fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2008 22:49 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
chlapi , ale já mám TD.
tak čemu věřit ?
zítra opíši číslo motoru a čerpadla a pak mi doufám poradíte.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 17 led 2008 23:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 01:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
ted čti elektrikáři pozorně.abys to nepřekroutil lucas 120 bosch 150. první model mondea používal vstřikování radiálním čerpadlem bosch vp 44 a nesl obchodní označení tddi.Zde se používalo vysokotlaké přímé vstřikování radiálním čerpadlem bosch ne lucas.Dále pak se začal dávat common-rail druhé generace kde je tlak 180-200 oproti 150-160 takže tam neni normální čerpadlo Lucas.A jestliže on má escorta 66 kW tak tam je lucasácký čerpadlo které má tlaky 120 pardon zapoměl sem dodat nepíšu tu o TD tam ty tlaky na lucase ani náhodou
Takže ještě jednou, pro nás neznalé a elektrikáře ...tvrdíš že mondeo Mk I z rv 92-96 mělo Bosch VP 44? a čímpak bylo poháněný? ...řemenem, nebo snad řetězem?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 11:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
že by řetězem? jo víš taky že se dělali motory s čerpadlem bosch VP 30 a poháněný klikovka čerpadla řetězem a čerpadlo s vačkou ozubenym řemenem?docela nám zvedáš náladu :D to co si ted napsal , tak vysoké tlaky co tady Ty píšeš ma common-rail, a když maj normální vstřikování tak jsou 120 Lucas a bosch 150 ,nepiš tady blbosti.Takže Dalin má TD s Lucasem, tak má tlaky na tryskách 120.Mne nezkoušej na to si najdi někoho od Tebe z domu.Když budeš chtít můžem se sejít na celej den a povídat si o dieslech.Jo a jinak motor 1.6 HDI/TDCI Duratorg, vstřikování commonrail Bosch má tlaky 1600 barů.A ty teda tvrdíš že normální TDčka na vstřikování Lucas maj seřizovací tlak 160 hmmm ...Daline zavolej do servisu a řekni jim že se spletli.Motor 1.6 HDI/TDCI Common rail Bosch tlaky 160, motor 1.6 TDCI bosch čerpadlo CP3,taktéž se zvedli u common railu tlaky na 180 - 200.Už vydim ted záhul při dlouhodobějším používání čerpadla kdy lucas 120 a já tam naperu 160.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 12:32 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak doteď jsem luštil to číslo na čerpadle se zrcátkem- (mimochodem ten přístup je úžasnej, to ho už nemohli dát nahoru.)

Ser.no. 369980CPF
Code -------
TYPE F18 . ITCI . 30 DPC 8448B101A
LUCAS

U toho (TYPE F18 . ITCI . 30 ) u té předposlední trojky jsi nejsem jistý jestli to není 7čka, nebo 1,C nebo 4 , je to tam tak divně vyražený.

tak co vy na to ?

jdu ještě na to číslo motoru , asi budu muset sundat filtr na naftu, protože tam vůbec není vidět.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 18 led 2008 13:32, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2008 13:27 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak jsem sundal filtr na naftu a hadici od vzduchového filtru k turbu a číslo je krásně vidět. ještě očišteno ocelákem a dokonce je čitelné.

RFS VC49479E

tak chlapi, jak to vychází podle tabulek ?

pro jistotu, abych neměl nějakého Hybrida.
díky za rychlé info.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2008 10:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No ja tuhle a nejen tuhle objevil tohle.Takze pokud mas or.motor tak to esco.
Obrázek
Obrázek

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Naposledy upravil Karel dne 20 led 2008 07:17, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2008 23:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Obrázek Stejnej zdroj jako Karel....motor RFS má stejný čerpadlo jako RFN druhý generace s EEC V, starší RFN mělo jiný čerpadlo a řj od lucase s malým 27pinovým konektorem.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2008 23:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
že by řetězem? jo víš taky že se dělali motory s čerpadlem bosch VP 30 a poháněný klikovka čerpadla řetězem a čerpadlo s vačkou ozubenym řemenem?docela nám zvedáš náladu :D to co si ted napsal , tak vysoké tlaky co tady Ty píšeš ma common-rail, a když maj normální vstřikování tak jsou 120 Lucas a bosch 150 ,nepiš tady blbosti.Takže Dalin má TD s Lucasem, tak má tlaky na tryskách 120.Mne nezkoušej na to si najdi někoho od Tebe z domu.Když budeš chtít můžem se sejít na celej den a povídat si o dieslech.Jo a jinak motor 1.6 HDI/TDCI Duratorg, vstřikování commonrail Bosch má tlaky 1600 barů.A ty teda tvrdíš že normální TDčka na vstřikování Lucas maj seřizovací tlak 160 hmmm ...Daline zavolej do servisu a řekni jim že se spletli.Motor 1.6 HDI/TDCI Common rail Bosch tlaky 160, motor 1.6 TDCI bosch čerpadlo CP3,taktéž se zvedli u common railu tlaky na 180 - 200.Už vydim ted záhul při dlouhodobějším používání čerpadla kdy lucas 120 a já tam naperu 160.
No když je to tak, tak pak to nebude takovej problém najít v microcatu nebo i jinde...schválně kdo najde čerpadlo Bosch VP 44 u mondea Mk I s motory RFM (bez katu) a RFN....doufám že to brzy někdo najde a udělá ze mě vola... :D..o VP 30 vím, jenže to už jsou trochu jiný motory Endura DI (Lynx) a VP 44 je na Duratorqu ...tady je řeč o Endura DE

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 12:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Vrat se k tématu nikdy jsem nic netvrdil jak který motor tam má vstřikování to co jsem psal jsem psal jako příklad na vysoké tlaky soudruhu.Dobře at je klid Dalin tam má mít 150 spokojen.že nejsi na hradě u Cikrta, Ty znáš lépe všechno než výrobce .klobouk dolů :DJo rád bych se Tě zeptal ,já to neznám je Cav roto diesel stejný čerpadlo jak Lucas?docela by mne to zajímalo.Takže Ty tvrdíš že Dalin má na Lucase escorta TD 66 kw tlaky 150.To mne stačí.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 13:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Daline nech si ty tlaky seřídit na 150, když by náhodou to nechtěli udělat trvej na tom.Odkaž je na pana Walkera

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 13:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Ted odbočim od tématu,Walkře opravdu kloubou dolů jak sem dáváš technické dokumenty a obrázky,mam k Tobě prosbu najdi někde Dvoupružinový vstřikovač a konkrétně sílu pružiny tlačný,pozor jsou tam dvě, potom sháním ještě kolik má být síla vodící podložky.Věřím že to seženeš .Já to tu honím a nikde nic MOOOc děkuji

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 14:28 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
To catr " CAV je je starší označení pro lucas ty čerpadla sou stejný.

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 15:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Catrr: proč sem pleteš úplně jiný informace (údaje čerpadel z TDDi, TDCi apod.) který jsou Dalinovi úplně k h*vnu?!

Do dieselů zas tak moc nevidím, ale tvoje občasné "rozumy" jsou fakt k zamyšlení :roll:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 19:05 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
Dalin píše:
tak jsem sundal filtr na naftu a hadici od vzduchového filtru k turbu a číslo je krásně vidět. ještě očišteno ocelákem a dokonce je čitelné.

RFS VC49479E

tak chlapi, jak to vychází podle tabulek ?

pro jistotu, abych neměl nějakého Hybrida.
díky za rychlé info.


už jsem to včera nestihl napsat , v sobotu mi volali z Diesel servisu , že podle čísel jsou vstřiky správné, ale někdo tam narval trysky z Mondea.
Takže mi tam dají nové , originál Lucas , seřízené na 116 at.
Dělá to chlápek, kterej to dělá prý celej život.
V pondělí mi mají zavolat až to bude hotové k vyzvednutí.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 20:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Dalin:Zajima me cena,budu v nejblizsi dobe vstriky taky delat ,tak at vim na co se pripravit.Jo a ty jsi nechal menit jen trysky, nebo komplet cele vstrikovace?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 21:19 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
To dalin : proč na 116 at maj bejt 150-165 věřmi dělám čerpadla

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 07:52 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
Michal99 píše:
To dalin : proč na 116 at maj bejt 150-165 věřmi dělám čerpadla

já čerpadla a vstřiky nedělám,tak že mi nezbývá, než věřit těm v diesel servisu, tam kam jsem to dal, když to jsou profíci .
na druhou stranu po té velké diskuzi už nevím čemu věřit.
jedni říkají 120at druzí 150at.
potřeboval bych nějaký hmatatelný důkaz, abych je přesvědčil, (než -víte radili mi to na fóru)
chlapi máte něco ? od čeho bych se odrazil ?
nerad bych si oddělal čerpadlo a naopak nějak snížil výkon/účinnost.
čistě teoreticky, když je to palivo vstříknuté pod vyšším tlakem=lepší rozprášení =lepší spálení směsi/účinnost ? lepší starty , je to tak?
jak to ovlivní čerpadlo,nebo motor celkově, když víc než rok jezdilo na 150at trysky a já mu nyní dám 120at trysky?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 21 led 2008 18:05, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 13:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Michal99 píše:
To dalin : proč na 116 at maj bejt 150-165 věřmi dělám čerpadla
Nazdar ,kde přesně děláš v Žatci,znám tam čerpadláře,možná jsme spolu i mluvili. :D

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 17:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Michal99 píše:
To dalin : proč na 116 at maj bejt 150-165 věřmi dělám čerpadla

Muzes mi vysvetlit, jaky je teda rozdil v cerpadlech Esco-Mondeo??Myslim mechanicko-funkcni.Protoze ja vsude ctu(ODB.LITERATURA A OPRAV.PROGRAMY) prave na esco 120+- a mondeo 150+-.Jak se to chova, kdys tam jsou teda ty vetsi tlaky?Podle me ty vetsi tlaky lip prasej,ale ty maj jinsi trysky ne?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pár obrázků demontáže vstřiků
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 23:00 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak takhle vypadaly vstřiky po vyndání
ObrázekObrázek
ten první válec - ta podložka byla dost zakarbonovaná,protože byl málo dotaženej, šel lechce povolit.
ObrázekObrázek
ty další už byly lepší
ObrázekObrázek
jen jsem se chtěl zeptat co s těma podložkama? vyndat, nebo nechat a vyžínat. nikde jsem nenašel ty žáruvzdorný. vypadá to jako když jsou z jednoho kusu. když je vyndám, tak je určitě zničím.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz