fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 03:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 11:36 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
to Catr :

poraď prosím tě, jak to mám udělat s těma podložkama a kolik je utahovací moment ? nebo na co si dát ještě pozor ? díky

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 14:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
s podložkama Ti nebudu radit byl jsem tu zahlušen,jinak moment utažení vstřikovačů 70Nm,vysokotlaké trubky 20Nm

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 18:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
A prečo by sme mu s tými podložkami neporadili? Nie je to žiadne extra now-how.
Tie tepelné podložky sú medené alebo z nejakej takej zmesi a keď dobrovoľne nejdú von, sú tam roztlačené vplyvom silno utiahnutého vstriku. Musia von a počítaj, že ich pri vyberaní zničíš. Takmer vždy je to "obrad".
Ja ich opatrne preseknem na dvoch miestach, niekedy aj na troch a dajú si potom povedať a s pomocou pinzety idú von. Len max.opatrnosť aby si nesekol príliš silno a neurobil zárez až do hlavy prípadne aby tie kúsky nespadli do komôrky v hlave. To by potom bolo veľmi zlé. Ak je k dispozícii autogén malo by to ísť aj vyžíhať, potom zmäknú a tiež s trochou násilia pôjdu von.
Na tento účel - tepelná ochrana sa tu dajú použiť aj podložky z diesel golfa alebo felície. Tie sú však oceľové lebo oba vozy majú AL hlavu a tu tesnia do hliníka. V escorte sú k použitiu ak pod ne dáš tenkú hliníkovú alebo medenú podložku. Tá sa pekne v hlave po dotiahnutí vstriku vytvaruje do kužeľa a tesní perfektne. Veľa zdaru!

_________________
Escort 1,8TD Combi


Naposledy upravil moto dne 28 led 2008 19:17, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 18:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
No a právě skrz tyto těsnící podložky + měděné kroužky jsem byl ukamenován,ale dáváme to do všech aut a bez problémů.Víc se nebudu k tomu :D :D :D vyjadřovat. :D :D Jo jo držme se každý svého.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 19:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Tak tak. Každý vieme svoje a podľa toho "fungujeme" :D.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 21:15 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
moto píše:
A prečo by sme mu s tými podložkami neporadili? Nie je to žiadne extra know-how.
Tie tepelné podložky sú medené alebo z nejakej takej zmesi a keď dobrovoľne nejdú von, sú tam roztlačené vplyvom silno utiahnutého vstriku. Musia von a počítaj, že ich pri vyberaní zničíš. Takmer vždy je to "obrad".
Ja ich opatrne preseknem na dvoch miestach, niekedy aj na troch a dajú si potom povedať a s pomocou pinzety idú von. Len max.opatrnosť aby si nesekol príliš silno a neurobil zárez až do hlavy prípadne aby tie kúsky nespadli do komôrky v hlave. To by potom bolo veľmi zlé. Ak je k dispozícii autogén malo by to ísť aj vyžíhať, potom zmäknú a tiež s trochou násilia pôjdu von.
Na tento účel - tepelná ochrana sa tu dajú použiť aj podložky z diesel golfa alebo felície. Tie sú však oceľové lebo oba vozy majú AL hlavu a tu tesnia do hliníka. V escorte sú k použitiu ak pod ne dáš tenkú hliníkovú alebo medenú podložku. Tá sa pekne v hlave po dotiahnutí vstriku vytvaruje do kužeľa a tesní perfektne. Veľa zdaru!


díky za cenné rady. ještě se zeptám, kde ty hliníkové , nebo měděné podložky sháníte? a tloušťku dáváte podle té předchozí? -mínus samořejmě tu ocelovou

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 21:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
Podložky kúpiš bežne ako spotrebný materiál niekde v železiarstve prípadne v autodieloch a hrúbka?
Tak niečo do 1 mm.

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2008 22:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Dalin píše:
moto píše:
A prečo by sme mu s tými podložkami neporadili? Nie je to žiadne extra know-how.
Tie tepelné podložky sú medené alebo z nejakej takej zmesi a keď dobrovoľne nejdú von, sú tam roztlačené vplyvom silno utiahnutého vstriku. Musia von a počítaj, že ich pri vyberaní zničíš. Takmer vždy je to "obrad".
Ja ich opatrne preseknem na dvoch miestach, niekedy aj na troch a dajú si potom povedať a s pomocou pinzety idú von. Len max.opatrnosť aby si nesekol príliš silno a neurobil zárez až do hlavy prípadne aby tie kúsky nespadli do komôrky v hlave. To by potom bolo veľmi zlé. Ak je k dispozícii autogén malo by to ísť aj vyžíhať, potom zmäknú a tiež s trochou násilia pôjdu von.
Na tento účel - tepelná ochrana sa tu dajú použiť aj podložky z diesel golfa alebo felície. Tie sú však oceľové lebo oba vozy majú AL hlavu a tu tesnia do hliníka. V escorte sú k použitiu ak pod ne dáš tenkú hliníkovú alebo medenú podložku. Tá sa pekne v hlave po dotiahnutí vstriku vytvaruje do kužeľa a tesní perfektne. Veľa zdaru!


díky za cenné rady. ještě se zeptám, kde ty hliníkové , nebo měděné podložky sháníte? a tloušťku dáváte podle té předchozí? -mínus samořejmě tu ocelovou
Vyndáš tu starou,novou řáruvzdr.dáš tak aby ten vyčnívající hrbol byl ven.No a ty mědáky nasadíš na vstřik na vyčnívající trysku ,je to už vypočítaný. Dotáhneš a ta tryska se přitlačí k tý žáruvzdorný a hned se utěsní i ten vstřik tou měděnou Jezdí na to spousta aut a bez problémů, jen že když vyndáš vstřiky musíš tam dát opět nové podložky protože jsou vymačkané a neplnili by to co maj.Pokud je neseženeš dej vědět,ale zacáluješ je .

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 23:26 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak jsem vyndal podložky pod vstřikama. šlo to podle rady Walkera - sehnat pořádnej vrut a zatáhnout- tak jsem sehnal ten největší vraťák co jsem našel a zabral (díky vyšlo to)
Obrázek
Obrázek

jenže po bližším ohledání mám další dotaz ???
u prvního válce, kterej zřejmě podfukoval, když se podívám dovnitř do díry po vstřiku , tak je tam větší díra , než u těch ostatních. U toho prvního válce rovnou koukám na píst, ale u těch ostatních to jde ještě přes nějakou komůrku.
jako by tam chyběla ta plechová komůrka , nebo jak se to jmenuje.
obr. první válec
Obrázek
obr. ostatní válce
Obrázek

je možný ,že by se to nějak utavilo, nebo co to má znamenat ?
Obrázek
u prvního , prostě je to jiný než u těch ostatních. co s tím, co radíte ???

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 12:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Walker píše:
Máš pocit, že lze na tomhle něco vylapovat?....Obrázek jehla a sedlo je od výrobce slícováno, takže se ani samotná jehla nebo samotné sedlo koupit nedá...vždy jen ta sada...
Lapuje se ta dosedací plocha dole, co je úhlel roztřiku :D

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Naposledy upravil catrr dne 26 led 2008 13:25, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 13:17 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak jsem byl včera v servisu a tam mi ukazovali ve schématu , že mám propálenou vložku spalovací komory.
cena 1200,-
to by musela jít hlava dolů.
chci se zeptat, jestli jste to někdo už řešil ? ta díra v té vložce, přes kterou se vstřikuje nafta do válce , je o cca 4 mm větší , než u ostatních válců. viz můj obrázek v předchozím příspěvku.
zřejmě bude dostávat víc zabrat i tryska, protože je přes tu vložku tepelně chráněná.
setkal jste se s tím někdo , mám to nechat , nebo opravit ?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 13:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Nic neřeš a nech to udělat a bud rád žes neměl propálen i píst

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2008 19:16 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
je mi to jasné, hlava musí dolů, zítra se do toho pustím.ještě sháním ten velkej Torx. zatím to odstrojím.

včera mi došlo, když jsem si to všechno sesumíroval, že ten chlapík co mi to auto prodával ,byl takovej tajemnej co se týče otázek na motor.
tak jsem se šel podívat do krabice s dílama co mi dal jako zbytek z výměny ze servisu . no a tím jsem si to potvrdil - jedna stará žhavička je úplně upálená. no a ten první vstřik taky není originál ,jako ostatní, takže ten chlápek to musel dobře vědět a v servisu mu určitě řekli, že to slepili a ať rychle prodá. no a já jsem s tím chvilku jezdil , než se mi to podařilo zjistit.

akorát mě zaráží, že jsem to měl před měsícem v servisu, kde dělaj přímo Fordy a tam mi řekli, že ten první válec je trochu slabší, ale že jinak je to v pořádku. prostě deset let starý auto, ať nechci zázraky.

ale mě to nedalo spát, protože občas to blafalo ,jak na tři válce, hlavně když auto stálo tak hodinku po zahřátí. i ten výkon byl občas slabší.
tak jsem vyndal ty vstřiky a tím se to ukázalo.

Holt svěř auto do servisu a věř jim.

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 29 led 2008 10:47, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2008 08:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
zjisti kdo v těch velkej servisech dělá,pak to budeš chápat.Jinak to musela tryska pěkně téct když byla propálená vložka

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: trysky
PříspěvekNapsal: 29 led 2008 13:45 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
Karel píše:
Dalin:Zajima me cena,budu v nejblizsi dobe vstriky taky delat ,tak at vim na co se pripravit.Jo a ty jsi nechal menit jen trysky, nebo komplet cele vstrikovace?


Karle, tak tady je info ohledně těch cen.
originál tryska s jehlou Lucas RDN12SDC6849C 850,-KČ + 50 KČ kontrola+ seřízení každého vstřiku , ceny bez daně.

volal jsem přímo do Prahy do Delphi servisu a tam to mají levnější, tryska komplet - 793,- s DPH

tam mi taky podle čísla čerpadla : LUCAS TYPE F18 . ITCI . 30 DPC 8448B101A a motoru : RFS řekli, že je tam už stejné čerpadlo jako na Mondeu a tím se vysvětlilo proč čerpadlo LUCAS a tlaky na tryskách 150at.
tímto musím prohlásit veřejnou satisfakci Walkerovi - měl pravdu, je tam 150 barů
prý to tam už od roku 97 začali dávat.
ještě pár obrázků pro představu.
vstřik po výměně + stará tryska s jehlou
ObrázekObrázek
takhle to vypadá v originál balení
Obrázek

+ neměl jsem nástrčkáč na vstřiky, tak jsem sehnal 32 tubkáč do toho 27 a na starej ořech z Goly jsem navařil 27 matku a na konec momenťák a dílo je hotovo
Obrázek

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 10 úno 2008 23:30, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2008 14:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
CAV roto diesel má 150 a to ne jen u forda ale i jiné značky byla to odlišná konstrukce co se týče vnitřku, a lucas 120 za tím budu stát a docela jsi mne překvapil ,koukám že každý servis to dělá jinak.Nebudem to řešit.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2008 15:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Panove, byl by mi nekdo s jistotou schopen rict jake vstrikovace od Lucasu (Delphi) pasuji na moje Mondeo? Moc dekuji.

Uz jsem volal primo k centralnimu dealerovi do Prahy a bylo mi sdeleno podle cisla meho cerpadla (8448 B251A): 670 5601E (na tom trval) a 3. vstrik se snimacem 008RO1 AA2. 1. vstrik na mem aute je vsak 670 5301E (ostatni bez sundani neprectu). Taktez ty, co mam moznost koupit maji stejne oznaceni jako to moje (i 3. se snimacem se shoduje). Taktez pokud googluju cislo 670 5301E neco najdu (narozdil od 670 5601E). Original Ford by mel byt (podle meho VINu) 1127446 a 1127447. Mimochodem, origos Ford stoji mene nez ty Lucasy, ale prodavaji pouze cely vstrik (2660,- resp 3. za 3900). Uz mi je trapne tam po 4. volat.

Pro info: Delphi servis Praha-Malesice trysky 5643482 (pro Mondeo 1,8TD rv.99) 860/ks, podlozky 60/ks, prace 600,- za vsechny (uz vymontovane), vse s DPH.

Catrr: jaka je oznaceni tech Motorpalskych trysek, diky? Mela by to byt nahrada techto Lucasackych (5643482), resp. Boschackych (DN12 SD347-urceno podle Bosch katalogu).

Dalin, Karel: pokud byste chteli ty Motorpaly, pro Vase auto je vyrabi-viz jejich web. Cca do 300,-/ks, podlozky vsak nedelaji.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2008 18:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Pokud to chceš hned zeptej s eWalkera to je odborník přes diesla,já marodím řádí tu nějakej morybundus a z hlavy to nevím takže bych Tě to mohl poslat až skončí marodní. :(

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 01:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
catrr: Dekuju, me se totiz podle jejich seznamu na Motorpal.cz totiz zda, ze nahrady tech DN12SD347 nedelaj :(.

(Edit): Tak Motorpal je prý nedělá. Zde (http://www.branco-nd.cz/) mi nabídli za 360/ks polskou náhradu WUZETECH (vyrábí prý i pro Stanadyne). Na stránkách těch Poláků je i převodní tabulka mezi Boschem a Lucasem (http://www.wuzetem.waw.pl/).

(Edit2):Tak uz fakt nevim, technik od Motorpalu mi tvrdi, ze je nevyrabi. Dalsi dve firmy mi tvrdi, ze mi Motorpal muzou dodat. Tak uz fakt nevim.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 23:04 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2007 18:44
Příspěvky: 3
Bydliště: PRAHA 10
Ahoj chlapi,mozna se zeptam zase debilne jako vzdy tady se ptam,ale zacala mi chcat nafta pod auto,po otevreni koukam,ze ta tryska uplne vpravo ma na vnitrni strane takovou cepicku a kolem ni to tece-strika.Prstem jsem ji chtel zatlacit jenze mam cepicky dve.Je to velkej problem,pac zejtra s tim skocim nekam do servisu a aby mi nehustili do hlavy mechanici naky kydy,tak se ptam no,dam par korun a jedu,nebo nejaky rozebirani neceho bude opet?Staci mi normalni odpoved mne laikovi.Diky moc

_________________
ESCORT 1,8 TD 97,motor mondeo,jezdi(zatim),zacatecnik u teto znacky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz