fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 čer 2004 21:16 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
Ahoj,

Vcera jsem koupil autochladnicku - proud 4,5 A. Chci si udelat zasuvku do kufru. Kostru pripojim na kastli nekde v kufru - to jeste vymyslim. Jde mi o to, kam pripojit + (prumer kabelu odhaduju tak na 2,5 - 3 mm) a jakou k tomu dat pojistku (chladnicka ma pojistku 7 A); chci, aby to fungovalo i pri vypnutym zapalovani a nezatezovalo to jiz existujici elektroinstalaci za pojistkovou skrinkou - neslo by to pripojit do ty pojistkovky misto vybavy, co tam nemam? Treba na pozici 23 - vyhrivani sedadel, ta je delana na 15 A). Premyslel jsem, ze bych to dal rovnou na baterku, ale bojim se teplot u motoru (nevim, jakej kabel pouzit, aby neodtekla izolace).

Tak mi prosim poradte - veskere napady vitany. D* moc,

Chorche

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2004 07:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ja si taky koupil autochladnicku 30l (za 2000,-) a chci ji taky dat do kufru,nez zapomenu, dotaz, myslite, ze je mozny dat chladnicku do kufru nalezato? - V manualu nepisi, ze by to neslo.

Ja to budu delat tak, ze budto od baterky, ale spise asi od pojstkovky (abych si usetril praci) vytahnu 12V + (na pojstkovce tam je kabel co vede primo od baterky), pak na ten kabel hned dam pojstku (jelikoz moje chladnicka ma pry max odber 6A, tak dam 10A pojstku) a pote si dam pod volant vypinac (bohuzel pod radio se mi uz dalsi nevejde) :o)

Obrázek

pak potahnu kabel do kufru, jelikoz tyhle vypinace jsou tusim na 15A, tak rele se davat nemusi (bohate to vypinac utahne). V kufru napojim ten kabel na stredovou tycku autozapalovace (v zasuvce ten kontakt uplne nadne) a - jak jsi jiz psal na kostru (kasli).

Co se tyce tve obavy z rozteceni izolace pri pripojeni rovnou na baterku, neboj, mam uz prez rok 2 pojstky k mlhovkam a dalkovym pridavnym svetlum primo na baterce a tam jsou ty teploty tak maly, ze pohoda
Obrázek

Mimo jine i kdyby jsi vedl kabel kolem motoru (akyz se ho nebude dotykat), tak by to melo byt v pohode.

POkud chces zainstalovat el. obvod do nevyuzite pozice v pojstkovce, dal bych si bacha na to, kam vedou jiz instalovane kabely od te ci one pojstky, kterou chces pouzit - kolikrat muzou jit prez RJ, ci byt spojene s jinym kabelem - vzhledem k tomu, ze to kolikrat uz ma predpripravu na to ci ono - myslim si, ze nej je to udelat jak jsme psal hned na zacatku.


Jinak ten vypinac bych ti doporucil, jelikoz az nekde zastavis, a budes to chtit vypnout (chladnicku), tak at nemusis jit do kufru a odpojovat ji. Ja osobne si myslim (jeste jsem ji nezkousel), ze chladnicka nema termostat, proste jede a jede a chladi a chladi a jelikoz ja nepouzivam na teplomeru v aute vnitrni teplotu, tak teplomer vykucham a to cidlo na vnitrni teplotu natahnu do kufru a vzdy kdyz dam chladnicku do auta, tak si to cidlo skripnu do chladnicky a budu vedet, kolik je v ni stupnu a pokud budu nekde stat, nemusi zbytecne chladnicka s vypnutym motorem bezet, kdyz vidim na teplomeru, ze je "nachlazena" dost.

Snad jsem ti trochu pomohl, budu to montovat hned jak bude cas, pak dam foto na stranky

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2004 11:25 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
Je videt, ze o pouziti chladnicky premyslime stejne. Ja asi do chladnicky skripnu cidlo termostatu. Je musim vyzjistit u dovozce/vyrobce, jestli to neustaly zapinani a vypinani chladnicce nejak neublizi.

Na lezato bych ji nepouzival, bude tam kondenzovana voda a ta by mi skrz vnitrni vetrak natekla k elektrice chladnicky. Jelikoz chladnicka nevleze do kufru asi o 10 cm, vyriznu do plata diru (ktera pak pujde zadelavat - kdyz budu jezdit bez ty chladnicky) a vrsek bude foukat do prostoru auta.

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2004 12:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ja mam kombajna - cili roletu, takze rezat nebudu

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 čer 2004 13:24 
Offline
Forďák

Registrován: 10 bře 2004 15:42
Příspěvky: 69
Bydliště: Hradec Králové
Pesek. Ale kombajn ma zas jiny vyhody - treba se, na rozdil ode me, vyspis v kufru :-)

_________________
Ford Escort Fun 1.4, 10/1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz