fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 20:11 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Ja myslim, ze nizke otacky jsou prusvih, pokud se hodne slape na plyn, ale kdyz se jede po rovine, tak 1800ot na ctyrku je v pohode pri mirnem lehtani plynu a to urcite motoru nevadi. Snad bych bral argument, ze ten motor optimalne nemaze, do toho nevidim, ale tabulky min. a max. rychlosti, ktery tu ted zverejnil bosh, jsou psane na otacky od 1500, tak snad to pan Ford ma vymysleny :) I kdyz podle ucha bych osobne rekl, ze 1500 uz je malo.
Dneska jsem tankoval skoro celou nadrz a ejhle, 7.8, jezdil jsem ted hlavne po praglu, doba dovolenych a vyletu je pryc.
Jinak jeste k te felde, pokud se na ni slapalo, tak pres 8 to taky nebyl problem, jinak souhlasim, ze ta 50kW 1,3ka je docela povedena a ekonomicka, pokud se od ni nechce moc. Nedavno jsem v ni jel tagem a je fakt, ze escort je znatelne komfortnejsi.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 20:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
M. píše:
Ja myslim, ze nizke otacky jsou prusvih, pokud se hodne slape na plyn, ale kdyz se jede po rovine, tak 1800ot na ctyrku je v pohode pri mirnem lehtani plynu a to urcite motoru nevadi. Snad bych bral argument, ze ten motor optimalne nemaze, do toho nevidim, ale tabulky min. a max. rychlosti, ktery tu ted zverejnil bosh, jsou psane na otacky od 1500, tak snad to pan Ford ma vymysleny :) I kdyz podle ucha bych osobne rekl, ze 1500 uz je malo.
Dneska jsem tankoval skoro celou nadrz a ejhle, 7.8, jezdil jsem ted hlavne po praglu, doba dovolenych a vyletu je pryc.
Jinak jeste k te felde, pokud se na ni slapalo, tak pres 8 to taky nebyl problem, jinak souhlasim, ze ta 50kW 1,3ka je docela povedena a ekonomicka, pokud se od ni nechce moc. Nedavno jsem v ni jel tagem a je fakt, ze escort je znatelne komfortnejsi.

Přečti si tu jeho tabulku znovu, nemá tam žádný 16ventil. Vše je tam klasika 8 ventil.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 21:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
ta tabulka tu je opravdu jen na 8V, ale ona pokracuje a existuji i tabulky na 16V, je to v navodu k autu, jestli ho mas.
napr. 5ka je tam myslim od 55km/h

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 21:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
M. píše:
ta tabulka tu je opravdu jen na 8V, ale ona pokracuje a existuji i tabulky na 16V, je to v navodu k autu, jestli ho mas.
napr. 5ka je tam myslim od 55km/h

Jo máš pravdu, že to tam je, ale spíše tu řešíme věci dle našich zkušeností, a to přidání plynu v těch nižších točkách mě rve srdce a uši. Ono to motor vydrží ale snižuje se životnost, a o to si myslím zde každému jde.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 22:09 
Offline
Nováček

Registrován: 02 lis 2007 00:12
Příspěvky: 41
Bydliště: Českolipsko
Teda tady se mi to rozjelo. Děkuji všem za názory a rady. Já osobně řadím na těch 2500 otáčkách a držím se zatím u těch 2000 otáček. Na 1500 se nedostávám....to věřím, že dobré není. Já teď jezdím normálně tak jsem zvědav kolik bude spotřeba...

Samozřejmě na úkor motoru bych na spotřebu nechtěl jezdit.

_________________
Ford Escort Combi 1.6 16V ;Rok výroby: 03/1997; Barva: Metalízově fialová, 213000 Km najeto. Výbava: 2x airbag, klimatizace, ABS, stahování předních oken, servo atd. ;) Auto bohužel skončilo po lehké havárii.

Viva nový Škoda Roomster 1.2 TSI 63 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 22:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
To bych musel jezdit jen na trojku, abych měl optimál otáčky a nejezdil jak prase :twisted: Taky jezdím běžně do 2000ot. Bohatě to stačí i na předjetí. Je teda fakt, že mám ochlup vyšší obsah. Ale 2500 u Esca si myslím, že je rozumný ježdění. :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 22:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Teda nevim v jakem svete zijete, ale radit pri 2000 otackach je rasovina a dedkovska jizda a motor si to nezaslouzi. Ja radim dolu pri 2000 otackach.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2007 22:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Pri 2000 neradim ani ja :-D spis pri 2300, ale to jsou jen couracky po meste. Ja myslim, ze udrzovani rychlosti na rovine pri 1800 ot. na 4ku rasovina neni, petku uz bych treba takhle netrapil, ta uz je dost tezka.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 18:54 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Nedokážu si ale představit, jet celou prahu na trojku......abych dodržel 2500 ot/min. Pak se nedivim, že to žere jako svině. Hlavně si myslim, že když jedu na čtyřku 1700 ot/min, tak motor šape normál. Samozřejmě
určitě neni dobré ze čtyřky při 1700ot/min dát plnej kotel. Já se bavil o stálé rychlosti. Jinak na pětku jet 80 km/h je asi přibližně 2000 ot/min a to dle mého NENI rasovina na motor.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 19:15 
Souhlasim s boshem. Pokud jedu po rovince konstantni rychlosti 60 km/h, jedu na ctyrku a motor toci lehounce pod 2.000 ot./min. Kdyz chci zrychlit, necham ctyrku a plyn jen polechtam nebo podradim na trojku a muzu jet.
Kdyz pojedu do kopce 60 km/h, pochopitelne radim trojku a ctyrka prichazi na radu minimalne pri 75 km/h. Tento princip analogicky aplikuji i pro paty stupen, kde minimalni rychlost pro jizdu po rovince mam osobne nastavenou na 80 km/h.
Jinak po rozjezdu nechavam prvni stupen do 2.500 ot./min. a ostatni rychlosti radim nejpozdeji ve 3.500 ot./min. ( samozrejme podle potreby, nebojim se tocit 5.000 ot./min. ) Muzu rici, ze timto stylem jizdy dosahuji ve meste spotreby 8.0 - 8.5l, mimo mesto pak dokazu zajet za 6.5 - 7.0 l/100km.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 19:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
bosh píše:
Nedokážu si ale představit, jet celou prahu na trojku......abych dodržel 2500 ot/min. Pak se nedivim, že to žere jako svině. Hlavně si myslim, že když jedu na čtyřku 1700 ot/min, tak motor šape normál. Samozřejmě
určitě neni dobré ze čtyřky při 1700ot/min dát plnej kotel. Já se bavil o stálé rychlosti. Jinak na pětku jet 80 km/h je asi přibližně 2000 ot/min a to dle mého NENI rasovina na motor.
jj ale tak to jedes v tu spravnou dobu ze jedes i na 3ku :-D ja kolikrat celou cestu nedam vic jak 2ku ale mam zmaknuty i dost skratek :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 19:21 
Po magistrale se da jet i na petku :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 19:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Lucky píše:
Po magistrale se da jet i na petku :-D
jj taky jsem tam parkrat jel na bůra ale to bylo asi tak ve 3rano a v nedeli :-D :lol: a dokonce i pres nuselak to jelo akorad na Ipaku jsem chytil cervenou jinak je to krasny pojezdenicko s 11 carama na silnici :wink:


Naposledy upravil Jenda080 dne 04 lis 2007 19:30, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 19:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
60km/h tacho po rovině na 4 se dá v pohodě...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 19:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To Sasa2002: Na dálnici "dědkovskou" jízdou se dá kolem 6- 6,5 l, ale i velmi svižnou jízdou 130-140 se mi to nad cca 7,3 nedostane.
Ve městě to je krize - jezdím krátké tratě, spotřeba klidně 9-10 l :-( V zimě se daří i 11, ale to je studeným motorem. A moc to ve městě nehoním :-)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 20:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Sranda je v tom, ze motor zere stejne paliva jako na 3ku nebo na 4ku pri stejne rychlosti.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 21:15 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Při vší uctě k tobě mraziku.....nemáš pravdu.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 21:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
bosh píše:
Při vší uctě k tobě mraziku.....nemáš pravdu.

To co řekl mrazík platí jen za určitých podmínek.
Btw: Mrazík Esco už prodal, tak se nás tu snaží mystifikovat :-D

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 21:37 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Ne při stejné rychlosti, ale při stejných otáčkách.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2007 21:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
bosh píše:
Ne při stejné rychlosti, ale při stejných otáčkách.

To podle mně taky není pravda :shock:
Přeci když pojedu např. na 3 se 3 tis. ot (nevím kolik to dává reálně, např. 60 km/h) a na 4 dam taky 3.tis otáček, tak pojedu třeba 90 km/h a přeci nebudu mít stejnou spotřebu při 60 km/h a při 90 km/h

Nebo ne ?
:oops:

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz