Technicky... No jak říká angličák, udělat jde vše, je to jen otázka času a peněz. Napasování motoru do kastle mk3 by asi s pomocí flexy, svářečky a nějakého materiálu asi ještě jakž-takž šlo, samozřejmě k tomu motoru musíš mít veškerou elektriku a bižuterii, kterou potřebuje k chodu. On ten motor není ani čistokrevnej Ford, tuším, že ho dělali s nějakýma japoncema. Má zajímavou fíčuru (pokud se nevysere) - variabilní časování ventilů. Jinak ale myslím, že bude mít úchyty a napojení na převodovku kompatibilní se Zetecem, ale to odhaduju.... (Puma je taková převlečená Fiesta a i do Pumy se dával 1.4 Zetec) V tom by mohl být trošku kámen úrazu - jestli to půjde napojit na stávající převodovku, skoro bych se bál, že nepůjde a pak bys potřeboval i převodovku, příslušné poloosy a kdovíco ještě.
Homologačně ti to samozřejmě nikdo neschválí, do auta z období 80-86 dát motor z konce devadesátých let, to asi neprojde.
Podle mě je to moc drbačky s nejistým účelem a výsledkem. Takhle do té mk3 nacpat nějakou dobovou V6 z Capra, to by bylo jinačí kafe
(ovšem jak by se na to ten předohrab potom ksichtil, to nemám tucha)