fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 09:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No a kolik ten motor pak vydrží?

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 09:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nejezdil nahodou BMW 2002? No jo, ten vykon z toho jde dostat i kdyz tohle uz je spis na okruhovku, nez soutezaka, mozna ale, ze to vyjde lacinejc, nez udelat opravdu dobre to bawo, tutove vi, co dela.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 10:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Jojo, jezdil BMW předtím... No drahý to muselo být jako prase, jsou tam díly z titanu, kevlaru a podobných srandiček, asi fakt mazec... točí to prý 9000 takže opravdu síla, co se dá udělat se starým motorem... váží t nějakých 750 kg a 155 kobyl bo musí být opravdu mazec... ale soráč za OT..

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 11:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Já starý škodovky naprosto uznávám, a to víš že mi sem tam ujede nějaká 1,6 nebo 1,3, prostě pokud je to auto dostatečně lehký a má to výkon nedivím se tomu.

Vždycky je to nějakej kompromis, a obvykle v tom velkou roli hrajou peníze. Nechci do fiesty rvát nějaký nesmyslný prachy páč jsou naprosto nenávratný. Nikdo mi nedá ani půlku toho co jsem do ní nasypal. Pokud by tomu tak bylo tak zrovna minulej tejden bych fiestu s klidným svědomím pustil do světa a stálo by mi v garáži něco 280+Hp :-D Co to mělo být neřeknu :D Ale na tři auta nemám prostor ani čas, zatím...

Jistě že bych mohl chtít z toho dostat 230Hp, to není nereálný číslo, ale je drahý. To si radši postavím další auto. A jak se zdá tak i dosavadní setup s cca 130, možná malinko víc Hp velice dobře funguje :D

Futy já furt váhám kde to všechno nechat dělat, možná AHRA Hradec nebo Motorena P10...? To vyvažování asi určitě Motorena, honování udělá každá motorárna a srovnat hlavu a blok umí taky spousta firem. Spíš hledám kvalitu, pár kontaktů mám tak se uvidí.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 11:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No Motorena prej tak do 2000 co vim vyvazeni, ale ruzny nazory, nekdo chvali, nekdo kritizuje, kazdopadne kdyz jsem se tam kdysi zajimal o GO, tak me dost nemile prekvapily nektery ceny, zase je to za rohem. Ahra taky znama, asi i slusna, ale zase dal. Chci se zastavit v Hovorcovicich kousek od Krenka, tam prej manik taky dela dost veci, hlavne hlavy, tak uvidim.Nastesti mam casu vic, nez ty, takze me to tolik nehoni.
Se musim pochlubit, dneska bych mel mit coilovers a v nedelu dalsi motor, tak se uvidi, jak velky zasahy budu muset provadet.A su skromnej, tech 120poniku by mi asi stacilo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 18:17 
Offline
Nováček

Registrován: 04 pro 2007 12:53
Příspěvky: 5
Bydliště: KM
LeMans píše:
sorry za OT ale tady by vás to mohlo zajímat..
Včera jsem byl na dílně u p. Suma - jezdí historickou rally. A divil jsem se, že přesedlal na starou škodovku Rko... klasický škodovkový motor 1,3 a z něj dostali 155 kobyl - bez turba... - máte kucí co dohánět :)


No, ono to neni Erko, ale je to 130RS :) A presedlal na ni hlavne z toho duvodu, protoze dostal zajimavou nabidku jezdit ME historiku. Auta jsou firmy AV engineering, ktere je taky nechala zrestaurovat a ktera taky sumovi plati starty, jinak Sum je pouze servisuje.

_________________
aeiou


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2008 11:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Tak jsem přivezl další kravinu :D gelová závodní baterka, mimo jiné to má výhodu že z toho nic neteče v žádné poloze, tedy ani na střeše :-D což se vcelku hodí když je v interiéru. Normální cena asi 7, ale někdy se hooooodně vyplatí sledovat inzerce na závodních portálech :D Nikdy nebyla v autě.
Obrázek

Taky jsem koupil přední ramena, s 2bolt čepama. Přijdou tam místo silentbloků unibaly a rejdovej čep se udělá posouvací. Momentálně mám moc velkej negativ.

A jsem téměř rozhodnutej že tímto se bude končit. Jestli se dvoulitr do fiany dostane nebo ne se uvidí, a vcelku mě to moc netíží. Megasquirt si ve fiestě chci vyzkoušet, ale jestli tam zůstane nevím.

Proč NE dvoulitr? Protože se na některých závodech nechci nechat prudit za změnu objemu, a říkat tomu stále 1,8 je mi proti srsti.
Vzhledem k nárůstu krouťáku a použití očekávám ještě větší problémy s převodovkou... a hlavně už tohle mám velkej problém dostat na silnici.

Stále váhám, ale už to asi zdaleka není prioritou. Chci teď dostat fiestu do stavu kdy to bude spolehlivě s co nejmenšíma investicema i časovejma tak rok jezdit.

Proč? no... už se zdá že je v tom jiné auto :D Hlavně já s ní nebudu spokojenej nikdy, dost věcí bych dneska dělal jinak a předělávat tohle už jsem línej.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 22:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
synchrony zdržujou :-D

právě jsem to byl projet bez nich a :D

Kvalty tam jdou v pohodě, trochu to mlátí no... spíš cvaká... jde řadit jen rychle a to velmi rychle, někdy si ani nejsem jistej jestli to stíhám nohou a kvalt tam už je. Nelze ani třeba po městě zařadit pomalu, to už jedině s meziplynem jak pro pamětníky :D Ale zdá se to velmi rychlé... jsem zvědavej na životnost, pokud vydrží 2000km budu naprosto spokojenej :wink:

A dal jsem tam při této příležitosti ty tvrdé silentbloky. Jsem rád že si tu nikdo nevšiml že jsem nechal udělat úplně špatné :-D Na převodovku jsem mu dal ty z escortaIV... Ale po menším zásahu flexou sednou, navíc jsou trochu větší. Oproti těm minulejm se to kupodivu velmi uklidnilo na volnoběh, to ani nic nerezonuje, naopak přes 1500 rezonuje a drnčí úplně vše. Bez helmy děs. Ale jde z toho dobrej pocit, prostě motor je součástí auta a není cejtit jako v sériovce že tam o 3cm lítá.

Bude nějakej onboard, ale asi až z víkendu /možná sosnová/, nechce se mi publikovat jak tam padaj kvalty na veřejné komunikaci :wink:

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 22:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
a budu obejdnávat nějaké díly do skříně, tedy kdyby někdo potřeboval jakékoliv díly na téměř jakoukoliv fordí převodovku/diferák, můžem to vzít dohromady

tu odkaz:
http://stores.ebay.co.uk/main-train_For ... QpZ2QQtZkm

jen teda nevím jestli potřebuju tenhle:
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Escort-RS-Tu ... dZViewItem

nebo
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Escort-RS-Tu ... dZViewItem

co třeba pan futura? :D podle čeho to zaručeně poznám když jsem línej tu skříň teď otvírat? případně je možné překopat to? Asi se chystám použít převody z RS1800, druhou hřídel ale postavit na XR3i mk4, což by snad mělo jít, a špéru RST S2... a to vše asi do RS1800 bedny. No já to snad všechno rozhodím než objednám, nebo vemu pro jistotu kity oba :-D

Nebo víte kde sehnat toto v čr? Mě tohle přijde fajn cena vcelku...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2008 08:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Teda ja to obhlidnul zatim ve zrychlenym rezimu, ale zdaji se mi ty kity na BC stejny, jen se lisej cenou,kazdopadne ten druhej mi cenove prijde hodne dobrej, ono i ten prvni neni az tak drahej, kdyz vezmu kolik je libra ted. Jen to postovny by nemelo bejt tak hrozny. Noo, ja bych ten kit na BC taky docela bral a musim omrknout veci na T9, tam neco taky potrebuju. Pokud bys proti tomu nic nemel ,rad se pripojim. A kdyby byly volny streva z RST, tak bych mel zajem.
Jinak baterka pekna, ale na normalni jezdeni to asi moc neni, nebo jo? Jo, a slysel jsem, ze nejde nabijet normalni nabijeckou, na mne mooc sofistikovany.
A ziram, jak jsi rychlej, to snad delas misto spanku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2008 11:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
jj, baterce se moc nelíbí běžná nabíječka typu 30A natvrdo... momentálně mě štve že je sice o dost menší, ale maličko širší, tedy nechce se mi vejít do připraveného kastlíku, se nějak pořeší...

právě že tam nepíšou rozměry, ale zdá se jiné ložisko od spojky - vnější průměr, to válečkový ložisko asi taky malinko větší a trochu jiné, a jedno kuželíkové u difu maj na tý fotce jiný

otevřu obě ty skříně z kterejch to budu dávat dohromady... myslím že to budou ty uprated... kdyžtak jim k objednávce připíšu co za ložiska tam mám

mrkni na to co bys chtěl, chci ale tak do středy ideálně, do konce týdne max objednat, ještě teda zkusím ford, ale předpokládám že se mi jejich nabídka nebude líbit

ad rychlost - mě vždycky hrozně nebaví a s..e vyndavat to celé, odpojovat atd... ale zpátky to mám za odpoledne v klidu

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 21:11 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
/kdyby někdo chtěl ramena na fiestu tak jedny nový dávám do inzerce/

hraju si s převodovkama a vypadá to slibně, asi půjde poskládat přesně to co potřebuju :D

Jen tu nadhodím že RS1800 má trochu jinou skříň, má větší ložiska, tzv "uprated". A sériově má dlouhej stálej převod ovšem kvalty blízko sebe. ERST S2 má dlouhej stálej, a kvalty rozházený. XR3i mk3,4 maj krátkej stálej a kvalty rozházený. Tedy snad se mi povede poskládat to nejlepší z každé z nich :D

Na fotce je špinavá RS1800 po cca 160tis km a čistá kombinace ERST a XR3i, ta má cca 1000km od mojí první repase.
Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 21:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ty ses dobrej drak:) takhle sem prevodovku videl naposled ve skole

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 22:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
vis co si myslim? ze si z nas delas prdel a vsechno to za tebe dela skupinka nejakejch wrc-mechaniku:-D nerikej ze fakt takhle po nocich rozebiras prevodovky, ladis megasquirt, vymyslis podvozky.. ja sem rad kdyz po praci venuju par hodin autu a pak doma lehnu do postele uplne mrtvej malem nevykoupanej:-D
jestli je vsechno tva prace tak klobouk dolu a od priste te budu oslovovat mistre :wink:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 22:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Půjdou i hřídele rozhodit :D je to vcelku pěkná práce, hlavně se to člověk naučí... poprvé jsme ji skládali a 4 ruce byly málo když je potřeba to zasunout vše najednou, teď v klidu sám a už u toho ani nenadávám. Mám tu ještě třetí rozhozenou která na fotce není...

Už aby tu byly repas sady z anglie a může se skládat, ještě asi udělám výpušťák dole, tahám to každou chvíli a olej vytejkající poloosama mě ničí.

Dnes jsem zas něco najezdil bez synchronů :D v sobotu snad dostane pořádně zabrat v sosnový a pokud se to bude zdát ok, upravím obdobně i tuto. Kvalty tam jdou a je to rychlý, ještě aby motoru rychlejc padaly otáčky, holt má zetec dost těžký vnitřnosti... v budoucnu ho třeba 4klapka bude dusit rychleji :D

Škoda že asi nestíhám Plavy - kopec, cwc, zdá se že tam nějakým zázrakem je led. Aspon nebude žádnej strom tuning :D Začíná z toho bejt vcelku neklidný auto :-D

edit:
Jj, sám :D A v naprostém klidu, pomalu. Bejvám teď v garáži tak 3hoďky denně, no spíš ob den.
Megasquirt teď čeká....

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 22:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Já třeba vůbec nečumim na televizi a nedělám podobný blbiny, nic mi neříká tati... zatím a snad na dlouho. Víc mě štvou víkendy v háji na závodech, kdy z toho je mrtvej fakt celej víkend, spíš tejden, příprava, o víkendu vstávat v půl 6 běžně a vracet se za tmy, padám na hubu... Ale stojí to za to, mi stačí s tim ujet 10min tejdně a je to mega motivace. Asi bude ale žárlit, bude mít brášku zadohraba :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 22:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
milo: tak to ses proste blazen:D v dobrym slova smyslu.. ja se musim venovat pritelkyni jinak by vzala kramle.. rad bych autu venoval vic casu a penez ale proste to nejde.. asi me bude cekat taky megasquirt protoze s tim Boschem je cim dal vic vydrbu co asi nepujdou resit..
co mas vubec na zetecovi za setrvak? ja kdyz skladal S2 prevodovku a Zeteca tak sem musel dat setrvak z 1,6 EFi kterej vypadal tak o polovinu lehci nez origo Zetecovej a otacky me prijdou ze jdou dolu celkem rychle
jo a jakou zadokolku? neco od Henryho?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 23:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
já na tom makám ve vlnách, a prostě teď to jde... ale taky je běžně tejden kdy na to nehrábnu

megasquirt teď "nepotřebuju", je dost práce na jinejch věcech, bejt tebou počkal bych co to provede se mnou, jestli a jak to poběží, případně budeš mít šanci to okouknout naživo

setrvák mám origo 130Hp a v klidu mi na něm seděla i S2 skříň, je teda o dost menší a lehčí než mondeáckej /MTX skříň/ co je zatím na 2.0

jestli vše vyjde tak escort mk2 a na nákupy se s tím rozhodně jezdit nebude... spíš se furt rozhoduju jestli na to mám čas a chuť

zkusil jsem podstatně silnější, ale i těžší auta a jsem rozmazlenej lehkostí fiesty, což v zadohrabu poskytuje AE86 a mk2 esko...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2008 23:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ja ted mam parev 14 denni vlnu kdy se jebu s kusem plechu (zadni svetla) protoze ho nemuzu sehnat v lepsim stavu a nez zahalet tak ho radej vyvaruju ale jde to hrozne pomalu.. ale snazim se byt v garazi co nejvic ale pres zimu to fakt neslo, nemam to u baraku a jezdit 10km do garaze a 10 zpatky si kolikrat rozmyslim

megasquirt zatim taky neresim.. az bude spravnej cas tak se do nej pustim, musim nachystat celej motor, udelat svody, sani, vstriky, chladic oleje, vyfuk.. vsechn ty ptakoviny kolem a az pak na to pujde MS (do te doby bych na nej mel nasetrit) a samozre¨jme jakykoli postrehy a rady a osobni zkusenost uvitam.. predem velkej dik:)

k setrvaku.. ja mam motor z XR3 Escorta mk5 a netusim co v tom bylo za prevodovku ale byl v tom fakt 2x tak tlustej nez mam ted.. jestli to mas z Fiesty tak tam zrejme mas to co ja.. asi na XR3 byla taky MTX skrin a ten vetsi setrvak.. musel sem si teda na tom co mam vystruzit vetsi diry a asi bych to mel vyvazit, ale nejak se k tomu zatim nemam

a mk2 bych bral taky.. cossie power:) cas a chut bych tomu rad venoval ale resim podobny dilema jestli se poustet do dalsi hracky.. rad bych neco mensiho sympatickyho sviznyho a treba zadokolku.. rad bych Mazdu 323 1,8 16v turbo 4x4 ale to je zas milion veci co se muze vydrbat a stavet fiestu s hnanym zadkem a V6 motorem me jeste nepustilo ale to je dost ulitly na to abych s tim v brzke dobe zacinal

ja uz se svezl taky ledascim a nejprijemnejsi svezeni bylo v 350Z ale to neni pro normalni lidi:D nejsem milionar a plnit autu kazdej den plnou nadr na to fakt nemam

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2008 10:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Juuu, domecek plnej kolecek, to zeru.A mooc preju, aby vyslo Henryho zadohrab, aspon by bylo od koho se ucit tady a ne furt shanet venku neco, cemu poradne nerozumim.Ten vypustak je safra dobrej napad, to by se siklo.Hele, jakej zavit tam budes delat? Normal, nebo mas i zavitniky na kuzel?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz