fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2007 21:00 
Na desce altíku? A kde to tam najdu? Regulátor je tam na 3 šroubkách a je připokenej nějakým konektorem,který jde někam do altíku a pak asi na šroubek a pak přez očko po kabelech k baterce. Ještě je tam nějaký slybý drátek jen konektorem nasunutej na nějakým šroubku.Nevím kam vede? Není to k otáčkoměru?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2007 23:18 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Na diodový blok se dostaneš po rozebrání alternátoru . Spíš bych to vyděl na mechanickou závadu , když tam něco cinká . Možná zběrné kroužky .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 09:22 
Offline
Forďák

Registrován: 20 zář 2007 15:51
Příspěvky: 63
Bydliště: Spáňov
ten tenkej drát z regulátoru je na kontrolku.

_________________
TRANSIT 2,5D 51,4kW r.v.99 bixenony centrál na d.o. el. okna s dovřením po zamknutí ,AR Kenwood ,DVD ,LCD-TV .Parot. ESCORT 1,6 16V zetec ghia Kenwood ,čistý seriák pro ženu-už prodán a koupeno TDI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 15:08 
Ještě mě napadlo,jestli by nemohl být někde nějakej kabel uvolněnej nebo kontakt špatnej.Mohl by odejít regulátor po 14 dnech? To se mi moc nezdá???? :-( Zatím díky za rady.Jdu vykopat svýho miláčka ze sněhu a nějak ho dopravit do garáže.Zatím díky.Kdyby Vásm něco ještě napadlo,tak sem s nápady na co ještě mrknout.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 15:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
mě se stalo že jsem měl vyšroubovanou matičku na šroubku kterým je sešroubován altík a ten šroubek cunkál o lopatky chlazení.

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 15:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Zkontroluj kabely na altíku. Ten tenký je ke kontrolce a zároveň budící,tzn,že pokud nemá kontakt,nezačne altík dobíjet.
Pro jistotu zkontroluj i kostření baterie,většinou jde kabel k uchycení startéru.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 19:49 
Na altíku je taková malá černá kostka (cca 2*2*2 cm).
Je přidělaná šroubkem k statoru a z druhé strany jde z něj někam do altíku kablík.Nevíte co to je,případně jaké by to mělo mít hodnoty? Momentálně nabíjím baterku,abych se dohrkal do garáže.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 02:14 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Jestli je ta černá kostka přišroubována k zadnímu víku , tak je to odrušovací kondenzátor

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2007 14:08 
Jsem z toho auta volaký zmetěný. :-? Napětí se mi drží kolem 11,5V a kontrolka dobíjení nic.Jen když jde na volnoběh,tak tu a tam problikne.Hejbal jsem kabelama,ale marně.Když přidám plyn,tak napětí nic.Pořád se drří doe.Když vypnu motor ,tak na baterce napětí narůstá. Nejde mi do hlavy co s tím může být.Ještě zkusím proměřit kabely.No snad neodešel regulátor.Je tam teprve chvíli.

Jinak zatím díky za rady.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2007 15:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 12:20
Příspěvky: 75
Bydliště: Brno
Mad Bob píše:
Napětí se mi drží kolem 11,5V a kontrolka dobíjení nic.Jen když jde na volnoběh,tak tu a tam problikne.Hejbal jsem kabelama,ale marně.Když přidám plyn,tak napětí nic.Pořád se drří doe.Když vypnu motor ,tak na baterce napětí narůstá.

Jak už tu někdo poznamenal, mohly by bejt proražený diody v altíku - to taky může bejt důvod proč ti odešel ten minulej regulátor. Chtělo by to změřit jestli nemáš na + střídavou složku. Dělá se to tak, že vezmeš voltmetr, dáš ho na střídavý napětí a mezi + na baterce a + na voltmetru zapojíš kondenzátor. Nebo by ještě mohly být v tahu uhlíky a/nebo ty sběrný kroužky (teda doufám, že je to stejný jak na Rapidu, páč na escu sem do toho ještě nevrtal..)

<humor>Když vidim v tvym podpise ten elektrickej cirkus :wink: tak těch 11,5V je docela ok </humor>

_________________
Obrázek Ford Focus 2.0i :: 130 PS :: Magnum grey


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2007 20:55 
Tak to nevím.Zkusím to nějak proměřit.Nevíte někdo jaký hodnoty mají nít ty diody??? Kroužky vypadají v pohodě, kabely a kontakty taky, snad jen ty diody.Uhlíky by měli být dobrý.Jsou cca 1 cm-Je to 2-3 týdny, kdy jsem měnil regulátor.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2007 21:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
diody ti nesmějí z jedné strany propouštět. Vždycky jsou ne jedné desce 3 plusové a na druhe desce 3 mínusové. pokud máš digiměřák tak je tam funkce na proměření diod.

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 19:28 
Vypadá to na diody. Kde se dají sehnat,případně celý blok? Altík je Magneti Marelli. Typ A127-70 G4x2A 86AB10300NA . Kdyby jste náhodou někdo měl diodový můstek za rozumnou cenu ...... prosím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 19:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 dub 2007 16:32
Příspěvky: 101
Bydliště: Vsetínsko
dioda stojí cca 90 kč, blok asi zhruba 1200 kč, to jsou ceny na starší MK IV. Já to kupuju ve Zlíně což je pro tebe asi z ruky ale měl bys to sehnat v každém Bosch servise aspoň ten diodový blok.

_________________
Ford escort mk IV 3 dv.
1,6 D po renovaci
Suzuki Bandit 600 N
Nově Mondeo 2.0 TDCI 96 Kw 5 qalt sedan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 02:23 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Radši se pokus sehnat alternátor od Bosche , Magnetí- Marelli moc nevydrží . Alternátor pro Forda dělá taky .http://www.magneton.cz, jestli se jedná o kvalitní výrobek ale netuším

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 07:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Vzhledem k tomu že Magneton a Bosch jedno jsou tak kvalita je stejná...s tím Magnetti Marelli je to pravda.....zadní ložisko jehlový většinou po smrti...vnější sběrací kroužek vydřenej od uhlíku až na morek....italská kvalita....jestli máš tyhle symptomy jako měl zatím každej tenhle taloš, tak ho zahoď jako to dělám já (hážu je do sudu na šrot ). i starší magneton je stokrát lepší.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dobíjení
PříspěvekNapsal: 01 pro 2007 16:31 
Offline
Forďák

Registrován: 04 bře 2007 21:08
Příspěvky: 86
Bydliště: Plzeň
Zdary lidi potřeboval bych radu. Při sešlápnutí brzdového pedálu se mi nepatrně rozsvítí kontrolka dobíjení.Když brzdim nebo mam nohu na brzdě tak se mi rozsvítí. Ve dne to není vydět ale v noci jo protože se rozsvítí jenom trochu. Nevíte v čem by mohl bejt problem??? Mam dojem že se mi to někde skratuje ale nevim kde v eletrice se moc nevyznam. Díky za rady

_________________
Ford Escort 1.8, 115PS, r.v 98, Benzín, tmavě modrá metalíza,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2007 18:49 
asi studenej spoj v pojistkove skrini.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2007 19:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
Je to nejpravdepodobnejsi, ale brzdy maji posilovac, ktery vycucne vzduch z posilovace do motoru, sani me na volnobeh se snizi otacky nepatrne.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2007 20:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 úno 2006 21:26
Příspěvky: 218
Bydliště: morava - Hradiště
Vyzkoušej sundat konektor/ ten tenký drát toje buzení/ od altíku pročistí ho a něčím prostříkni co se hodí na kontakty a možná bude po problému

_________________
Ford Mondeo 1,8 zetec ghia HB silver r.v. 97 /taky už historie /
Skoda Octavia 1,9TDI chip asi 84kw ambiente r.v. 2001 modrá metla
Ford Escort 1,8TD 66kw combi red r.v. 94 / Teď už minulost ,dobře sloužil /


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz