fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2005 15:27 
Mr.fiesta píše:
Eskláda píše:
mr.fiesta má pravdu,měl jsem to tak taky udělaný a v pohodě,jen teda blikali asi měsíc takže jsem koupil druhy a ty šli asi dva měsíce tak jsem šeĺ nasraně koupit třetí a ty mi blikli asi 3*
hodně kurva nasranej jsem šel do tý prodejny a všechny troje jsem tam mrsknul a nasranej jsem obědnal ty profi asi za1300kč ted jsem jak naskar
:twisted: :twisted: :twisted:

Ty levný jsou asi docela šroty. Ty gumové šprcky to stejně hodně tlumí. Bez nich to bliká jako blázen. S tou délkou kablíku k té krabičce to je taky naprd. Je krátký, tak jsem to nechal v mot. prostoru. Přilepil jsem to z boku na baterku. (je tam přibalená nálepka). Nemám potřebu s tím furt štelovat.
ja mel za ty 350kc a blikali 2 mesice.pak odesel potenciometr, ten sem preklenul(nebyl paragon nekde sem ho ztratil) a po 14dnech odesli uplne.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: stroboskop
PříspěvekNapsal: 19 bře 2005 20:24 
tak pánové ty rádoby stroboskopy z hobbycaru to je slabota,koukněte sem ,tam to najdete i z cenou jak nové tak použité . www.mandi.cz :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2005 20:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Nevim, ale nic pouzitelnyho jsem tam nenasel

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2005 23:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
na stroboskop je specialni vybojka... nez to cpat na normalni zacovky, to uz rovnou muzes blikat dalkovyma, je to k nicemu, strasne dlouho trva, nez se to rozsviti a pak zase nez zhasne. A napojovat to na ledky, to uz si tam muzes dat rovnou blikacku z kola, to je taky k nicemu. Zeptam se jak to udelal kamos (ale nema to do auta), ja se v elektrotechnice vyznam asi tak stejne jako v jaderne fyzice (tzn. naprosto vubec)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: stroboskop
PříspěvekNapsal: 20 bře 2005 10:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2004 16:36
Příspěvky: 84
Bydliště: Havířov
Nejvyšší sovět píše:
tak pánové ty rádoby stroboskopy z hobbycaru to je slabota,koukněte sem ,tam to najdete i z cenou jak nové tak použité . www.mandi.cz :lol:

Že bych si konečně vytuzil auto?
Koupit majáky a nalepit zelené pruhy... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Mondeo Turnier MkII 1999 1,8 85kW Silver metallic
Escort Turnier MkVII 1997 1,6 66kW
EX - Fiesta MkIII 1996 1,1 37kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Omluva
PříspěvekNapsal: 25 bře 2005 16:37 
ACEMajky píše:
Jirko, neumis cist nebo jenom prudis? psal jsem neco o zapinani za jizdy na silnici? Psal jsem o srazech a o zahradnich party pokud si dobre pamatuju (kdyztak me opravte)!!!!!!!!!


Nechtel jsem prudit... Mne proste jen unikal smysl. A navic jsem docela nedavno potkal v noci jednoho experta se zapnutyma stroboskopama a mel jsem docela honicku s brzdenim, protoze jsem par vterin oslneny nevidel lautr nic... Takze proto mozna ten muj podrazdeny ton.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2005 10:17 
V posledním odkaze je zmínka s ledkama, prosímvás, to je blbost, nic to nebude svítit, je to spíš jen oktrasa, stejně jako třeba angel-eyes.

Co se týče strobáčů, tak s těma je to stejně na pytel, záleží podle obsahu součástek, většinou se tam objevuje startovací trafo, velkej kondík, a jednoduchý oscilační obvod, a pár pochybných tranzistorů, které obvyke dělaj problény.

Co se týče instalace, tak to poradit nějak nemůžu, ale skrze zapojení samotného strobo snad jo.

Ten stroboskop stejně totiž jednou odejde, protože je to systémově navržené dost na houby. Ty levné mají výhodu, že se dají většinou relativně lehce opravit, stačí to rozdělat a vyměnit to co je vyhořené. Na druhou stranu kvalita výbojek je dost ubohá (ale jsou menší a tak se lehčí instalují).

Jestli si chcete zkládat strobo doma není to velký problém - podle typu zapojení to vychází na 250-350kč.

POZOR - výbojky speciálni UB1 by neměli byt na dlouhých drátkách.

Takže ta pochybná regulační krabička o které se tu bavíte by měla být co nejblíže k výbojce.
Kdo chce regulaci v kokpitu, tak snad řešením by bylo natáhnout jen drátky od potenciometru, (to je ten knoflík co se točí).

Každopádně se asi při instalaci nevyhnete kuchání toho krámu.

Ještě zpět ke stavbě, většinou bývají koncipovány cca na 9V, stabilizátor 78S09 by to měl zpravit. Ale pozor na izolaci, na kondenzátoru který je obvykle vzhledem k napětí a kapacitě nepřehlédnutelný může být i 500V a na výbojce i 2-5kV - je tam sice jen malý proud, ale i tak to dovede nadělat paseku. Nejednou mě to pokopalo a bolí to !!!!!!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2005 10:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 18:21
Příspěvky: 239
Bydliště: Nové Sedlo (Sokolov)
Meteorik píše:
V posledním odkaze je zmínka s ledkama, prosímvás, to je blbost, nic to nebude svítit, je to spíš jen oktrasa, stejně jako třeba angel-eyes.

Co se týče strobáčů, tak s těma je to stejně na pytel, záleží podle obsahu součástek, většinou se tam objevuje startovací trafo, velkej kondík, a jednoduchý oscilační obvod, a pár pochybných tranzistorů, které obvyke dělaj problény.

Co se týče instalace, tak to poradit nějak nemůžu, ale skrze zapojení samotného strobo snad jo.

Ten stroboskop stejně totiž jednou odejde, protože je to systémově navržené dost na houby. Ty levné mají výhodu, že se dají většinou relativně lehce opravit, stačí to rozdělat a vyměnit to co je vyhořené. Na druhou stranu kvalita výbojek je dost ubohá (ale jsou menší a tak se lehčí instalují).

Jestli si chcete zkládat strobo doma není to velký problém - podle typu zapojení to vychází na 250-350kč.

POZOR - výbojky speciálni UB1 by neměli byt na dlouhých drátkách.

Takže ta pochybná regulační krabička o které se tu bavíte by měla být co nejblíže k výbojce.
Kdo chce regulaci v kokpitu, tak snad řešením by bylo natáhnout jen drátky od potenciometru, (to je ten knoflík co se točí).

Každopádně se asi při instalaci nevyhnete kuchání toho krámu.

Ještě zpět ke stavbě, většinou bývají koncipovány cca na 9V, stabilizátor 78S09 by to měl zpravit. Ale pozor na izolaci, na kondenzátoru který je obvykle vzhledem k napětí a kapacitě nepřehlédnutelný může být i 500V a na výbojce i 2-5kV - je tam sice jen malý proud, ale i tak to dovede nadělat paseku. Nejednou mě to pokopalo a bolí to !!!!!!

Ufff,takhle po ránu mi dělalo problémy číst takhle dlouhej článek,ale kamaráde,mám k tobě jednu výhradu,Píšeš,že tě to pokopalo a že to bolí.Musim tě trochu poopravit - VELICE to bolí.Když jsem od toho dostal jednou šlehu,tak jsem si ještě natrhnul ruku jak jsem ji chtěl vytáhnout od světel.Zlatá zásuvka,ta jen brní,ale tohle je fakt hustý!! :-) vivat elektrika.. :-)

_________________
Hatchback 3 doors , CVH 1.4 EFI PTE , 01/1996 , Complectation CLX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2005 10:37 
Musím přiznat, že zásuvka je proti tomu svatá, ale budiž utěchou, že když to nemáš připojený na zdroji, tak ten kopanec trvá jen ktrátce. Tak až to budete oživovat, tak to odpojte a ten elektrolit co je tam použitý vybijte do skratu (nemá to sice rád ale vydrží) - něčím izolovaným.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 07:58 
Meteorik píše:
Musím přiznat, že zásuvka je proti tomu svatá, ale budiž utěchou, že když to nemáš připojený na zdroji, tak ten kopanec trvá jen ktrátce. Tak až to budete oživovat, tak to odpojte a ten elektrolit co je tam použitý vybijte do skratu (nemá to sice rád ale vydrží) - něčím izolovaným.
jojo sahl sem na yvody toho kondenzatoru omylem a byl plnej...jauuuu


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz