fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2008 00:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Staci kousek palivove hadicky, je to tusim, svetlost 3,2, uriznout, nasadit a otevreny konec zaslepit nejakym sroubkem-tak aby to skutecne tesnilo. Neboj se toho, nic vazneho to neni. Budes-li mit chut muzes vymenit i zbyvajici hadicky spojujici trysky navzajem.

Jenom pro info jak jsem dopadl ja. Vsude mi tvrdi, ze k memu cerpadlu patri vstrikovace Lucas 670 5601E + 00801 AA2(se senzorem) a trysky Lucas 563482. Nejlevneji mi toto nabidli v TP Kladno (1. nemaj, 2. za 3700,- s DPH, 3. 790,-/ks, podlozky cca 60/ks).

Cenove podobne jsou vsak primo u Forda (dotaz ve Ford Bospor)- a to vstrikovac se senzorem za 3900,- (s DPH) a bez za 2700,-, trysky nedodavaji. Predpokladam, ze tyto originaly jsou stejne Lucas.

Dotazem primo v Motorpalu a u dalsich par dealeru trysky Motorpal pro moje auto (cerpadlo) se nevyrabi. Bosch vyrabi nahradu v podobne cene jako Lucas.

Vymena trysky a serizeni vstrikovace stoji kolem 100-150Kc s DPH (na vymontovanem vs.). Lucas/Delphi doporuceuje menit trysky kazdych 50t a cele vstrikovace kazdychh 100tkm.

Kupuji tedy na dobirku primo od autorizovaneho dealera z Velkeho Mezirici (BBtrading) polske trysky WUZETEM za 360/ks s DPH.

Zamenu vstrikovacu 670 5601E (ktery ma byt udajne na mem aute) s 670 5301E (ktere na aute skutecne mam) dal resim.

/Edit/ Po dotazu na nemeckem zastoupeni Lucasu/Delphi mam potvrzeno, ze 670 5601E a 670 5301E jsou záměnné (alespoň pro moje auto) a tlak nastavit na 148 barů. Centrála v UK mě poslala slušně do ř.i.t.i. Ostatní (dealeři apod.) taktéž.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 27 dub 2008 12:25, celkově upraveno 7

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2008 00:44 
Offline
Nováček

Registrován: 27 říj 2007 18:44
Příspěvky: 3
Bydliště: PRAHA 10
Jo tak to je super,dik za odpoved,musim to rano spravit,ty ostatni jsou v poho,jenom ta jedna,prvni,uz to udelala podruhy.Fakt dik,ja myslel buhvico.Mej se v UK hezky,God save the Queen

_________________
ESCORT 1,8 TD 97,motor mondeo,jezdi(zatim),zacatecnik u teto znacky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2008 00:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Jeste me dodatecne teda napadlo, jestli neni pridrenej vstrik , kdyz se ti to tlaci ven pres hadicku. Ale na toto jsou tu lepsi experti.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 27 dub 2008 12:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2008 12:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
Pavel 74 píše:
Ahoj chlapi,mozna se zeptam zase debilne jako vzdy tady se ptam,ale zacala mi chcat nafta pod auto,po otevreni koukam,ze ta tryska uplne vpravo ma na vnitrni strane takovou cepicku a kolem ni to tece-strika.Prstem jsem ji chtel zatlacit jenze mam cepicky dve.Je to velkej problem,pac zejtra s tim skocim nekam do servisu a aby mi nehustili do hlavy mechanici naky kydy,tak se ptam no,dam par korun a jedu,nebo nejaky rozebirani neceho bude opet?Staci mi normalni odpoved mne laikovi.Diky moc
Máš mail

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 15:28 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
tak jsem včera sundal hlavu. posílám foto pro ilustraci, jak to dopadne, když kape vstřik.
Propálená vložka spalovací komory. píst naštěstí přežil.
Obrázek
(levá díra uprostřed nad vetilama)

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2008 15:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
tak tos měl štěstí.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2008 22:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
mel bych dotaz. pred casem jsem vymenil svoje puvodni vstrikovace za vizuelne temer nove origo Delphi. pred montazi jsem je nechal jeste prekontrolovat a zmerit nastaveni-vse bylo OK. dal jsem nove tepelne podlozky a jezdilo to. nijak zasadni rozdil proti starym jsem nezjistil. zdalo se mi vsak, ze predevsim pri pridavani na trojku to docela kourilo, coz bych od temer novych necekal (stejne to delalo i u puvodnich).

co me vsak zarazilo, ze na tech temer novych (nyni vyndanych a jetych cca pouze mesic a jen asi 200km) se uz vytvorily karbonusazeniny v miste vystupu jehly a to na vsech. dival jsem se do otvoru po vstrikovaci a ten tepelny stit se zda byt OK (zadna zvetsena dira jako mel Dalin).
Obrázek
Obrázek
tak bych se rad dozvedel, zda je vytvoreni usazeniny temer okazite normalni nebo mam hledat/cekat problem?

puvodnim jsem nechal vymenit trysky a samozrejme seridit tlak. dnes jsem je tam opet dal, ale jeste jsem to neprojel. jedna puvodni tryska mela cely plášť od usazenin (tj. tu plochu mezi telesem trysky a vstrikovace).
Obrázek
na co to ukazuje? pouze spatna podlozka nebo spatne dotazena tryska ve vstrikovaci?diky

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 27 dub 2008 18:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 10:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
na jaký moment jsi je utáhl? A ještě jedna otázka pokud tam máš or.tepelnou podložku a ne tu sadu co se dává do jiných motorů to je podložka + měděný kroužek tak proč to vyndaváte? vždyt to můžete použít častěji stane se to že se jen vstřik při dotažení víc zatáhne.Pokud teda nemáš na té podložce nějakou vadu nechávej to tam.Protože jak často měníš trysku ,dost málo.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 12:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Moment 70Nm. "Nove" vstrikovace kontrolovali v Delphi servisu, takmtez menili a serizovali trysky v puvodnich vstrikovacich a prodali mi nove medene podlozky. Nemam duvod jim neverit byl jsem u zkousky vstrikovacu.

Podlozky jsem menil z toho duvodu, ze se doporucuje je vymenit a nevedel jsem v jakem budou stavu ty puvodni. Kazdopadne ty co jsem tam dal jsou vizuelne zcela stejne s tim co tam bylo. Pri vcerejsi demotazi jsem je uz za zase nove nemenil, jen jsem malinko pridal na momentu (jak mi bylo doporuceno). Zadne jine podlozky (nebo med. krouzky) tam nebyly.

Moje otazka znela zda je normalni, ze se na prakticky novych tryskach (+vstrikovacich) vytvori uz po 200km karbonove usazeniny v okoli vstrikovaciho otvoru (tedy tam kde uz to ta podlozka nekryje).

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 13:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
vem to takhle já Ti toho doporučim, hlavně abych měl kšeft.Opakuji pokud nejsou podložky ve špatném stavu, měnit se nemusejí,ale dělejte si jak chcete.Co se týče té závady jak popisuješ bych to předpokládal jinde.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 14:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
co se tyce podlozek, doporuceni jsme nemel od servisu, ale vicemene po procteni techto a podobnych stranek. podlozky staly 300kc, coz me nezrujnuje. vzal jsem je pro jistotu.

pokud to chapu dobre zakarbonizovane by to podle tebe byt nemelo. kam mam smerovat patrani? diky

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 18:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
za ty peníze můžeš mět třeba filtr neb jiné,něco jiného je když bys to vyndaval třeba každý měsíc ,ale jak říkám je to vaše věc.Co se týče trysek mohl bys mne poslat foto na mail.Takto je to nanic když to nemám v oku

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 18:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
fotky jsem doplnil do sveho prispevku vyse. dik

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2008 18:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
snad nejsem slepej ale jak koukám tak je to normální jev,pardon ted jsem se na to podíval pořádně jak jsou tam ty čtyři.kontrolní otázka co motor.olej nežere Tě to?Za další na co jezdíš?myslím naftu,to je okolo trysej jak na ně koukám ,za další když pominu okolo vzduchu do motoru,turba a ostatního ,tak když tě to hodně kouří a je to přesycený sazemi ,tak to může být i velké množství nafty neb rozvody neb netěsnící ventil.A na posled vstřiky maj nízký tlak.To je ten černý kouř.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2008 19:02 
Offline
Nováček

Registrován: 10 srp 2007 10:09
Příspěvky: 49
Bydliště: Pardubice
to Catrr : mám stejnej problém, za pár minut jsem měl vstřiky taky hned začuděný.
jestli myslíš EGR ventil tak ten jsem zaslepil, ale stejně to kouří.
asi už to čerpadlo. kde se dá ubrat na čerpadle nafta- jak to myslíš?
když jsem to připojil na PET 1litr láhev ,tak ji to na volnoběh vycuclo během minuty. takže to tam teče jako blázen a přepadama zpátky.
co s tím , nějaká rada ?

_________________
Dali - 97 Esco , combi Ghia 1.8 TD , 66 kW


Naposledy upravil Dalin dne 01 kvě 2008 10:02, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2008 00:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
To catrr: Ty ctyri to jsou ty uplne nejpuvodnejsi, ktere jsem ted nechal menit. Tam me zarazilo, ze jedna tryska ma uplne cernej ten obal, ostatni jsou jen takovy zahnedlý, okolo trysek je to stejne zacerneny jako u ty jedny novy.

Ta jedna je jen na ukazku (zbyvajici 3 vypadaji uplne stejne)- jak vypadaji ty nove co tam byly jen 200km.

Olej to nejak zasadne nezere (tak ten 1l/15tkm), naftu beru u jednoho obchodaku, po ceste z prace, ale berou tam vsichni, dokonce je okolo asi pet autosalonu luxusnich znacek,ktery u pumpy vídim tankovat. Nemuzu jinak posoudit.

Nyni tam jsou zase ty puvodni vstrikovace s novejma tryskama. Po par cestach do prace mam tyto poznatky: zda se mi, ze to nejak hodne klepe (a to jsem nedavno steloval ventily), ale mozna jsem uz paranoidni a vykon asi stejnej (cekal jsem nejaky zlepseni:(). Z vyfuku saze nelitaj (ani s tema co tam byly prechodne to nijak necudilo jen trochu pri 3ce).

Takze to beru jako normalni jev, prip. podezreni na netesnici ventily (jeden mel pri serizovani pul mm vuli nad toleranci a ostatni taky na tom nebyly nejlepe).

Edit po 2tydnech: motor se uplne zklidnil do normalu (projel jsem ho asi 500km dlouhou trasou a je to taky mozna teplejsim pocasim).

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 22 říj 2011 18:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 19 říj 2011 13:56 
Offline
Nováček

Registrován: 19 říj 2011 12:11
Příspěvky: 19
Ahoj,
přehazoval jsem hlavu z Escorta 1,8TD 51kW r.v.1996 na Mý mondeo MKII 1,8TD 66kW r.v.1998. S hlavou jsem vyměnil i vstřikovače (tzn. nepřehazoval, nyní jsou na Mondeu trysky z Esca) a nyní auto děsně hulí.
Předpokládam že problém je v otevíracích tlacích vstřikovačů. Mondeo 150Bar, Escort 120 bar.
Na obou motorech je čerpadlo Lucas, Mondeo má však na čerpadle turbokonetor.

Ví někdo s určitostí jestli maj 51kW verze nížší otevírací tlaky než verze s 66kw?
Z hlediska logiky, když jsou vačky stejné (aspoň mi tak připadali), musí se pro větší dodávku paliva (aby se zvýšil výkon) nechat buď déle otevřený vstřikovací ventil (limit stejné vačkové hřídele) nebo nahnat naftu do komůrky pod vyšším tlakem...ne?

Pokud se to tu již někde psalo, tak se omlouvám, ale opravdu jsem na žádném fóru odpověd nenalezl.

Díky.

_________________
Mondeo MKI 1,8i 85kW r.v. 1994. Motor hotový, na zbytku se pracuje. Konečně slušná motorizace...
Mondeo MKII 1,8TD 66kW sedan r.v.1998 - na díly, zatím vše k dispozici.
Peugeot 405 MI16 1,9 108kW r.v. 1988 - na onom světě, doprodávám náhradní díly. Bylo to nejlepší auto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vstřikovací trysky
PříspěvekNapsal: 05 dub 2013 10:21 
Offline
Nováček

Registrován: 04 lis 2012 22:24
Příspěvky: 16
Jde o motor 1.8TD na MkVII.
Cau kluci,na 4. valci mi chcije kolem vstriku nafta. Hadickou to neni,je to okolo vstriku. Kde koupit to medeny tesneni? V catalogu Elitu to neni. Popr. jestli by sem mohl nekdo napsat jake rozmery to tesneni ma,nebo znacku a typ vstriku na tomto motoru.
Dik moc,nejsem ted u auta,a potrtebuju to dnes koupit a pres vikend udelat.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz