fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: škube na volnoběh
PříspěvekNapsal: 16 črc 2004 10:02 
při volnoběhu mi motor slabě poškubává. Jinak otáčky kolem 900 a jede v pořádku. Neměl jste někdo podobný problém? Escort 1,6 16V 96


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2004 13:30 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Co svicky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2004 08:16 
svíčky jsou nové, Beru - nejsem si ale jistý jaký mají mít odtrh. V manuálech se uvádí 1,3 a ty svíčky mají 1,1. Navíc mám vyměněn vzduch + paliv. filtr


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2004 09:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No odtrh u Zmetca fakt udavaj 1,3 je na to dost haklivej, urcite bych nesel pod 1,2, tuhle hodnotu preferujou nektery anglani jako optimalni. Ja mam 1,25 a nestezuju si.Vyzkousej to, dost zalezi na stavu konkretniho motoru taky. A poslechni si vejfuk na volnobeh, odchod plynu by mel byt pravidelny, bez nejakych vetsich zmen zvuku. Pokud by se to nezlepsilo, zase bych se uchylil ke svemu oblibenemu mereni komprese, jestli neni nacaty nejaky ventil, pokud je to jen malicko, neni to jeste na jizde znat, ale na volnobeh se to uz muze projevovat. Ale to bych videl spis jako katastroficky scenar.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: škube na volnoběh
PříspěvekNapsal: 30 črc 2004 14:57 
[quote="Dave TP"]při volnoběhu mi motor slabě poškubává. Jinak otáčky kolem 900 a jede v pořádku. Neměl jste někdo podobný problém? Escort 1,6 16V 96[/quot


tento problem jsem cetl uz na mnoha forech. Doporocují zkontrolovat ventil v sani vzduchu... opravdu nevim, o co se jedna. Jsem byvaly majitel skodovky a zigula. Escorta jsem koupil pred par dny.
Mimochodem mam uplne stejny problem.
Honza


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2004 07:13 
Podobný problém jsem řešil neklidný volnoběh, za jízdy se to srovnalo ale
na moje gusto trochu větší spotřeba a motor netáh jak jsem si představoval na 16V 1600. Po laborování s volnoběžným ventilem a řídící jednotkou jsem změil kompres 10,5 - 11.5 na jednom válci 5. Při rozebírání jsem zjistil že je výfuková vačka přesazena o 1 zub. po opravě tlaky 13-13,5 zabroušený pouze jeden výfukový ventil. Výsledek je klidný volnoběh a velmi přijatelná spotřeba.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Neklidný chod motoru při volnoběhu
PříspěvekNapsal: 31 črc 2004 09:45 
Stejný problém řeším také. Jedná se o motor 1.4 r.v.95. Kolik mám otáček nemám potuch, protože přístr.deska nemá otáčkoměr. Po výměně svíček zn, Motorcr. za Brisk Premium (nelze měnit odtrh) motor již značně pracuje lápe, ale pořád na volnoběhu má nepravidelné oráčky (občas). Před výměnou párkrát i chcípl. Pokud s tím zajedu do orig. servisu FORD, tak se nedoplatím. Neví někdo kde a nebo kdo se může na tuto závadu podívat a odstranit ji????? Díky M.majkls@seznam.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 črc 2004 15:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Počet volnoběžných otáček pro 1.4 je 900 +- 50 ot/min

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh uplně jinak
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 13:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Zdravím mám dotaz, ted se mi dost casto stává že když přijíždím na křižovatku s vyřazenou rychlostí tak otačka stadnou na 500 odrazí se nad 1000 a zase dolů a pořád do kola dokud neprošlápnu plyn. Pak se uklidní, děla to i pří přeřazování. Co to může být. Jinak to nechcípne aspon si nepamatuju že by to chcíplo. Díky

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 14:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Před týdnem jsem měl stejný problém, asi 3 dny se volnoběžné otáčky u studeného motoru propadávaly na 550-650 a u teplého motoru visely na 1500. Po 3 dnech se to srovnalo a motor točí svých 900. Kolega v práci měl na svém Fordu 1,4PT-E stejný problém ve stejných dnech jako já. Tipoval bych to na změnu tlaku vzduchu a teploty. Jak byl motor zvyklý na zimní provoz tak se neuměl hned probrat se spánku. Poslední týden jede volnběh opět vzorně.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 14:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Stando, ale mě se to stávalo už i dříve.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 14:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
Před týdnem jsem měl stejný problém, asi 3 dny se volnoběžné otáčky u studeného motoru propadávaly na 550-650 a u teplého motoru visely na 1500. Po 3 dnech se to srovnalo a motor točí svých 900. Kolega v práci měl na svém Fordu 1,4PT-E stejný problém ve stejných dnech jako já. Tipoval bych to na změnu tlaku vzduchu a teploty. Jak byl motor zvyklý na zimní provoz tak se neuměl hned probrat se spánku. Poslední týden jede volnběh opět vzorně.


...jo tak proto, me to taky delalo, ale jen tedka, uz jsem se bal, ze mam neco v haji, ufff

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 16:09 
Tiež som si všimol podobnú vec. U mňa sa to veľmi zlepšilo po výmene všetkých filtrov zmene oleja na 5W-30. Nemám otáčkomer tak neviem povedať v akom rozmedzí to kolíše (odhadujem tak 50 ot +-), nikdy to však nezhaslo. Stane sa to veľmi zriedkavo, obyčajne keď po dlhšej jazde vypnem motor a po krátkej dobe znovu naštartujem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Maf
PříspěvekNapsal: 23 bře 2005 17:56 
Mel jsem stejny problem, a vyresila to vymena ventilu u odzdusnovaci skrine a maf a pak to prestalo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 14:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Maf mám asi půl roku novej, zkusil jsem vyčištit škrcící klapku. Na dně byl olej, nevíte jak se tam mohl dostat?

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 14:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Nitro píše:
Stando, ale mě se to stávalo už i dříve.


Asi je to starší motor v přechodu...... i když "ten" motor no i chlapi mají své dny.

Mě to dělalo dokud jsem nevyměnil svíčky. Při těchto teplotách mi to začalo dělat že se mi "kouslo" a nereagovalo to na přidání plynu mezi 2-3tis, ot. musel jsem pořádně prošlápnout... ale co mě na tom dostalo, že to bylo jen na pětku, jinak ne. Byla to jedna jízda a od té doby OK

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 16:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já jsem o víkendu pročistil celý sání - koupil jsem nějakej sajrajt ve spreji od Valvoline na čištění karburátorů apod.
Karbon tím šel dolů moc pěkně, hlavně byl kolem škrtící klapky a dál v parozích sání(ale ne moc). Ventil volnoběhu byl docela čistej(čistil jsem ho někdy v létě).
Když jsem to dal dohromady, tak se držel volnoběh strašně vysoko(asi 1500ot. teplej motor, správně má být cca 900ot.) - i když jsem odpojil ventil volnoběhu (to má slézt na 750ot.). Vyřešilo to poštelování(utažení) šroubku volnoběhu, aby obtékalo klapku míň vzduchu - nastavil jsem klasicky 750ot. při odpojeným ventilu volnoběhu. Asi předtím ten karbon zacpal škvírku kolem škrtící klapky a muselo tam jít víc obtokem přes šroubek. Teď je to v pohodě, volnoběh stabilní.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 07:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
A kde je ten volnoběžnej ventil?

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 07:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Na mém autě to vypadá takto:

Obrázek



Můj příspěvek jak ho čistím je tady:
http://mondeo.fordclubs.org/clanky/volno_ventil.htm

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 07:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
To je ta škrcící klapka ne? Ja mám ten novější typ, kdy sání už nejde přes svíčky ale bokem.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz