fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 13:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 07:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 črc 2007 14:07
Příspěvky: 96
Bydliště: Velvary
Promiň že otravuji tady ale chci se zeptat jestli máš ty zámky?? A jinak s tim jezděním to asi nebude problém, problém bude to sladit, aby to jelo dobře nebo alespoň slušně.

_________________
Ford Fiesta 1.8 XR2i 16v (130 Hp), rok výroby 1994, nový 16" kola O.Z.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 10:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Zapomínám, resp nestíhám, budu mít asi jen ten jeden, snad pravej... Kdyztak SZ, ICQ, mail... nekde me tak ve ctvrtek, patek zkus, do ty doby se do garaze urcite nedostanu...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 21:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak bylo nutno otestovat tu bílou věc venku... no je to studený, mokrý... aspoň že to nesmrdí... Moje krásné letní sjeté pneu na tom vůbec nefungujou, mokrý slicky se projevily jako lepší alternativa. Už objednávám zimáky.

http://www.youtube.com/watch?v=-QUnqpIILPI
http://www.youtube.com/watch?v=EAUNihBx88c

a už v sobotu opravena závada: asi ohlej náboj LP kola a ložiska v pr..., jeden náhradní komplet jsem měl ale kdyby se někomu válel doma, rád koupím, bojím se dát do tohohle nový ložiska, už původně to bylo z bouchlýho auta. Stejně jako bych rád zadní sériový pružiny, viz "koupím" v inzerci.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 22:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
to první video je divné ani tam nejde slyšet omezovač :-D :-D

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 22:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Hm, tak ta první jízda na suchých slickách - to bych dnes měl možná se svým kostitřasem šanci :-D A to druhé video je jak kopie z jedné plochy dnes u nás, akorát není bohužel tak velká, člověk si tak nezablbne. Je tam ale pár křižovatek mezi halami, tak je to "techničtější" :-D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 23:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Já hlavně zápasil s tím že nic nevidim.... Asi se na zimu vrátí do auta topení a hodim tam i vyhřejvaný přední okno, který se mi válí v dílně. Takhle poslepu nejsem zvyklej a hlavně se bojim to někam poslat.
Na slalomu jsem rozhodně nic nepředvedl, na tomhle povrchu jsou koně k ničemu a vítězí cit + dobrý gumy.
Ta plocha je taky kus letiště, neříkám že tu nikde nemáme nic techničtějšího, ale nejsem blázen se tím někde chlubit :-D Tohle je spíš ukázka toho přiblbýho počasí.
Předpokládám že si v pondělí vyzvednu nokiany a začne svítit sluníčko, nedivil bych se kdybych v sobotu potřeboval v hoškovicích suchý gumy :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 lis 2007 23:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To jo, takhle odlehčená kára na zimu moc není - aspoň to vyhřívané sklo to chce, abys nemusel odmlžovat hadrem :-) Anebo rachitického spolujezdce, ale to už by pohnulo váhovou bilancí auta :-D
Na těch videích je vidět, že se u vás postupně oteplovalo a nejspíš do sněhu i pršelo, dělalo se z toho takové to vodnaté mýdlo, co? To je hnus, u nás pěkně celou dobu sněžilo a já se zase trochu vyřádil :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 lis 2007 08:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Milosu, sem rikal, ze mas u mne dvoje zadni pera, vyzkousej a uvidis.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2007 23:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
zde je auto řekněme normální :D
Obrázek

a tady už trošku offroad, ne, skutečně se nevrhám na rallycross
Obrázek

tu nějaké pružiny...
Obrázek
ty první byly na autě dosud, druhé půjčené od futyho téměř stejné a třetí sériové xr2i - na autě nyní

háček je v tom že "tjůningové snížené" pružiny, ač od řekněme slušnýho výrobce jsou sice snížené, ale nikoliv tvrdší jak by člověk předpokládal, ale naopak ještě značně mekčí. Téměř milimetr na průměru drátu, což je sakra rozdíl, nějakou zásadní změnu v použitém materiálu bych nehledal a když tak zas ve prospěch fordu. Výsledek byl tedy takový že výška po mírném doladění předku přijatelná, ale je to měkký a vzhledem k tomu že mi lehce lezou kola ven tak to prostě při propružení škrtá, a to takovým stylem že to ničí gumy i blatníky. Vrátil jsem se tedy k origo XR2i pružinám které jsou podstatně tužší, ale také vyšší. Vzhledem k odlehčení auta je to skutečně offroad. Doufám že napadne nějakej sníh a budu tam muset dát zimáky který jsou větší. Odjet tenhle víkend na slickách zbytečně o 5cm vejš by mě naštvalo.

Do soboty je v plánu ještě instalace topení, po víkendu začnu silně řešit podvozek a nastavitelnou výšku.

Děkuji tímto futurovi za zapůjčení pružin a nyní již vrácených destiček :wink:

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 08:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nerikej mi, zes to takhle rychle stacil namontovat a vyzkouset, ziram. To srovnani je fakt zajimavy kdyz jsou takhle vedle sebe. JKinak kdybys chtel jeste nejak experimentovat flexou, tak ty seriaky klidne kuchni. U tech sportovnich, jo jsou mekci, ale sednou si vic, ty konce se oprou o sebe, takze peruje jen stred, kdyz k tomu jsou tuzsi tlumice, mne to zase nepripadalo tak mekky. Ale zase jsem to nemel na race.
Ta Fiana Niva je hezoucka, muzes vyrazit na hory.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 09:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Taky ziram :-D Ale v sobotu potřebuju funkční auto no...

Jj, ty "snížený" tedy měkký si víc sednou, ty moje červený jsou +- úplně stejný jako ty tvoje akorát že je na nich barva, a na té je krásně vidět jak ty krajní závity seděj na sobě.

Tady bych se vcelku nebál použít flexu, dole to stejně nemá rovnej závit ani dosedací plochu, ale: ty pružiny maj na tlumiči úplně minimální předpětí. Pokud bych je tedy říznul vznikne mi tam přibližně stejná vůle. Potom když se občas vyskytne zadní kolo ve vzduchu, sem tam i obě, nevěřím že se pružina vrátí zpátky do misek, nebude mít důvod.

V zásadě několik variant řešení:
-coilovery :-D
-coilovery v domácím provedení
-nechat navinout progresivní pružiny ale ze silnějšího drátu
-"rozšířit" spodní uchycení tlumiče tak aby se tam vešlo řekněme 5děr v různých výškách (navařit na nápravu větší úchyty)

tyhle dva extrémy jsou hrozný, buď na zemi a měkký, nebo vysoko a tvrdý...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 10:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hele a co:
1/ kratsi zadni tlumice
2/ Tlumice jako cerveni Koni se spodni miskou volnou, slo by udelat nekolik drazek v ruzny vejsce na ruzny dylky pruzin
3/ posunovani horniho domecku tlumice v kastli, to by se ale muselo varit.
Mne teda jako optimalni pripada 2, jenze nevim o jiny znacce tlumicu nez Koni, ktera by mela takhle resenou misku a zaroven nahore sroubovaci oko.

Jo, jeste moznost pouzit vzadu tlumic z jinyho auta, nahore bez oka jen s trnem, tam by se to posunovani v domecku mozna resilo lip.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 23:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Já mám teď vzadu nějaký Kyaby či jak se to píše a spodní miska je tam taky jen nalisovaná. Dozadu by měly jít bez problému přizpůsobit z feldy - a ty se daj sehnat jetý závodní v našich podmínkách. Asi zkusím nějakej experiment, nebo dostane k vánocům AVO či GAZ a bude...

A nějaký novinky:
MegaSquirt vlastně hotovej, teda HW, až na jeden tranzistor na ovládání volnoběžnýho ventilu kterej musím koupit jinej - nepojedu to přes relé, ale rovnou z jednotky.

Chybějící součástky tam pro moji aplikaci nebudou třeba, většina je pro přímé řízení zapalování, což za mě bude dělat EDIS kterej se v tomhle směru jeví perfektně - jen jeden výstupní signál pro jednotku, a jeden vstupní signál.
Obrázek
Obrázek

Konektor pro připojení auta :-D a hadička podtlaku v sání. MAP se používá většinou jen jeden a to ten uvnitř, vedení hadičkou tomu údajně do asi 2m délky vůbec nevadí. Případně lze samozřejmě použít externí MAP. Tahle MS2 - V3 umí i MAF případně kombinaci MAF-MAP pro různé otáčky a zatížení.
Obrázek

Konektor ke kompu a diody... 1. bliká (tak od 2000rpm už pro oko svítí) v rytmu vstřiků. 2. obohacení při studenym motoru a 3. obohacení při akceleraci.
Obrázek
Obrázek

To samozřejmě není vše co to umí ukázat. Vše je možné jet online na PC tedy noťas, případně PDA. Kde to zobrazuje asi 8 budíků + hromadu věcí co se děje a samozřejmě je možné upravovat mapy a všechno kolem. Většinu i za jízdy. Tohle je vhodné tak pro ladění.

Pak je možnost zabudovat do palubky 2 řádkový LCD kterej postupně roluje všechny údaje, pokud je něco mimo nastavenej "normální" rozsah tak na to upozorní.

Další varianta je asi 5" x 3" LCD dotykovej displej. Což v podstatě nahradí celou palubku. Spousta možností zobrazení úplně všecho a navíc se dá pomocí tohoto i něco trochu ladit bez PC. Na mapy se ale tekhle nedá.

Samozřejme původní budíky můžou zůstat. Asi určitě nechám tacho, otáčkoměr má fiesta jen do 7mi, uvidím jak se bude tvářit "za rohem". Ale neplánuju točit žádnou zběsilost, max tak 7200-7500. Omezovač tahle jednotka umí vcelku hezky... 1) "spark retard" tedy snižuje předstih v nastavitelných intervalech 2) "fuel cut" asi jasné... V praxi se tedy nastaví spark retart řekněme od 7300 postupně do 7500, a když tomu člověk nedá pokoj tak v 7500 fuel cut...

Zbývá dodělat adaptér pro sériovou kabeláž motoru, což by neměl bejt problém. Pak už to "jen" naladit :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2007 08:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Boze, co je zase tohle, to abych si vzal studijni volno jen abych pochopil zakladni veci. Teda vypada to hezky, kdysi mi upadnul na zem tranzistorak, uvnitr vypadal skoro stejne, jsem moc zvedavej, jak to ozivovani bude pokracovat, mas muj obdiv.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2007 14:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 říj 2006 11:00
Příspěvky: 24
Bydliště: Praha 9
Pokud se nemýlím tak stavitelný podovzek dělá KW nebo Weitec na fiesty MK IV, ale použít by měl jít i na MK III. Je to sice jiná cenová relace, ale zas ty KW dělají 3 varianty: nastavení výšky, nastavení výšky a tuhost a nejdražší nastavení výšky, tuhosti a komprese...

Já mám na fiestě komplet podvozek s pevným snížením od firmy Supersport 60/40 a sere mě, že nedělá někdo víc. Pořád je to vysoký :twisted:

_________________
Fiesta futura MK III


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2007 18:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Futy zbývá ještě otázka zdali já sám tomu dostatečně rozumím :-D

KWčko mi přijde drahý na to co to je. GAZ i AVO jsou za vcelku normální peníze a v anglii to jezděj desítky spokojenejch lidí. Na zakázku tady od HP nebo Protlum to vyjde dráž, ale taky kvalita. MkIV nevím jak předky ale zadek je řešenej trochu jinak.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2007 21:20 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Dneska se trošku závodilo...

A můžem vyrazit :-D
Obrázek
Nene, nezbláznil jsem se, jen od té doby co nám trošku vyrostl transit s ním nejde zacouvat do garáže s vlekem :wink:

Maličko tříkolka... v galeriích CWC jsou fotky kde mám kolo 10cm ve vzduchu :D Že by tou vejškou? :D
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Ještě video: http://www.youtube.com/watch?v=U3JOqHDrKZM

Vcelku paráda, v ranních jízdách na sněhu jsem byl 4. celkově mezi samejma EVO8, 9 a Imprezama :D Nakonec 11. celkově, 4. do 2l. Škoda že to tálo, odpoledne jsem přezouval na mokrý. V jízdách kde pískaj gumy jsou to Nokiany W.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 08:29 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
To uz je jak na letisti, na stojanku to dotahne jesterka.Hezouckyyy, fakt jo, co si pohrat s nastavenim stabiku, uplne to trikolku pri tyhle konstrukci nikdy nevyresi, ale urcita moznost doladeni tam je.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 11:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Futy, zajímavý je že nemůžu říct že by to sedělo blbě... Na těch zimákách je to vcelku fuk, na slickách se to výrazně naklání, ale neprovede to žádnou blbost. Myslim že v tom videu je akorát v jedný zatáčce vidět jak jde auto zjevně po 3 ven. Teď je jednoznačně problém v tý převařený zadní nápravě která je tvrdá na krut, stejně jako zadní péra jsou vzhledem k odlehčení "tvrdší" než předek. Věřim že přitvrzením předku a snížením celýho auta se to začne chovat podstatně lépe. O přitvrzení stabíku vcelku neuvažuju - zadek spíš udělám ještě jednu nápravu která nebude tak tvrdá, stabík tam není vůbec, a vepředu přitvrzovat nechci kvůli ztrátě na vnitřním kole...

Ono to kolo ve vzduchu nic strašného není, znám spoustu favoritů a felicií který to dělaj furt a jede to super. Lepší 3 co seděj, než 4 který kloužou...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 11:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Aha, ja zapomnel, ze mas zadfek pritvrzenej, mozna na takovejhle povrch by to uneslo i vylozenou serii a jeste bez stabiku, kdysi jsem ho na zimu vyndaval.Ale trikolek je mraky a jsou to i fabricky auta, kde tomu vyladeni muzou dat podstatne vic. Takze hlavne, ze z toho mas dobrej pocit, vo tom to je.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz