fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 03:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vstřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007 18:29 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2007 18:10
Příspěvky: 7
Bydliště: Chomutov
Zdravím,
sháním vstřikovací trysky na Escorta 1.8D 1987,všude mi nabízejí Bosch,ale chci zkusit někde sehnat levnější.Narazil jsem na vstřiky od MOTORPAL,ale pořád nevím cenu.Pomozte,Díky,Čau

_________________
Ford Escort 1.8D 87 nezničitelný auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007 19:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
no nevím jak tam u Vás ale v ústeckym kraji od 250 Kč podle toho jak která prodejna si na tom trhá kapsu

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007 19:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Nemysli on ale kompletni vstrik?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007 21:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
tak to nevím, ... celej vstřik je dost drahej to by bylo lepší sehnat z vrakáče a přetryskovat

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Vstřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 08:33 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2007 18:10
Příspěvky: 7
Bydliště: Chomutov
Zdravím,
tak jsem psal na www.MOTORPAL.cz a za trysky na moje auto chtějí 261 Kč + DPH,což je 310 Kč.Všude mi nabízejí trysky BOSCH ( mě se moc nechce investovat do 20 let starého motoru) od 850 - 1200 Kč za kus.Tak jestli sháníte ,tak to zkuste tady.Zdravím

_________________
Ford Escort 1.8D 87 nezničitelný auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 12:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
vem si ty naše vydrží to samé

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Vstřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 12:07 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2007 18:10
Příspěvky: 7
Bydliště: Chomutov
Zdravím,
a jaký jsou ty vstřiky od tebe,co vydrží stejně.Máš možnost sehnat a za jakou cenu,Zdravím

_________________
Ford Escort 1.8D 87 nezničitelný auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 12:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
nakladatel píše:
Zdravím,
a jaký jsou ty vstřiky od tebe,co vydrží stejně.Máš možnost sehnat a za jakou cenu,Zdravím


Předpokládám že catrr to myslel tak že máš vzít ty české Motorpal co jsi našel sám. Tím naše myslel podle mne české.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Vsřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 23 bře 2007 12:50 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2007 18:10
Příspěvky: 7
Bydliště: Chomutov
Zdravím,
tak teda asi myslel ty naše český.Jak jsem psal,do 20 let starého motoru nechci moc investovat,auto jezdí,ale jak ty vstřiky netěsní,tak se trošku klepe motor a občas si zakouří na volnoběh,což je tím,že vstříknou naftu předčasně do válce.Jinak problémy nemám.Myslím,že by se i snížila o něco spotřeba,možná jenom o chlup.Mluvil jsem s jedním chlápkem a ten říkal,že pak není problém trošku přidat na čerpadle,víc zmrvit už ten motor snad nejde.Bůh ví,kolik má ten motor najeto,tipuju že se blížím k hranici 30000 a pořád to jezdí.Až na tu rez,z jara to chce trošku vybrousit a bude se jezdit dál.Jinak díky,Zdravím

_________________
Ford Escort 1.8D 87 nezničitelný auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 00:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Mam cerpadlo Lucas a 3 vstrikovac se snimacem zdvihu jehly. Rad bych se dovedel:

Predpokladam, ze kontrola vstrikovacich trysek se provadi vymontovanim a zkouskou na nejakem tlakovadle zda tryska rozprasuje a jak.
1) Je to tak?
Pokud uvedene motorpaly (trysky) stoji cca 300/ks + jsou potreba nove zaruvzdorne podlozky, jevi se mi vubec kontrola vzhledem k cene neekonomicka a rovnou bych je vymenil (pocitam, ze na motoru budou originalni tj. 180t najeto).

2)jsou vsechny trysky stejne tj. i do 3tiho vstrikovace jde stejna?volal jsem do motorpalu a zdalo se mi, ze nevedely (skutecne zeny), ktera bije
3) je vymena zjednodusene receno vymontovani, vlozeni trysky do vstrikovace a namontovani(vse samozrejme pri max. cistote a opatrnosti)
4)jake muzu cekat problemy?
5)potrebuju spec. naradi?
6)musi se nasledne neco nastavovat na nejakejch meracich?

Diky za rady

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 03 úno 2008 23:45, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 12:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když si to chceš vyndat sám bez problémů ale opačně to utáhni momentákem at se nevzpříčí když to dotáhneš natvrdo. všechny trysky jsou stejný a nech si je překontrolovat kde to dělaj.Když si je vyndáš sám tak at dodaj i žáru podlo.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 13:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
jak to myslis s tim prekontrolovanim? nechat prekontrolovat ty nove jeste pred tim nez je tam dam? a po to zamontovani se neco nastavuje jeste?dik

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2007 13:45 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Profíci mě opraví pokud se někde pletu ale pokud chceš dělat vstřik tak musíš sundat trubku (převleč. matice) pak povolit celý vstřik, ten rozdělat, v něm by měly být pružina podložky a tryska. Většinou po x tisících km je vstřik už utahaný a otvírá při podstatně nižším tlaku než nový a tomu odpovídají i protitlaky na čerpadle. Když dáš novou trysku a necháž utahanou pružinu bez vypodložení do origo tlaku tak ji moc nevyužiješ, na druhou stranu když dáš novou trysku a sešteluješ na nové otvírací tlaky tak se vzápětí většinou odporoučí to stařičké čerpadlo které to už nesnese. Takže pokud to není fakt akutní a jen si to občas začoudí tak do toho nehrab - i tak tě to přežije (moje zkušenost)

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 08:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
kdes to vyhrabal pokud to našteluješ tlakama co maj bejt nikdy nemůžeš oddělat čerpadlo.4erpadlo odděláš tím že se tam cpe do nádrže vše možné jen ne nafta a taky voda.Je jasmé když to hodíš na budíka a můžou mět nalítáno x km neznamená že jsou hned v čudu.pokud ukapává neb stříká jinak nerozprašuje dá se ještě zalapovat kdo chce nové dodá nové seřídí se na určitý tlak a namontuje

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 10:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
diky za odpovedi. pochopil jsem hlavne, ze je pred montazi nutne serizovat vstrikovaci tlak a uz i vim, ze vstrikovac lze zkontolovat i bez demontaze (viz treba zkusebni pristroje na strankach motorpalu). mel jsem za to, ze je nutne vzdy vstrikovac demontovat.

a tady je pro laiky jako jsem ja jeste peknej clanek o moznych zavadach trysek :http://www.vossost.cz/pk/Data/DOC/SAO4/Udrzbavstrikovacichtrysek1.doc

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 13:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
promin ale nikdy nezjistíš u trysky správný střik.úhel rozstřiku , dokapávání atd .dokud nevyndáš a nenapojíš vstřiky na přístroj.Jen tak bokem nekupujte drahé zahraniční trysky ale naše Palky,vydrží to samé.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 14:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Súhlas s catrrom.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 00:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Panove diky za vstupni info o teto problematice. Osobne vidim, ze to tedy odlozim k ledu (nemyslim, ze mam nyni s tryskami/vstrikovaci zasadni problem), pokud zde v UK nenajdu nekoho kdo by to za rozumnou cenu pred montazi nastavil/proveril.
Mam za to, ze je tato oblast (trysky a vstrikovace) dost prehlizena a malokde jsem se docetl podrobnejsi info treba o vymene, ci kde, za kolik a jake nakoupit (na rozdil treba o nekonecnych diskuzich o olejich apod.). Jinak, o tech Motorpalech jsem prave uvazoval.

Snad jeste otazka, kdy je potreba menit cely vstrikovac a kdy staci pouze tryska (jde-li to urcit podle vnejsich projevu a bez pristroju)?

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 08:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Za normálnych okolností, t.j. pri nepoškodenom vstrekovači stačí vždy vymeniť len trisku. Nepoškodený vstrekovač znamená napr. neulomená rúrka na prepad, príp. nepoškodený závit na maticu od rúrky alebo tesnosť vstrekovača po zoskrutkovaní cez závit spoja ...

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 11:00 
Na jejich běžné celoroční prošišťování stačí VIF třeba letní nebo je nutné jít do extrémů typu "zimního Bishop celoročně"? V které síti pump ten VIF zimní mají, nevíte někdo? V Shellce či Agip, Esso, taky? Dík.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz