fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 28 zář 2024 17:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pinto versus DOHC
PříspěvekNapsal: 15 led 2008 23:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Tak uvazuju s cim si budu hrat... bude to kazdopadne Sirka, ale otazka je jaky motor do ni. Pinto ma v tehle verzi sice jenom 100k, ale zase se na ni dela daleko vic veci nez na DOHC 8v a tech 20 kovyl v zakladu neni zase takovy rozdil. Chtel bych to na vyblbnuti, nozna zajet nejake ty vrchy... Necekam od toho zazraky.
Co se s temi motory da rozumneho delat?

Momentalne je v aute Pinto a nejakou dobu tam jeste zustane, dokud pojede, budu se zabyvat jinymi vecmi.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 01:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
U ohc je více možností a za přijatelnější cenu, když zvolíš karburaci ,tak to je rachot nemá to omezovač a ani lamda bombu :-D
Odkaz:

http://www.fordever.cz/forum/viewforum. ... dab26e22f4

_________________
Ford Escort 1.8D Supervan rv.1998
Ford Fiesta 1.1 RS50 rv.1988
Ford Capri 2.3 super gt rv.1984
Ford Capri 1.6 rv.1980
Ford Scorpio 2,9 rv.1990...už je někde na orgány


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 02:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
tak chtel jsem spis zustat u Efiny, ale karburator bude jednodussi reseni.
Taky se mi po skouknuti dostupnych dilu jevi jako lepsi varianta pinto... jeste je to na dlouhe premysleni, tak uvidime. budu rad za kazdy podnet, nebo zkusennost.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 08:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak panove, tohle by me taky naramne zajimalo, hlavne to OHC. I kdyz je fakt, ze treba navody na upravy od Vizzarda jsou bozi, akorat to leze do penez, jako ostatne kazdy zvysovani vykonu.Zatim sazim na vychozi bezvadny stav, vacka casem mozna trosku ostrejsi, ale dva dvojaky mi na normalni pouzivani pripadaj trosku prehnany.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 10:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
2,3 DOHC 16V ?? vyházet vyvažováky, případně RS hlavu na to? Objem ničím nenahradíš... Pro mě to jsou 3 deci navíc ve stejnym motoru, stejná váha... Akorát vyšší kategorie...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 10:45 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Taky moznost, ale zase jsme u kompletni vymeny vcetne elektriky predpokladam. Ta 2,3 asi nema rozdelovac obycejnej a na jeden dvojitej karbec by to asi taky nefungovalo pravdepodobne.Ja osobne kdyz uz bych sel do takhle velky zameny, tak bych dal prednost 2l zmetcovi, je o hodne lehci, dostat z nej 150 poniku neni velkej problem a financne je to taky jeste skousnutelny a kdyz by to bylo auto pod tunu, tak bych to pokladal i za postacujici stado.Ale beru to ze svyho konkretniho hlediska, jaky je to auto, k cemu ma slouzit a kolik na to mam.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2008 22:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Tak Vizzarda uz jsem se taky snazil procitat, lec moje anglictina neni na valne urovni a nektere technictejsi veci fakt jdou mimo mne.
Chtel bych neco s cim se vyblbnu o vikendu, na normalni jezdeni samozrejme ne (maximalne ve stavu nejvyssi nouze). Zase do toho ale nehodlam, ale vrazet desetitisice. Zacnu asi vsim okolo (podvozek, brzdy, nejake to odlehceni, par bezpecnostnich prvku) a motor si necham az nakonec. Ono je taky asi lepsi jet tesne na hranicich vykonu auta, nez vykonu sebe.
jak to tak vypada, na motoru bych asi nechal shodit kousek hlavu a vyhodil efinu, zda se mi to jako relativne nejjednodussi a taky nejlevnejsi varianta

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 11:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
Myslim ,že když to uděláš takhle tak to i pojede :smt023
ObrázekObrázekObrázek

_________________
Ford Escort 1.8D Supervan rv.1998
Ford Fiesta 1.1 RS50 rv.1988
Ford Capri 2.3 super gt rv.1984
Ford Capri 1.6 rv.1980
Ford Scorpio 2,9 rv.1990...už je někde na orgány


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 14:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Az oci prechazeji, fakt dobry. Jako konecnej vysledek perfekt, ale i to cincani vcetne lityho vika hooodne drahy a to neresim, co nacpal dovnitr.Na zacatek a skromne bych bral svody, mozna jeden vetsi dvojak seriovej a vacku, njaky znatelny zlepseni. by to mohlo v souctu dat. S Vizzardem si taky moc nerozumim, ale z tech obrazku se da leccos pochopit, aspon jako naznaceni cesty, co ucelny je, co ne a kam az jit.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 15:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
jo, tak neco v tomhle smyslu bych si taky predstavoval. A co jsem pocital, taky by ta predstava nemusela byt zase az tak nerealna, dily sehnat neni problem a takhle nalestene to vypadat zrovna nemusi. Rekl bych, ze do 20k bych se to vlezt mohlo.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 16:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No 20 do uprav by bylo uz slusnejch, za to by byly ty svody, vacka snad komplet se vsim a mozna by se povedl i karbec kdyz by se zadarilo z druhy ruky. Na vic to ale nevidim, i kdyz malo to neni. Bohuzel veset tyhle veci na nerepasovanej motor mi neprijde zrovna jako nejlepsi reseni a kdyz spocitam jen dily, tak ta repase muze vyjit podle rozsahu taky od 10 pres 20. No a ted si vyber.
Nejaka ta povrchova upravicka se pri skladani udelat da, takze ani ten vzhled by zase tak osizenej bejt nemusel.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 17:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
ony ani ty svody nejdu zase tak drahe. Nove svody vychazi kolem 8k, takze kdyz sezenes z druhe ruky, tak to bude podstatne min, webery a priruba se taky nepohybuji zase az tak vysoko (kdyz tam nechces rvat treba 45). S trochou stesti to sezenes i za 10k a tech dalsich 10 jsem pocital jako zakladni repas motoru. Samozrejme ze davat to na stary motor je blbost.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 20:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
DOHC není moc vhodný na závody - je to moc náchylný na teplotu, buď budeš popřádně chladit nebo měnit motory. OHC je zase slabej, ale je to neuvěřitelnej držák. Je jednodušší a určitě s ním vykouzlíš víc než z DOHC :!:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2008 22:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
A co 2.3 Turbo z americkejch fordú? Takhle to vypadá v Capri :smt023
Obrázek

_________________
Ford Escort 1.8D Supervan rv.1998
Ford Fiesta 1.1 RS50 rv.1988
Ford Capri 2.3 super gt rv.1984
Ford Capri 1.6 rv.1980
Ford Scorpio 2,9 rv.1990...už je někde na orgány


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 09:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Kůža: tak ten motor je hrubej.. to se mi líbí.. az budu velkej tak bych chtel nejakou zadokolku;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz