fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 20 zář 2024 06:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: XR3i 66 a 77kW - rozdíl
PříspěvekNapsal: 19 led 2008 19:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Zdal chlapi, poraďte mi pleas. V čem byl rozdíl u XR3i 86-90, mezi motory 1,6 66kW (typ L4B) a 1,6 77kW (typ LRB)? Měl jsem 77kW, ted koupil to samé ale s 66kW, má to navíc katalyzátor. "Žere" ten výkon jenm katík, nebo proč to takhle uškrtili? Ta 66kW je novější, než jsem měl tu 77kW verzi. Díkes Libor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2008 23:37 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
opravdu nikdo nevi ? taky by me tohle docela zajimalo.. mam 66kw, vim,ze se 1.6 nevyplati tunit ale precijen by me zajimalo kde se da tech 10 nahnat..

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 00:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Rozdíl je v řízení motoru, L4B je KE-JET a LRB je K-JET, ale jestli je vtom ještě nějakej rozdíl, to nevím :)

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 00:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Mac Háček píše:
Rozdíl je v řízení motoru, L4B je KE-JET a LRB je K-JET, ale jestli je vtom ještě nějakej rozdíl, to nevím :)


Takže jiná stříkačka, nebo teda jen ŘJ? Ten rozdíl v K-JET a KE-JET jsem našel tady v typech motoru, pořád nevím co to znamená :?

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 00:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 16V
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 00:49 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
nevim jestli se to tyka zrovna tehle typu motoru,ale taky jsem pochopi ze cteni jinych threadu,ze 1,6 16V ma proste 66kw a 1,6 8ventilova ma tech 77..
Nejak v tom mam ted zmatek,myslel jsem si,ze 16V je proste novejsi sviznejsi a celkove lepsi a kdyz se podivam na ten vykon tak se mi to nejak zamotava..

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 00:54 
Offline
Forďák

Registrován: 13 črc 2007 11:23
Příspěvky: 75
Bydliště: Roztoky
PH píše:
uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny


Promin za tyhle otazky,mozna to patri jinam,mozna staci jen vic hledat..ale mam to teda chapat tak,ze stejnej kus zeleza ovladany ridici jednotkou a soucasti k tomu upravenych ma mensi vykon nez to same ale s mechanikou? Pak z toho vyplyva ze by chipnutim te rj by se meklo dat nejak dosahnout tech 10kw.. Diky za info

_________________
Ford escort 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 01:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
jeste ma jinak svody a vyfuk, tohle vsechno komplet by tech 11kW dat mohlo. Jestli je rozdil v hlave, pistech, nevim, mrkni nekam na kompresi, stejna asi nebude.
A chipnutim RJ u atmosferickeho motoru dostanes tak leda prd, je to jen velka reklamni bublina, nic vic. Navic KE-jetronic moc chipnout ani nejde, elektronika tam toho moc neridi, pojede to i bez ni. (teda ciste teoreticky by chipnout asi sla, ale je to nesmysl)

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 12:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
PH píše:
uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny


Tak to přesně sedí, dík za dokanalý info. Ty jednotky jsou tam fakt dvě, koukal jsem na to v pátek jak tele na nový vrata :-) Je fakt že ten můj původní 77kW žádnej PC neměl. Tak třeba tohle bude aspoň míň žrát..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 16V
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 13:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
timemaster píše:
nevim jestli se to tyka zrovna tehle typu motoru,ale taky jsem pochopi ze cteni jinych threadu,ze 1,6 16V ma proste 66kw a 1,6 8ventilova ma tech 77..
Nejak v tom mam ted zmatek,myslel jsem si,ze 16V je proste novejsi sviznejsi a celkove lepsi a kdyz se podivam na ten vykon tak se mi to nejak zamotava..

selským rozumem si to myslí každej, a v podstatě by měl mít pravdu, že 1,6 16v by měla být o dost lepší a mít vyšší výkon. bohužel tomu tak ale není...soudruzi od fordu asi potřebovali snížit emise, nebo nevím co,a le prostě je ta 1,6ka v tomhle ohledu nepovedená.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 16V
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 15:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
timemaster píše:
nevim jestli se to tyka zrovna tehle typu motoru,ale taky jsem pochopi ze cteni jinych threadu,ze 1,6 16V ma proste 66kw a 1,6 8ventilova ma tech 77..
Nejak v tom mam ted zmatek,myslel jsem si,ze 16V je proste novejsi sviznejsi a celkove lepsi a kdyz se podivam na ten vykon tak se mi to nejak zamotava..


Akorat ze jdes pres generaci. Tady se bavime o motorech do mk4, novejsi uz jsou zase o trosku jine.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2008 15:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Leny píše:
PH píše:
uz jsem to tu popisoval mockrat... Rozdil je v typu vstrikovani. LRB 77kW je K-Jetronic, ciste mechanicky vtrik, bez RJ - ma jiny rozdelovac paliva, ventil studeneho startu, rozdelovac a pouze nerizeny kat. L4B KE-Jetronic je elektronicky rizeny mechanicky vstrik, ma RJ (dokonce 2) a rizeny kat s lambdou. Jestli je rozdil i v hlave motoru nevim, blok je kazdopadne stejny


Tak to přesně sedí, dík za dokanalý info. Ty jednotky jsou tam fakt dvě, koukal jsem na to v pátek jak tele na nový vrata :-) Je fakt že ten můj původní 77kW žádnej PC neměl. Tak třeba tohle bude aspoň míň žrát..


Jj, u Forda jsou vtipalci... ja mel dokonce LRB 77kW mechaniku, ale s palubnim pocitacem (bez RJ) ,-)))

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 12:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 říj 2007 18:33
Příspěvky: 80
Bydliště: Tisá
tak tak, taky to udělá i komprese, poměr u L4B 8,5:1 a u LRB 9,5:1. Je to jedno s druhym

_________________
Ford Escort MKIV 1.6i 66kW, r.v. 1988


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Ještě to tu obnovím, páč to řeším zas. Rozdíl v kompresi, a to je hlavou nebo písty? Každopádně bych to nejradši předělal na k-jet, to co mám žere stejně a jede míň. Takže buď snížit hlavu? Nebo sehnat vše z k-jetu?

Tzn, kdyby někdo měl - koupím klidně celý motor se sáním a tou vstřikovací želvou a elektŕikou, nebo jen hlavu, rozdělovač, elektriku, sání.. Thanks :-)

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Hele já se v tom taky nevyznám, kamarád má KE-jetronic a má 77 kw a fakt mu to jede pěkně, já měl kdysi K-jetronic a měl zas jen 66kw. Takže podle mě zas nezáleží jesly je to k-ke jetronic. Nevím, ale takhle to vydím já. Jedinný co jsem zprozoroval že 77kw má tenčí těsnění pod hlavou, tím by byla i větší komprese a tím o nějakého koně navíc. Ale pokud jsi si jistej že je to fakt tím vstřikováním. Tak bych vše někde ve sklepě měl mít. Asi bych našel rozdělovač, komplet sání, vstřikování, ř.j. bez který to taky jede :D

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
no já bych právě ty řj vyhodil ven, v předchozím kabriu jsem měl k-jet 77kw, bez ŘJ a jezdilo to ještě líp.

A ten tvuj kamoš má podle mě nějakej bordel v papírech. Je typ motoru LRB, bez ŘJ a má 77kW. A pak je typ L4B, ten má 2 ŘJ, 66kW. A lambdu :-) Takže já bych ty zbytečný omezující elektrický udělátka vyhodil a předělal to na čistě mech. vstřik. Pak už kašlu na turbínu :-)

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak pokud to vážně chceš tak já ti to vyhrabu, aspon se zas zbavím pár krámů :-) Turbína už je doma tak až budeš mít čas tak se stav a já tě svezu, pak chci slyšet větu kašlu na turbínu :-)

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
di do pr.., se v tom svýzt nechci. Pak by mě to zase bralo, když já jsem rád že tohle se prostě nesere a furt si jezdím (heh, letos už 14tis :-D). Až mě samotnýho sere že se nemám v čem vrtat :-) Tak vymejšlím takovýhle kraviny.. Ale jo, chci to 100%. Máš teda co? i Hlavu? a bude to fakt z 77kw?

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
vždyt ti to píšu já měl k jet a v papírech jsem měl 66kw. Asi bych našel vstřikování, ř.j. a sání se vstřikama. Ale raději bych řešil turbínu než něco co nevíš jak bude fungovat :D Ale je mi to jedno klidně ti to dám. Měl bych to tady v Praze mít někde ve sklepě.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2009 12:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Já vím jak to pak má fungovat, ta čistě mechanická stříkačka se 77kW jede velmi dobře. Takže ty díly máš z 66kW K-jetu? V papírech jsi měl 66kW a auot nemělo žádnou ŘJ, byla to mechanika? Já to chci radši z origo xr3i 77kW?..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Naposledy upravil Leny dne 16 srp 2009 12:56, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz