Nazdar Forďáci
předem se omlouvám jestli se tady stejný problém řešil, ale hledal jsem a nenašel. (aspoň ne co by seděl přesně)
Koupil jsem Escorta 1.4i rok 96 třídvéřáka, až na tu výkonu neadekvátní spotřebu jsem byl 3 měsíce spokojenej, ale teď mě pěkně dopaluje.
Snad někdo řešil stejnou věc a nasměrujete mě:
Za studena chytne na brnk, ale jakmile se zahřeje na provozní teplotu tak není sebemenší šance ho nastartovat. Startér točí normálně živě, ale motor ani neblafne. Teprve když to nechám cca půl hodiny vychladnout tak zase normálně chytne, jakoby nic.
K tomu to ještě sem tam za jízdy zacuká a má to kolísavý vonoběh (jakoby chvíli 1000, pak se to náhle změní na 1500 atd)
Nejvíc mě ale pálí to startování.
Měl jsem to v Ford Carent, na prohlídce. Dali mě tam nový originál svíčky, palivový a vzduchový filtr a přepájeli pojistkovou skříň, ale nic se nezměnilo. Diagnostika (nebo co) jim prej vyhodila špatnou funkci následujících čidel:
HEGO, (-)"TR/ZA"
Plnění vzduchu, CVH 1.4 EFI
Poloha Klik. Hřídele - CPS
Jedno z toho má být váha vzduchu, tak jsem tak zkusmo dal váhu z tatovýho Escorta kterej funguje dobře a nepomohlo to.
Pro začátek by mě stačilo kdybyste mě poradili kde ty čidla najdu, a jestli se dají lehce přendávat, abych je vyloučil podobně jak tu váhu vzduchu.
Svíčky jiskří a z výfuku jde po delším točení cítit benzín.
Ford servis by mě to nejspíš opravil, ale stylem "vyměňujeme díly za nový dokud to nezačne fungovat" a z toho bych se finančně pos**l
Popřípadě jestli nemáte ještě nějakej tip?
Děkuju moc
Vespa