fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2007 12:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
No žlutý KONI sem porovnával akorát s Kyabama co jsem měl na druhym autě a byly úplně stejný... A když snížím jak potřebuju tak mi na KONI zbejvaly asi 2cm do dorazu, tudíž řekl bych že rozdíl akorát v tuhosti. Zdá se mi že koni na nejtvrdší byly co se tlumení týče možná i tvrdší než AVO taktéž na nejtvrdší. Co se dráhy týče... teď tam mám zimáky z focuse, tedy vysoký a velký na fiestu (nechce se mi ničit slicky na okreskách), v blatníku mám cca 3cm a velmi vyjímečně to mírně škrtá. (kola se mi nevejdou do blatníků) Tedy řekněme na těch 3-4cm se to odehrává i na rozbitejch okreskách.

Jestli jezdim na vlnitym... to je problém :D Slalomy jsou víceméně super hladký a pak tam je vždy pár hupů. Okruh krásně hladkej ale sem tam obrubník nebo retardér a potom je tam kus místa na tlumiči dobrej. No a CWC bude buď uklouzaný, vyleštěný na sněhu a ledu, nebo na suchu české silnice. Tedy hodně různorodý, ale na letních jezdim co nejníž i za cenu že si občas škrtne.

Mezera mezi pružinou a tělem? Odhadem tak 4-5mm, můžu změřit, nebo přijeď okouknout :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2007 12:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, snizim, jak potrebuju, to se ti ted krasne povida, ale jen pockej.....Teda kdybys chtel vyzkouset tu 2,25" pruzinu, 190liber a 14", tak klidne pucim. Ale to by asi na tebe bylo dlouhy jak Loovosice. Obavam se, ze kdyz mi po obvodu zustanou 2mm, tak budu rad, ale kdyz to funguje anglanum, tak proc ne mne.
Nejaka inspiracni cesta by se tutove sikla, stejne potrebuju prodebatovat x veci.Takze kdyby te to neobtezovalo, rad.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2007 20:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak v nejhorším ti bude škrtat pružina o závit... Přecejen ta pružina při stlačení nepůjde 100% přímo ale maličko se někde zkroutí, vybočí.

Na to abych mohl víc smížit budu na léto potřebovat "helper springs" takový ty krátký slabý... Aby mi tam nelítaly pružiny a furt to mělo předpětí.

Klidně se stav, ale možná lépe někde kde je možnost svezení, tedy třeba ty Hoškovice 29. Dlouhá Lhota u Příbrami 30.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2007 00:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
auta jsou na ježdění....

http://www.youtube.com/watch?v=-3d_uLMEihk

http://www.youtube.com/watch?v=OTOZw5Ux5GY

bohužel hnusné sucho a mráz :roll:

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2008 21:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
Parádně ti to jezdí. Přeju hodně zdaru při dalším vývoji kárky.

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2008 20:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Skoro nic jsem neudělal, ale nějaký novinky jsou...

"zlehka" přitvrzený silentbloky, teda gumový je to jen pro ten pocit, bejt motor natvrdo vyšlo by to málem nastejno. Do auta asi až s novym motorem.
Obrázek

A zatím asi největší tuning na autě :-D
Obrázek
Vypadá to blbě s oběma, ale na krásu to nejezdí.
Obrázek

když jsme u toho vzhledu: koupil bych nárazníky... ideálně z "futury" tedy kulatý. Nebo přední XRkovej. Samozřejmě levně páč na ně to nejezdí. Bral bych je i kvůli světlům, tohle je jak příprava na slepeckou hůl v noci...

a trochu jsem hnul s Megasquirtem, už by to mělo brzo jezdit s novou jednotkou

Btw: když budete kupovat plechařinu, kupujte origo nebo klokenhorm... napasovat brlinkry do těhle blatníků je porod...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2008 09:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak ten silentblok s tim zobackem na zadni zaves je bozi, ten original fakt vypada, ze kazdou chvili prdne,tohle by se mi libilo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2008 16:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Samozřejmě není problém zařídit... Ale cenu snad radši jen nejodvážnějším zájemcům. Uvidím až to vyzkouším, sériový jsou pro mě trochu mimo, ty co tam mám teď fungujou ale tohle bude lepší.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 22:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
bily blinkry.. zacina se mi to libit cim dal vic... za chvili budes jezdit s 150kg aparaturou:D ale timhle nic nepokazis.. jeste bych sel do bilych zadnich;) a XR2 kit.. je to sice vaha navic ale proste je hezkej:D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2008 23:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
:D a dneska sem to i umyl, jestli se nemýlím tak potřetí :-D

určitě nebudu investovat do něčeho jako jsou zadní světla...

bodykit mám, je v prodeji, široký lemy budou, ale problém toho kitu je v tom že neposkytuje víc místa pro kolo, což je věc kterou potřebuju. A hlavně to tam nebudu lepit a nejtovat abych to někde votunil o nějakou překážku... proto jsou na autě samý běžně dostupný levný díly. Prahy mi taktéž z praktickejch důvodů vaděj. Líbily by se mi na tom futura nárazníky s velkejma dálkama vepředu, ale nedovedu si to auto představit s nárazníkama v laku... Tohle je prostě krásně social edition...

Hnul jsem dneska s 2.0... ale času málo.

Co se ježdění týče - možná 19. CWC Huť, 26. Rally slippery Příbram a 27. autoslalom milovice. Všechny 3 akce volně přístupné, kdyby se někomu chtělo jezdit...

a jeden dotaz - k těm krásnejm blinkrům :-D proč na žádný mk3 fiestě neseděj světla? vůbec? máme tu i jednu zaručeně nikdy nebouranou, koupeno nový, stále první majitel a světla vůči kapotě a blatníkum neseděj, když seděj tak svítěj někam do háje... asi nemoc mk3

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 08:36 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak to je dobry.. byl sem s mladou taky nechat umyt jeji auto a nemel sem to delat.. odrenej naraznik, ryha pres ridicovy dvere a zadni dvere, jakysi ptaci hovno ktery dolu nedostalay ani kartace:D dava tomu holka zabrat:D

a zadni svetla sem myslel spis ironicky, je mi jasny, ze tobe to nejezdi na krasu.. ale za to to jezdi pekne svizne

fiesta s bodykitem vypada super ale mas pravdu ze ti neudela misto v blatnicich, az budu taky delat fiestu tak budu chtit minimalne predni a zadni naraznik.. ale to ma par let cas, s velkyma dalkama vepredu by to vypadalo trochu jako stary EVO

na 2,0 se tesim ale myslim ze to nebude o moc sviznejsi nez to co tam mas ted.. ale kazdej kun dobrej

jo a s tema svetlama to neni nemoc jen fiest ale fordu obecne.. na moje esco taky nepasujou

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 12:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak sériová 2.0 proti 1.8 130Hp zas takovej zázrak nebude... ikdyž krouťáku to má kus navíc... jenže to "sériová" tam je trochu navíc :-D

pude tam už z principu, když sem s tím začal... jde mi hodně o to pár věcí si na tom ještě zkusit

a taky spolehlivost řekněme, rád bych to auto "dodělal" a vrhnul se na další, přičemž tohle by mělo bezproblémově jezdit, udělanej motor a skříň je to poslední co tomu chybí. Ale je neuvěřitelný co si obě 1.8 najeto okolo 160tis nechaly líbit.

nepoženu to ale tak daleko jak jsem myslel, to auto má nějakej limit... ty koně tomu "stačej" mám spíš problém s přenosem

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 12:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak dvoulitr zni proste lip nez jednaosma.. sem rad ze s tema 1,8 mas dobry zkusenosti protoze bych taky rad aby mi to chvili vydrzelo

a jaky bude dalsi? ja bych nejradej videl zadokolovou fiestu s tim cossie motorem V6 co ma nejakych 200kobyl ze Scorpia.. to uz by s nejakyma tlustyma kolama melo mit trakci.. takovy auto bych chtel udelat i kdyby nebylo moje.. ale neni cas a penize

asi pujdes do nejake e30 predpokladam

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 13:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
zadohrab fiesta - V6 je na to nesmyslně těžký dopředu dle mého. To auto se vzhledem ke krátkýmu rozvoru a prd setrvačnosti kolem "Z" bude chovat nervózně. Ale nevylučuju tuto variantu s R4.

dost možná mk2 esko... je to lehký, sehnatelný jsou, ikdyž dráž, karosařina na to je stejně jako hromady dílů... To auto má styl a myslím že dokáže překvapit. Poskytuje to víc prostoru...

než e30 tak spíš 36, třícy bez rámu se bojím... ty auta maj něco do sebe. 325 e36 zkusit a jedinej rozumnej tuning toho auta je prodat a koupit m3 e36

něco z toho bude... pro bmw hraje to že je to použitelný už jako sériovka, mk2 je paráda ale za cenu hromady práce a finančně to vyjde jak ta m3, fiesta rwd je dostatečná úchylárna ale nejsem si jistej chováním toho auta. Ale představa social fiesty bez rozšíření bez čehokoliv letící bokem...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 13:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ja bych ten motor dal doprostred.. za predni kola.. tak jak maji DTMka motor posazenej vic do kokpitu.. ale je to kratky auto a v zatackach by se to asi pretacelo.. ale to zas dostanes do ruk

mk2 je hezky ale to fakt vyjde na stejno s tou Fiestou

bavorak je super ze s tim nemusis uz moc delat a e36ek jezdi hromada ale kdyz uz tak ford, netrhej partu;)

a posledni vec.. urcite by to nechtelo social verzi ale nejakej sirokej masakr at je to stabilni.. ja sem holt asi uchylnej na siroky auta

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 20:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak ono je otázka zda stavět další auto na stopu, nebo boky :D ve hře je i 4kola, třeba celica kolem ´90 st165 za pěkný peníze hodně schopný auto

pro mě je problém baworáků v jejich váze a trochu neohrabanosti, ikdyž třeba i asi dvoutunová M5 e34 mě docela přesvědčila... jsou to nejdostupnější auta těhle vlastností

motor posazenej ve fiestě dozadu nebude sranda, i zetec tam potřebuje pár cm na přepážce dozadu, a zbejvá tak 10-15cm který by se daly. Pak je otázka jak se popere vana použitýho motoru s nápravou a řízením. Pro moji postavu by bylo příšerný i to sedět o 20cm vzadějc, už do týhle fiesty se leze hrozně. Byl by volant v půlce dveří, sedačka na místě zadních málem, kříž ve dveřích... B sloupek bránící výhledu...

tím že to auto extrémně rozšíříš si při zachování rozvoru moc nepomůžeš. Samozřejmě u fiesty která je normálně jak liberecká tramvaj není 5cm na každý straně problém.

k těm širokejm autům... mě seděj spíš kola narvaný v normál blatníku, pokud se vejdou a funguje to. Třeba ty mk2 escorty maj svoje kouzlo jak s těma hranatejma vytaženejma lemama tak i bez nich...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 21:07 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Milosh jedes CWC? pitomi zkouskovy, vubec nemam cas delat na Fiatu:(

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 22:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Zejtra se tam jedem mrknout (na Huť tedy) ...sériovkou v ropě asi, žádný najíždění, prý je to bez sněhu a ledu, jen mokrý+písek, to bych jel. Nějaký zmrzlý sra... by se mi nechtělo. Uježděnej sníh nebo led mi nevadí, ale musí to bejt hladký - mám strašně tvrdý auto.

Pro oslíky fiatem by mohla bejt zajímavější a blíž příbram ne? Minule tam nějakej takovej knedlík i byl a snad chystaj spolupráci s nějakym klubem fiatů.

Já mam taky zkouškový, navíc všechny v pondělí a víkendy jezdící. Motivace rychle to udělat...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
me by se jeste libila Mazda 323 1,8 16 turbo 4x4.. ale to je asi blbej a jeste oturbenej obsah takze bys byl v kategorii s Imprezama a to bys s touhle hrackou asi nedal

bavorak je bavorak a pro me maji auta z tech 80, 90 let svoje kouzlo.. Golfy II, BMW E30, Escorty, Fiesty, Kadetty... ale nejlip z toho vychazi asi ty BMW.. uz proto ze se do toho vejde skoro jakejkoliv motor a uz seriovy verze s 2,5 litrama tomu nemuze konkurovat zadna XR nebo RS verze Fordu z te doby

ten motor ve Fieste za prednima kolama mas dost pravdu co sem nad tim premyslel.. urcite by prepazka musela pryc a motor by byl casti v kokpitu a tim padem sedacka dozadu a blbej nastup do auta.. ze bych moc nevidel pres B sloupek by mi tolik nevadilo a volant se da sehnat oddelavaci takze by se do toho nejak nasoukat dalo a jeste kdyz tam nebude palubovka ale jen mini konzola s otackomerem a nekde pred "spolujezdcem" budiky na ostatni potrebny udaje.. ale Fiesta je proste maly auto

a rozsireni bych resil jen proto ze by tam sly napravy ze Sierry a myslim ze Sierra je o "fous" sirsi.. a nejsem si ted jistej s rizenim jestli neni zepredu od chladice kdyz ma brzdovy tmeny vzadu.. Fiesta ma rizeni hned u prepazky zezadu a trmeny zepredu.. to bys pak nemusel resit co na to rekne vana motoru

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 11:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
Todle není čtení pro normální lidi,ale pro úleťáky :shock:
Co se mi na tom autě líbí nejvíc,to je právě to jak si napsal - social edition.
Vymakané rychlé auto,co na to vůbec nevypadá a pak natrhne kde koho.
Toho bych se držel,aby to vypadalo co nejcivilněji,to se mi líbí.
P.S. Až budu mít někdy v garáži pořádek jako ty,tak se moje žena ožere tak,že bude týden v lihu - neuvěřitelné a pro mě nedosažitelné :oops:

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz