fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Teplota motoru
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 08:53 
Ahoj vsichni, tak jsem si procetl fora s timto tematem a jsem ponekud v rozpacich.
Muj problem je, ze rucicka teploty motoru se nedostane s bileho pole ani po ujeti vetsi vzdalenosti, jen ve zcela vyjimecnych pripadech vyleze tak 2mm nad tuto hranici (mesto, zacpa, jizda do prudkeho kopce na dvojku apod.). Topi to rychle cca po 1km je vzduch z ventilatoru uz vlazny a topi po 3-4km. A trapi me i vyssi spotreba - pres 10l, což dle názorů ostatních včetně technika od Forda hodne. A to se snazim jezdit usporne.

Kde je pricina? Lze to nejak jednoznacne urcit nebo musim zacit metodou jedna vymena za druhou

1) Teplotni cislo motoru (ktere? Pro ŘJ nebo budík)
2) Termostat

Díky za každý názor :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 09:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
presne tohle mi delalo taky a byl to termostat. jak je to znat i na spotrebe, tezko to bude cidlo

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 09:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
M. píše:
presne tohle mi delalo taky a byl to termostat. jak je to znat i na spotrebe, tezko to bude cidlo


jo jedine ze by to bylo cidlo pro RJ

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 09:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
to by ty cidla musely bejt blby obe, kdyz to ukazuje i malo na budiku, takze bych zacal tim termostatem

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2005 09:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
vdienelt : dg. termostat.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Termostat
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 09:01 
Tak jsem vymenil termostat (cca 30minut i pro laika, totiz me) a vse je OK . Rucicka se ohreje o poznani rychleji a udrzuje se mezi O a R. Ted jeste uvidim, co to udela se spotrebou. Vsem diky za radu :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 13:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Zdravim všechny, já mám ručičku trvale na M. při nějakým větším popojíždění mezi semafory nebo když motor ženu do otáček vyleze mezi R a M( Mám tam napsáno NORM odshora..)je to ok?? nebo mám dát nový termostat?????Ten skok ručky (otevření termostatu) tam nějak znatelně nepozoruju a na to M se to dostane tak po 3-4km. Díky za rady jestli s tím mám něco dělat nebo je to OK. Taky by to mohlo přidávat na spotřebě, kterou mám víc než 10l/100km..jak jsem tu četl..dík za rady...

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 10:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
V chytré literatuře se tvrdí, že by ručička měla být uprostřed nápisu (bez rozdílu modelu), tedy v Tvém případě mezi O a R. Výměnou termostatu určitě nic nezkazíš, nicméně bych ještě zkusil (aby se eliminovala chyba teploměru), v jaké poloze ručičky se Ti zapne větrák. Já bych v Tvém případě tipoval, že by to mělo být někde mezi N a O, příp. N. Pokud to bude tak, vyměň termostat, pokud bude ručička níž, kecá budík.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 15:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Mno mne ukazuje rucicka taky mezi OR, jenze ja mam napis NORMAL, cili mi nevyleze ani na pulku a termostat mam novy... fakt je, ze neni jeste moc teplo a ze jezdim v klidku kolem 2000 rpm.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2005 15:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
M. píše:
Mno mne ukazuje rucicka taky mezi OR, jenze ja mam napis NORMAL, cili mi nevyleze ani na pulku a termostat mam novy... fakt je, ze neni jeste moc teplo a ze jezdim v klidku kolem 2000 rpm.

Přesně tak mně. Termostat otevírá určitě tak, jak má, testoval jsem ho v hrnci.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 17:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
Právě jsem koupil v Auto Motol Beni termostat s označením 948M 8575 AA a je na něm vyraženo 92° C.... Tak nevím

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 18:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Na mém původním termostatu Motorcraft bylo:
928M-8575-AE, 88-102, dále 88°C

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2005 19:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Jenom doplním zajímavou zkušenost - dřív jsem tu psal, že se mi s termostatem Calorstat(vyraženo 88°C) v zimě motor skoro neohřál a netopilo to dost. Vyndal jsem ho tenkrát a proměřil - 78°C otvírání, což je strašně málo. Dal jsem tam místo něj Motorcraft s údajem 88°C(ten se otvíral správně), motor se pak ohřál dřív a začalo to topit líp.
Ale to nejdůležitější - znovu jsem teď změřil ten Calorstat a ejhle - otvírání správně při 89°C. Takže nějak blbne(drhne?) a otvírá se podle nálady - někdy správně, jindy dřív. Takže na to pozor!

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz