fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 02:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nenastartuju
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 15:18 
Offline
Nováček

Registrován: 10 úno 2008 15:13
Příspěvky: 1
Bydliště: Oleška
Baterka byla vzdy ok, pokazde auto hned chytlo. I vcera vecer, ale asi po 4km auto prestavalo svitit i podsviceni palubovky celou dobu svitila kontrolka airbagu a kdyz jsem zastavil, tak jsem uz auto nenastartoval. Po otoceni klicku jenom cvakalo a baterka ani neotocila motororem. Na zpatecku z kopce hned chytlo, ale po chvili zase prestavalo svitit. Cim to bude alternatorem nebo jenom baterkou. Asi tak pred pul rokem mi obcas problikla kontrolka dobijeni, ale posledni dobou bylo vse v pohode?
dekuje za pomoc.

_________________
Escort 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 20:27 
Zdarec, dnes se mi stalo v podstatě to stejný. Jel jsem na chatu, před barákem, když jsem startoval, zdálo se mi, že baterka nějak špatně točí,neřešil jsem to a vyrazil. Na chatě jsem nastartoval v pohodě(ujel jsem cca 40 km) po cestě domů mě začal špatně ukazovat otáčkoměr, světla přestala svítit a rožnula se kontrolka airbagu. Doma už jsem nenastartoval. Doufám, že je to jenom baterkou.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 21:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 črc 2007 20:14
Příspěvky: 251
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Hoj
Přesně to samé se stalo nedávno i mi!...jel jsem do obchodu a natočil jsem v poho, i u toho obchodu, ale jak jsem dojel domů tak při parkování jsem dal málo plynu a uto mi zdechlo, při pokusu o natočení to jen cvakalo, svitila kontrolka airbacku a lital otackoměr!..po dobití baterky vše oukej!...ale zajímave že se takhle "vybila" z minuty na minutu...

_________________
Escort 1.6 16v 66kw r.v.98 2x pytel, pomocník k volantu, přední okna bez švihadel zadní s, centrální zamykání, bílé barvy na krásných 14 palců velkých PLECHOVÝCH kolečkách a to celé dovezené z Itálie.....prostě takový sériový mazlík...Prodáno. :smt089
Nově- Origo křídlo z aukra za 27kč.
Mondeo které nakonec zůstalo v rodině. 1.8 16V 115 poníků po g.o. přední nápravy, na hlínách s nápisem RS 14palců, centrál alarm na dálku, šíbr okna zrcátka v el.
V plánu Mondeo MK3 nějaký dvoulitr v benálu... NEBO RENAULT LAGUNA II


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 21:54 
Doufám, že je to taky baterkou, protože kdyby to byl altík, tak by svítilo dobíjení, aspoň myslím. Na sierre mi zničeho nic baterka chcípla a motor se ani nepohnul. Té už ovšem nepomohlo ani dobití.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 21:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2007 22:29
Příspěvky: 180
Bydliště: Hodonín
Zkuste se podívat na můj bývalý problém - v něčem jsou podobné
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 514#167514

_________________
Ford Escort 1.8i 16V,85kW/115HP, 11/1996,el.okna,el.zrcátka,vyhřívané přední sklo,origo rádio,manuální šíbr,litá kola,alarm,imobilizér,tažné zařízení,barva cuirass (polaris grau)-už není mezi živými, nyní FoFo2, 1,6 Ti-VCT 85kW, Titanium, komplet v elektrice-všechna okna, zrcátka, vyhřívané čelní sklo, zrcátka, přední sedáky, automatická dvouzónová klima, ESP, ABS, stmívatelné zpětné zrcátko, dešťový a světelný senzor, couvací asistent, čalounění polokůže atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2008 22:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Ona baterka opravdů může pořád točit a točit a pak najednou ani nepřevalí - startéry u fordů jsou na nízké napětí doz háklivý - škodárna by točila snad i na devítivoltovku :-D

Rozhodně bych nabil baterku a pak proměřil, zda-li dobíjí altík... Postup je jednoduchý - naprázdno (při chcípnutym motoru) by měl být na baterce cca 12-13V (míň rozhodně ne!) po nastartování a prošlápnutí plynu by to mělo vyleťet někam k 14V (u mě je to bída a mám 13,7V) - měřit je nejjednodušší přímo na kontaktech baterie- stačí obyč. voltmetr.
Pokud tomu tak nebude (nestoupne napětí) závada je v altíku. Hledal bych chybu v kabeláži a to v těch tlustčích drátech, které vedou od altíku - od altíku vede několik drátů (4 myslím) - ty tenké jsou "kontrolní" - pro indikaci nabíjení a signál pro otáčkoměr.
Bývají doslova uhnilé dráty u spojek a kontaktů.

Pokud altík dobíjí, na vině bude asi opravdu baterka... Baterka chcípne bohužel většinou z ničeho nic...
Pozná se to jednoduše - po nabití si neudrží dlouho, nebo vůbec už zmiňované napětí (12-13V) - měřit je dobré při zátěži - např při rozsvícených parkovačkách...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2008 20:00 
Tak už jsem to vyřešil, baterkou to nebylo. Byl upadený drát z altíku na startér, jsou tam 2, ja si všiml jenom jednoho, druhý byl nezapojený. Hledal jsem teda chybu jinde, vyměnil uhlíky v altíku (15,-Kč kus na Favorita) a nakonec jsem přišel na ten drát.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz