fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: tahlo prevodovky FIESTA92
PříspěvekNapsal: 13 pro 2007 15:54 
Offline
Nováček

Registrován: 05 pro 2007 16:01
Příspěvky: 17
Bydliště: Ústí nad Labem
ahoj vsem, vcera mi prasklo tahlo na prevodovce...netusite cenu novyho? nemate nekdo doma navic? da se to vymenit doma na kolene? pokud s tim mate nekdo zkusenosti, nemohl byste mi popsat vymenu.... ve fordu to bude asi pekne drahy, takze udelat to na kolene by se mi hodilo....predem diky
Obrázek

_________________
Fiesta 1.8 77kw; 1992, 3.dver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 pro 2007 23:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
asi bych nějaký našel, pokud se ti neozve nikdo z tvého okolí... ale myslim že koupíš na vrakáči levnějc než za cenu poštovnýho odě mě

jestli nejseš úplně levej tak to máš za 10min vyměněný s úplně základním nářadím

btw máš 92 1,8 zetec 105k? to se moc nevidí, snad ještě míň než moje oblíbený 130k

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2007 08:09 
Offline
Nováček

Registrován: 05 pro 2007 16:01
Příspěvky: 17
Bydliště: Ústí nad Labem
jj, mam 1,8 ZETEC 105k 92, ale koupil jsem ho v hroznym stavu, takze to potrebuju davat do kupy... potrebuju odjet 25.12. na hory a stalo se mi toto s tim tahlem. Ozval se mi jeden clovek z ostravy. Za kolik bys mi to prodal včetně poštovnýho?Odkud se k tomu dobře dostanu? pod autem? z vrchu nic nevidím :( ( mam ještě favorita a tam to mam přímo před očima. PS: zavidím Ti tu XR2i :)

_________________
Fiesta 1.8 77kw; 1992, 3.dver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 pro 2007 08:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Idealni je sundat air box, potom to mas jak na taliri. Je tam jeden jistici sroub v oku, matice tusim 10 a 13, ten vyndas oko vytahnes, das novou paku a mas to.V zasade by tam mela jit i paka z kazdy BC prevodovky, tudis i Esco.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2007 10:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Futy na starejch escortech je fakt navařená, jednu takovou mám doma, ale novější to budou mít třeba stejně.

Kdyby to po povolení nešlo tak tam něco vrazíš do té drážky a sundáš v pohodě.

Birkov: odpovídal sem na sz

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2007 00:36 
Offline
Nováček

Registrován: 05 pro 2007 16:01
Příspěvky: 17
Bydliště: Ústí nad Labem
tak jsem se dneska pustil do pripravy.... dopadlo to hrozne... zasekl jsem se na vyndani airboxu- zarezly sroub a nedostatek naradi.Zitra bude pokus c.2 ;) . Vypada to, ze vse bude v pohode...spojkovy lanko je nejspis OK, ted zustava otazka, jak je na tom samotny tisicihran...

_________________
Fiesta 1.8 77kw; 1992, 3.dver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2007 09:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Milosu, ja to navareny na RST taky mel, myslel jsem, ze je to bastl, protoze hnaci kolo na 5 bylo taky vareny pac melo osoupanej tisicihran. Takze je to normal, no dobra. Ale ten tisicihran na pace by mel vydrzet hodne, mela by stacit vymenit jen paka.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2007 19:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
páku jsem ti dnes posílal

Futy koukal jsem na to a mám teď v autě tu navařenou. Ta fiesťácká má tisícihran a páku ovládající ax ložisko napevno pokud se nepletu, a vyndavá se tak divně vnitřkem. To RST S2 i XR3i mk4 co mám ji má navařenou, a naopak na šroub je tam to účko co ovládá ax. ložisko, tedy vytahuje se to nahoru po odšroubování toho odlitku.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 08:26 
Offline
Nováček

Registrován: 05 pro 2007 16:01
Příspěvky: 17
Bydliště: Ústí nad Labem
tak se mi vcera konecne podarilo vyndat torzo stareho tahla. Vse jsem delal na parkovisti po 20.h pod svitem displeje me MDA III ;-) . Na povoleni sroubu, ktery drzi air-box, jsem malem nechal vsechny zbytky nervu :) byl dokonale zarezlej, golou jsem se k nemu nedostal, prstynek i otevreny klic uz na hlavicce prokluzovali... nakonec jsem ho "trosku" proklepal,nasadil orech na sroubovak a zazrakem to povolil :)- woala,konecne jsem videl na tisicihran. Vsem diky moc za rady a VELKY DIK Milosovi za vytrhnuti trnu z paty.

_________________
Fiesta 1.8 77kw; 1992, 3.dver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 10:08 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Milosu, presne jak rikas, asi je u toho RST z fabriky uz jina konstrukce. Tezko rict, co je lepsi, o tom, ze by prdlo to navareny vypinani loziska spojky jsem jeste neslysel, zase to reseni u RST taky neni spatny, dal jsem tam normal provedeni a zatim ok.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 11:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Já to tam nechal protože se to blbě přehazuje, myslím že mají jinej průměr ty plastový ložiska co navíc nejdou vyndat :-D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2007 11:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ale jdou, jen se musej nejdriv opatrne rozhejbat, potom uz je to v pohode. Mozna by nekdy nebylo na skodu udelat z neceho treba i novy, trosku vule tam bejva, bylo by to na miru.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz