fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 04:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 14:02 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 05 pro 2006 20:21
Příspěvky: 16
Bydliště: Radějovice, Praha - východ
No tak jak je možný že jsem na palubovce naměřil těch 14V v napájení hodin?????? :? když se to má usměrňovat u altíku????

_________________
Ford Escort r.v.94
1.4l CLX
Servo, šíbr, plazmový budíky, sportovní filtr,sportovní kat. Dynomax, laděný výfuk, rezonátor, neony, stroboskopy, muzika 1,5KW.
kola 7x15
.....a samolepka REB BULL!!:-))))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 17:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Nevím, že by špatný regulátor ?

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2007 22:21 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
napeti v aute se pri nastartovani bezne pohybuje mezi 12.8-14,4V, i kdyz kupujes autoradio tak ti pisou vykon treba 4x50W @ 14.4V ,
nejsnadnejsi by pro Tebe byl stabilizator ale i ten bezne potrebuje aspon 1V na ubytek vstup>vystup aby dobre pracoval taze ten asi ne,pak existuji i specialni stabilizatory kterym staci 0.5V a to by Ti mohlo stacit,nevim...
dalsi zpusob bych videl v pouziti zenerky na 12V seriove s odporem... pak uz me zadne jednoduche zapojeni nenapada

uz by se sem mohl taky juknout jsmach :roll:

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pomoc
PříspěvekNapsal: 20 říj 2007 21:04 
Offline
Nováček

Registrován: 20 říj 2007 21:00
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha
Ahoj,
našel by se prosím někdo kdo by byl ochoten sehnat zapojit a oživit palubní počítač do Ford Escort 1,8 TD r.v.: 1998? Asi to sam nezmáknu. Dík.

_________________
cap


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Info ohladom montaze PP
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 09:19 
Offline
Nováček

Registrován: 17 srp 2007 20:27
Příspěvky: 33
Bydliště: Košice, Slovensko
Konecne sa mi podarilo dokoncit PP od jsmacha. Moja otazka znie.
Ak to (PP) idem davat do auta je nutne RJ odpojit od baterie alebo nie.
Ak ano ako ju (RJ) potom pripadne spatne ozivit - po pripojeni je nutny nejaky postup pre opatovne nastavenie RJ?

Za odpovede vopred diky

_________________
MOJE: FORD Escort Combi 1.6i 16V ZETEC, r.v. 1998, strieborná pastelová, 66kW(90K), klima, servo, 1x airbag, 2x el. okna, palubna doska GHIA, central + alarm s DO, predne zastery dorobene podla navodu Fordfans, úprava original radia 4000 Traffic na vstup pre mp3 player, palubny pocitac (jsmach), 04/2008-kompletna vymena rozvodov
MANZELKA: FORD Fiesta 1,25 Zetec 16V, 11/1999, strieborna, 5-dv., 55kW, klima, servo,2x el.okna, 2x airbag, central, uprava origo radia 4000 RDS na mp3 vstup


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 09:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Odpojit ji není potřeba, jen dávej pozor, ať si na ni neco nešlusneš. Pro větší klid si ji ale klidně odpoj, pro její oživení není potřeba žádný speciální nástroj nebo postup.
Uvádí se, že po resetu (=odpojení) řídící jednotky by se měl motor zahřát na provozní teplotu, potom ho plynem ještě 2-3 minuty držet na cca 1200-1300 otáčkách a potom vykonat přibližně osmikilometrovou jízdu v různých režimech (běžná jízda, cihla na plyn, brždění motorem, atd...), aby se řídící jednotka "naučila" provozní hodnoty. Ona je naštěstí ale natolik adaptabilní, že to zvládne i bez tohoto postupu, akorát to může trvat trochu déle.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2007 00:52 
Offline
Forďák

Registrován: 01 říj 2006 12:18
Příspěvky: 188
Bydliště: nýřany
mam problem s pp od smacha.musel jsem odpojit pp od řj a když jsem chtel napojit zpět tak mi to začalo blbnout.pp mi naskočí ani neotočím kličkem.když otočím kličkem tak se pp podsvíti ale nic nemeří jenom je tam pořad "ford escort 1,6".tak jsem to znova odpojil, znovu napojil a bylo tam to same jenom tam nesvitilo ford escort ,ale bylo tam 6 černých čtverečku.nevite nekdo co s tim?

_________________
escort combi 1,6 16v(L1H) 66kw zetec r.v.7/97 klima, okna v el., LPG(už je polovina holandského systému nahrazena našim systémem) dovoz NL.PP od smacha(funguje pri prepnutí do plynu ale ukazuje nesmyslnou spotřebu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 00:16 
Offline
Nováček

Registrován: 22 srp 2005 19:58
Příspěvky: 25
ja uz chci taky PP :cry: :cry: :cry:

_________________
Ford Escort Cabrio 1.8i 16v Zetec, 85kW - 115PS, 195/50R15 Enzo Cup. modra je dobra....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Narusti spotrreby
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 20:31 
Offline
Nováček

Registrován: 23 říj 2007 13:15
Příspěvky: 4
Bydliště: OVA-Metan City
MAm dotaz..kamarad ma fiestu 1,4 16v A zvysila sea mu najedou spotreba...z 8 na 13l ...vim,ze uz chladneji a tak...Ale zase takovy rapidni narust spotreby nemuze byt ne?

Nemuzu to byt treba ridici jednotkou?

_________________
Ford Eskort Combi 1,6 16V Zetech r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 08:22 
K_1: tvůj dotaz patří spíše do tématu spotřeba.

Teď můj dotaz: chystám se do auta instalovat jsmachův palubní počítač a nemám v tom úplně jasno. Moje auto pravděpodobně mělo immobilizér, který je ale nyní vyřazen z funkce. Mám tedy PP zapojit jako když mám ŘJ s immobilizérem nebo jako bez immobilizéru?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 08:52 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
K_1: Velmi podobný případ se řeší zde, tak tu máš zdroj inspirace.
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=13608

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 16:56 
Lucky píše:
Teď můj dotaz: chystám se do auta instalovat jsmachův palubní počítač a nemám v tom úplně jasno. Moje auto pravděpodobně mělo immobilizér, který je ale nyní vyřazen z funkce. Mám tedy PP zapojit jako když mám ŘJ s immobilizérem nebo jako bez immobilizéru?


?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: for DJ Funny
PříspěvekNapsal: 29 lis 2007 11:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
jsem tu, co by jsi chtěl?

Už jsem promyslel funkci zásoby paliva, tankování a dojezdu (vše se stávajícím jedním tlačítke, a bez čidla v nádrži) přes prosinec a leden to zkusím doladit a na jaře vypustit upgrade, ale nic neslibuji.

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2007 11:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
lucky, pokud jsi měl imobilizer (v klíčku) tak ho máš asi pořád, nějaký dodatečně montovaný alalrm s imobilizerem na dálkové ovládání neřeš.

můžeš taky využít připojení přímo na vstřikovač v motoru(to je ale dost blbé, z jednotky ECC máš všechny dráty tažené společně)

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2007 23:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Nazdar Jirko, konečně jsi tady :-) Mohl bys mi prosím přeposlat ten mail jak nastavit tu signalizaci světel? Pořád mi nic nepřišlo, ani s tím PP. Díky

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2007 16:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Tak jsem Jirko zkusil jak přesně mi to měří po tom nahrání těch nových konstant a ještě pořád to není ono. Mám k dispozici jen 7 posledních tankování a vychází to přibližně 4l na jednu nádrž víc. Tedy PP měří víc. Každopádně případný update bych chtěl až budu mít k dispozici tak 15-20 nádrží.

A ještě dotaz: Jak jsi psal o tom dojezdu, tak to bude Upgrade? nebo Update?

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2007 21:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 22:35
Příspěvky: 234
Bydliště: Vrbno p.Prad.
ok, až zjistíš odchylku, tak to dokalibrujeme (nepočítej rozdíl na nádrž, to je nepřesné, sčítají se chyby tankování). Natankuj plnou, vynuluj PP a pak postupně tankuj (není třeba do plné), zapisuj stavy a až budeš tankovat naposledy, tj. třeba 10. tankování, vem zase do plné. Pak zjistíš rozdíl mezi tankováním a údajem z PP s velkou přesností.
Ten dojezd, pokud to půjde na atmelu celé nacpat, bude jen změna programu (výměna Atmelu kus za kus).

Ještě dotaz, už jsme prováděli změnu konstant na tvém PP?

_________________
Ford Escort 1.6 16V, 1997, 5dv. hatchback, ABS, klimatizace, př.okna v elektrice, palubní počítač vlastní konstrukce (viz. mé www stránky)

Ford Mondeo combi 2.0 TDCi 96kW, 2006, verz. Trend

kontakt na smachj@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2007 21:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já tankuju skoro vždycky plnou a zároveň s plnou nádrží vynuluju PP (před vynulováním samozřejmě všechno zapíšu + mám doklad od tankování)

Ano změnu konstant jsme už prováděli. Myslím, že to bylo o 20%

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pp
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 08:45 
Offline
Nováček

Registrován: 02 črc 2007 20:44
Příspěvky: 26
Bydliště: vsetin
nevite někdo jestli ten pp od jsmacha bude vunkovat v mondeo 1,6 zetek 98 :lol:

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.6 16 V ZETEC r.1998
FORD MONDEO COMBI 1.6 16 V ZETEC r.1998
FORD GALAXY II 2.3 DOHC 16V r 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 01:45 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Tak jsmachovi napiš a budeš to mít s první ruky

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz