Honza Čelda Čelechovský píše:
Moc tomu tvému vysvětlení příčinynerozumím, můžeš to nějak rozvést ?
Myslel jsem, že ten samostav je pouze na ruční brzdu - pokud brzdíš normální (provozní) brzdou, používáš sice stejné pakny a buben, ale jinak je mechanismus jejich roztahování jiný, nezávislý, ne ?
Nebo ten zarezlý samostav nějak brání i roztažení paken tou hydraulikou od provozní brzdy ?
Samostav je mezi oběma paknama. Když jsem je měnil, našteloval jsem ho na nejmenší rotažení aby šel nasadit buben a když jsem to všechno sešrouboval a šlápl na pedál, bylo krásně slyšet jak se to posunulo o cca 10 zoubků, takže vliv to má asi na ruční i na provozní. Jinak mechanismus je samozřejmě jinej, provozní hejbne s válečkem a ten zatlačí do pakny s tenčím obložením, ruční brzda táhne za lanko a lanko přes páku odtlačí druhou paknu s tlustším obložením
Je fakt že ta hydraulika by měla zatlačit i když samostav neštěluje, tohle taky nechápu, zas až tak jsem to nezkoumal.. A tohle všechno je jen můj dojem, třeba nám to objasní někdo kdo tomu rozumí víc