sundal sem RJ a bylo na ni napsany EEC IV - takze -jak jsem z tohoto fora spravne pochopil - mela by blikacka fungovat.
Nejdriv jsem propojil pin48 s kostrou a pin17 pres diodu a odpor na kostru
ale nedelalo to nic, nekolikrat sem skousel diodu otocit.. atd.. takze bud to nejde, nebo sem mel nekde studeny kontakt.
Pak jsem zkusil to jak pise jsmach na 2. strance :
to zapojení mám od člověk, který má zařízení na přeprogramování tabulek v ECC (zvyšování výkonů motoru, diagnostika atd.) v tomto software je i schéma zapojení - propoj 48 a 40 (40 je kostra) vlož LED mezi 17 a 40), takže jak jsem nakoupil, tak prodávám.
Tak sem si nasel kam vede ten drat z pin40. Vede do toho OBD2 konektoru do prvni rady - co je blize k motoru, do 4 pinu odspodu.
OK, tak sem misto kostry pouzil tento pin40 a fungovalo
)))
Takze si jen trochu kladu otazku zda pin40 je opravdu kostra nebo
je GROUND mysleno jako nejaky ground pro signaly RJ.
Jako domenu za tuto snahu jsem dostal tyto kody:
171, 172, 174, 186.
Prvni tri se tykaji lambdy - z cehos soudim , ze jeji funkcnost ji jiz davno opustila a ze ji tam mam jen pro krasu.
A ten 186 - Ventil vstřikování (příliš dlouhé otevření) - ??? nevim.
Nevim co jak spravit. Napada me jen koupit novy ventil... ale ani nevim
co stoji a jestli to sem schopnej vymenit.
Resil kod 186 nekdo ? nekdy ? nebo to nemam resit. Poradte, dik.