fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 11:10 
Offline
Forďák

Registrován: 07 kvě 2007 09:06
Příspěvky: 218
Bydliště: Hodonín
Benzina nebo objednat přes e-shop

_________________
Escort combi 1.8D r.95 - bez výbavy ale nežere a odveze :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 11:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Belous napsal sem Ti sz

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 00:56 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
chlapy, je tu někdo, kdo má v motoru opravdu trysky z Motorpalu ? Jaké s tím máte zkušenosti ?
Byly nějaké problémy při montáži, nebo nastavování tlaku?
jaký přesný ekvivalent do TD , aby to ty( ženy) v motorpalu pochopily?
ty tepelné podložky se dají normálně také objednat?kde?
díky předem za cenné informace

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 01:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
jak jsem se dozvedel od catrra (ktery motorpaly dava a taky doporucoval uz vyse), je velmi vhodne vstriky pred montazi seridit a odzkouset. krome peclive montaze (nesmi se dat "na krivo" a je nutny momentovy klic a spec. dlouha gola a mas-li 3vstrik s cidlem i spec. klic na tento). cili, nejlip, kdyz to udela nekdo, kdo na to ma vse potrebne, neni to ani tak drahe.

a pokud si dobre pamatuji, tak v motorpalu chtely znat snad cislo/typ cerpadla, urcite se ptaly na oznaceni trysky (ktere je zrejme na ni vyryte, coz jsem tedy nemohl poskytnout, bo jsem to nemel nikdy vymontovane) a pak stejne volaly pana vedouciho, kterej z toho byl taky jelen. podlozky, tusim, dodavaji taky. nejlepe, kdyz tam zavolas, ze

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 07:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když to necháte udělat kde se tím zabejvaj tak oni už vědí jaké číslo trysky.A to že se při montáži tryska vzpříčí není tím že ji dáš křivě ale tím že vstřik dotáhneš na tvrdo ,je na to moment utažení.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 11:37 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
momeňťák mám, dílnu taky, šikovné ruce snad též. kamaráda s budíkem na šteluňk tlaků taky.
chtěl bych si to vyměnit sám, aspoň budu stoprocentně vědět co tam mám a dám. víte jak to občas chodí, když to svěříte do nepovolaných rukou.

mám Lucase, jak je to s tím objednacím číslem těch trysek?
je jenom jeden typ podle čerpadla, nebo je opravdu na nich číslo vyražené a je více typů.
díky za info.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 12:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
je toho hafo podle značky motoru neb auta jak chcete protože je tam vždy jiný úhel na čepu podle toho jakou má hlava motoru na danou značku komůrku atd.a také podle velikosti trysky.Zajdi někam do prodej ny a oni Ti podle katalogu na daný t. auta prodaj.Vem si ale naše, jsou levné a vydrží to samé jako zahraniční.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 12:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Dalvin až to budeš dělat a při namontování zjistíš že tu ve spoji vstřiku prosakuje nafta nezoufej,vyndej ten vstřik a zalapuj tu dosedací plochu.Když tak se se mnou spoj já Ti nakreslím co přesně.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 21:31 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
díky Katře, za know how, příští týden to zajedu koupit a pustím se do toho.
dám vědět jak to dopadlo.
ještě se ze zeptám, ty vstřiky vypadají dost zarezlé, než to budu povolovat , mám to něčím promazat, aby to šlo lépe povolit?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2007 22:18 
Offline
Forďák

Registrován: 20 zář 2007 15:51
Příspěvky: 63
Bydliště: Spáňov
možná hloupá otázka:co se stane,když do motoru 51KW dám vstřiky z 56KW motoru? pojede to líp nebo tam musím dát i čerpadlo 56KW a sání 56KW.Jedná se o transit 2,5D r.v 99.s čerpadlem bosch.

_________________
TRANSIT 2,5D 51,4kW r.v.99 bixenony centrál na d.o. el. okna s dovřením po zamknutí ,AR Kenwood ,DVD ,LCD-TV .Parot. ESCORT 1,6 16V zetec ghia Kenwood ,čistý seriák pro ženu-už prodán a koupeno TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 00:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
dalin, dej prosim te urcite vedet kdes to a za kolik koupil, pokud budou problemy tak jake a jak to jezdi po te a treba jestli meris dlouhodobe spotrebu tak jak se zmeni. ale o tom by mohl specialista catrr,ale nechci ho s tim stale otravovat.

misumi, jestli ti nikdo neodpovi hledej na dieselpower.cz foru (http://www.dieselpower.cz/public/forum/ ... manual.pdf ). clanek ke stazeni i s postupem vymeny trysek

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 03 úno 2008 23:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 02:21 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
misumi píše:
možná hloupá otázka:co se stane,když do motoru 51KW dám vstřiky z 56KW motoru? pojede to líp nebo tam musím dát i čerpadlo 56KW a sání 56KW.Jedná se o transit 2,5D r.v 99.s čerpadlem bosch.


Některá čerpadla jsou stejná pro motor 51KW i 56KW , napiš sem číslo čerpadla a já se tě kouknu do katalogu .
Sání budeš muset taky vyměnit , pokud máš to dlouhé ( dvoudílné ) sání tak ne .
Vstřiky nevím , zkus se kouknout na stránky firmy Stanadyne , možná tam něco najdeš .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 08:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jiné vstřiky se dávali do FOCUSE , jsou na pohled užší.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 09:11 
Offline
Forďák

Registrován: 20 zář 2007 15:51
Příspěvky: 63
Bydliště: Spáňov
2 Karel1 čerpadlo 160 414 141 R 686 192749 sání malé jednodílné a AGR ventil

_________________
TRANSIT 2,5D 51,4kW r.v.99 bixenony centrál na d.o. el. okna s dovřením po zamknutí ,AR Kenwood ,DVD ,LCD-TV .Parot. ESCORT 1,6 16V zetec ghia Kenwood ,čistý seriák pro ženu-už prodán a koupeno TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 10:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Dalin stačí MD to pomůže , jinak až budeš kompletovat trysky utahujou se momentem 70 Nm a do do hlavy 20 Nm

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 17:59 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
misumi píše:
2 Karel1 čerpadlo 160 414 141 R 686 192749 sání malé jednodílné a AGR ventil


Opsals to číslo čerpadla správně ? Číslo které jsi napsal podle Bosche nelze nalézt . Na začátku by měla být 0 a druhé číslo je 4 , našel jsem toto číslo 0 460 414 141 , je to čerpadlo pro motory 4FB , 4FC , 4FD všechny 51KW . Jaký máš kod motoru , já myslel že 4HC .
Sání bys musel vyměnit za dlouhé ( na vrakovišti v Plzni za něj chtěli 7000Kč u Forda myslím kolem 17000Kč )

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 19:36 
Offline
Forďák

Registrován: 20 zář 2007 15:51
Příspěvky: 63
Bydliště: Spáňov
Karle1: můžš mít pravdu.Je to slabě vyražené a 1-4 se zamění na první pozici je asi 0.Tak potom sedí to tvoje číslo přesně.Kod motoru je 4FB.Ještě dotaz: jede to líp 51-56 KW nebo to není poznat.Rozuměj poměr cena a výkon.V plzni vrakoviště za čerpadlo vstřiky a sání 17000k4 volal sem jim.

_________________
TRANSIT 2,5D 51,4kW r.v.99 bixenony centrál na d.o. el. okna s dovřením po zamknutí ,AR Kenwood ,DVD ,LCD-TV .Parot. ESCORT 1,6 16V zetec ghia Kenwood ,čistý seriák pro ženu-už prodán a koupeno TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 20:13 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2007 18:10
Příspěvky: 7
Bydliště: Chomutov
Zdravím,
já mám Escorta Mk IV 1987 a letos jsem si koupil nové vstřiky,ptal jsem se na cenu a nabízeli my za cenu 850 až 1200 Kč originál Bosch.Tak jsem si je objednal z MOTORPALu za cenu 350 Kč a podložky za 42 Kč.Namontovaný byli asi za 3/4 hodiny a výsledek je ten,že auto jede lépe odspoda a je svižnější.Já vím,44 Kw není moc,ale celkem to jde.
Ty vstřiky jsou v licenci BOSCH,tak že identické jako originál.Tak Zatim.

_________________
Ford Escort 1.8D 87 nezničitelný auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2007 23:46 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
misumi : Auto po předělání jede rozhodně lépe , měl jsem možnost vyzkoušet to na Transitu z rv. 1991 mého známého . On ale vyměnil komplet celý motor . Vyšlo ho to na 30000Kč stím že původní motor si na vrakovišti nechali . Tuto přestavbu dělal někdy v 97 roce . Já jsem o přestavbě taky uvažoval , ale nechtěl jsem měnit celý motor ( mám Transita 2.5D 51KW rv.91 a do dneška motor běží i chytá v pohodě ) zašel jsem se zeptat k Fordu na rozdíl mezi 51KW a 56KW . Tam mi technik řekl že rozdíl je v čerpadle ( někdy se dá použít i původní , záleží jaké u Fordu použili ) , vstřicích a sání . Možná že se dá tvé čerpadlo upravit pro motor 56KW ( napohled jsou obě čerpadla totožná ) , chtělo by to vyjádření nějakého odborníka . Pak bys musel koupit pouze sání a vstřiky . V roce 2000 jsem kupova nové vstřiky 1700Kč za kus .

Když jsem před 5 roky kupoval u Bosche vstřiky do Escorta 1.8D , tak se mě prodavač zeptal jestli chci naše , nebo cizí . Řekl jsem že mi stači ty naše a dostal jsem v plastu zalité 4 vstřiky s nápisem BOSCH MADE IN GERMANY . Jeden stál 280Kč , tak nevím co bych dostal kdybych řekl že chci cizí .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 08:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Karle1, když by nechal dělat vstřiko.čerpadlo tak by ho to stálo majlant, lepší je sehnat jiný na daný motor

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz