fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 293 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2005 09:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem to zkoušel a jakmile to zamknu, nejde to zevnitř páčkami otevřít. Ať to zamknu jak to zamknu zvenku...
Vypadá to vždy aktivace alarmu a vždy dvojité zamčení.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2005 10:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No tak to máš supr. Zajímavé, že ti to nefunguje tak jak by mnělo. Asi to nebude už originál zapojení Ford a někdo to zapojil jinak.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2005 11:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Netrápilo by mne to, kdyby alarm nespouštěl falešné poplachy. Zkusím ho pohledat a odpojit.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2005 21:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nagant píše:
Tak to vypadá, že to dělá po jízdě, při které mám naplno zapnuté topení.

Tak ne, dělá to náhodně.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2005 00:04 
Můžu se zeptat, jestli to dvojité zamčení funguje pouze u aut s alarmem ? Já alarm nemám a zkoušel jsem to podle návodu, ale bez výsledku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2005 09:24 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
Ja jsem tez podle navodu zkusil dvojite zamknout a bez vysledku, takze mam za to ze tam dvoji zamknuti nefacha - neni - teda jako ze to do vsech nedelali

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2005 10:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Momentalne resim neco podobneho u noveho auta, ale tam je nejak podelana cela elektrina, tak to zatim nechavam tak, jak se to opravi, jestli to prestane.
Nech si pohybat s nastavenim citlivosti toho alarmu u nejakeho autoelektrikare a uvidis...

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2005 13:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem odklopil pojistkovku a nad ní ve vzduchu mám nějaké černé relé 20/30A. Vedou k němu 4 dráty - silný oranžový a černý a 2 slabé červenobílé. Na tom oranžovém bylo pouzdro na pojistku a pojitka 30A. Myslel jsem, že by to mohlo být od nějakého dobastleného alarmu, pojistku jsem vyndal, vyzkoušel, zda všechna běžná el.zařízení fungují, ale při jízdě jsem zjistil, že mi nejde ventilátor od topení. Tak jsem tam zas tu pojistku vrátil, ventilátor začal fungovat. Ale začínám mít z té elektroinstalace trochu divný pocit. :(
Pokud to někdo takto obastlil, nevím co kde mohu čekat...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2005 14:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Taky začínám být z té elektriky trochu nesvůj - viz můj poslední příspěvek v tématu "Jak odpojit alarm".

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 06:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
No tak tu pojistku od ventilátoru nad pojistkovkou jsem měl taky. Orginál pojistka byla v pojistkovce taky, ale jen na parádu, kontakt byl totiž vyhřátý a někdo to vyřešil novým napájením. Já už mám ale pojistkovku přepájenou a ventilátor jsem napojil zpátky na původní místo.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 13:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A Stando, prosímTě, kde je to relé ventilátoru v pojistkové skříňce normálně?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 14:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ventilátor topení má standardně u ročníku 96 pojistku na pozici 20 a měla by být 25A. Relé na ventilátor pojistkovka nemá. Napájení od pojistkovky jde přímo na přepínač na palubovce. Jinak orginál napájení je tuším vedeno 2 kabel zleva na konektoru, který je vepředu po odklopení pojistkové skříňky. Já jsem ten kabel měl ucvaklý a na konci kabelu od přepínače byla nová pojistka a napájení šlo odjinud.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Jak to tady čtu, tak by vás policie mohla najmout k pyrotechnikům. :D

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2005 20:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem se pokusil odpojit alarm vyjmutím pojistky č. 35 (rv. 1996 - Poplašné zařízení proti krádeži) a přestalo mi fungovat centrální zamykání (přitom pojistka 35 se má používat pro centrální zamykání u r.v.1998 :!:). Zkusil jsem tedy vytáhnout pojistku 30 (u r.v. 1996 levé tlumené světlo u 1998 centrální zamykání) a ejhle - nadále funguje jak centrální zamykání tak levé tlumené světlo. Máte někdo ještě nějaký jiný rozpis pojistek než je v escort.zip a pojistky96.zip? Jsem z toho trochu jelen :(

Žádný alarm jsem po sejmutí krytu u levé nohy čidiče nenašel, je tam jen jednotka centrálního zamykání (Central Lock CTRL) od firmy Siemens, dále asi vypínač přivodu paliva při nehodě a spousta kabelů.

Případně prosím poraďte co ještě zkusit.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 06:40 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
Nagant píše:
Tak jsem se pokusil odpojit alarm vyjmutím pojistky č. 35 (rv. 1996 - Poplašné zařízení proti krádeži) a přestalo mi fungovat centrální zamykání (přitom pojistka 35 se má používat pro centrální zamykání u r.v.1998 :!:). Zkusil jsem tedy vytáhnout pojistku 30 (u r.v. 1996 levé tlumené světlo u 1998 centrální zamykání) a ejhle - nadále funguje jak centrální zamykání tak levé tlumené světlo. Máte někdo ještě nějaký jiný rozpis pojistek než je v escort.zip a pojistky96.zip? Jsem z toho trochu jelen :(

Žádný alarm jsem po sejmutí krytu u levé nohy čidiče nenašel, je tam jen jednotka centrálního zamykání (Central Lock CTRL) od firmy Siemens, dále asi vypínač přivodu paliva při nehodě a spousta kabelů.

Případně prosím poraďte co ještě zkusit.

Podle Ford TIS je to pojistka F35.Alarm a central je v jedne jednotce je znacena A27.Zamky jsou pripojene na svorky 10 a 11(strana ridice) 13 a 14(strana pasazeru).Takze kdyz jsi tu pojistku vyndal prestali Ti fungovat i zamky.Jestli Ti vadi falesne alarmy tezko to nejak odstranis bylo by treba asi zjistit co to zpusobuje.Nejspise bych asi zkontroloval spinace od dveri.Jestli je to ale opravdu jen falesny alarm a nic se pri tom nedeje asi nejschudnejsi by bylo odpojit houkacku a nechat to tak to je vsak asi reseni na nic.Ty spinace by meli byt v klidove poloze (dvere zavrene) rozepnute.Takze je mozne ze to muze zpusobovat i prodreny vodic ktery se Ti nekdy spoji s kostrou.Pripojene jsou na svorky5 6 7 8 a zadni na 24 u te jednotky centralu a alarmu.Tak je zkus odpojit a poznas jestli to zmizi.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 08:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Díky za popis. Ještě mi, prosím, poraď jak lze ty spínače odpojit na konektoru, zatím jsem do toho "klubka hadů" nezanořil ruce, je to až vespod :( .

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 10:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nějak takto to vypadá po sejmutí krytu u levé nohy řidiče:
http://www.sweb.cz/nagant/LockCTRL/
Central Unit Lock CTRL je ta větší krabička s bílou či stříbrnou nálepkou.
Můžete případně, prosím, někdo popsat, které konektory a kabely se to tam ještě nacházejí?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2005 09:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jak pokračuju s alarmem? Zatím jsem odšrouboval obložení dveří řidiče a vyčistil vnitřky konektorů od vazelíny.
Odšrouboval jsem kryt na 5. dveřích, zjistil že je tam čidlo jen pověšeno na jiných kabelech, navíc je odpojené a tlačítko je nějaké olámané.Navíc jsem vůbec nepřišel na to, kde původně mohlo být připevněno.

Jak fungují ta čidla - jen jako spínače? Pokud jsou dveře zavřené, jsou spojená, pokud se otevřou, rozpojí se?
Nebo je to nějaké složitější, citlivé na otřes apod. ?
Jedná se o standardní alarm FORD (jednotka centrál+alarm).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2005 20:36 
Offline
Forďák

Registrován: 25 říj 2004 22:23
Příspěvky: 73
Bydliště: Českokrumlovsko
Nagant píše:
Tak jak pokračuju s alarmem? Zatím jsem odšrouboval obložení dveří řidiče a vyčistil vnitřky konektorů od vazelíny.
Odšrouboval jsem kryt na 5. dveřích, zjistil že je tam čidlo jen pověšeno na jiných kabelech, navíc je odpojené a tlačítko je nějaké olámané.Navíc jsem vůbec nepřišel na to, kde původně mohlo být připevněno.

Jak fungují ta čidla - jen jako spínače? Pokud jsou dveře zavřené, jsou spojená, pokud se otevřou, rozpojí se?
Nebo je to nějaké složitější, citlivé na otřes apod. ?
Jedná se o standardní alarm FORD (jednotka centrál+alarm).

Cidla jsou jen spinace pri zavrenych dverich jsou rozepnute pri otevrenych dverich spinaji na kostru.U dveri v kabine jsou pripojeny konektorem svorka 1 je kostra svorka 2 vede do jednotky alarmu a centralu.Vodice od spinacu na kostru by teoreticky mely byt cerne,ale na to bych nespolehal.

_________________
1,8 TD CLX Combi 1996/05,ABS,klima,2xairbag,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2005 21:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, zatím alarm dává pokoj, úplně se to bojím napsat. Ale zjistil jsem, že kdybych zkratoval konektor na čidlo pátých dveří, při zamknutí by mi blinkry nezablikaly (stejně jako když jsou otevřené dveře) a tak by dle mého šel ten alarm (naprosto neodborně) vyřadit. Teda pokud to nezablikání znamená "neaktivuju alarm".

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 293 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz